Ahoj,chtěla bych se omluvit za neaktivitu protože mě tak trochu škola byla nějakou chvíli u prdele😂 a teď jsem to musela zase dohánět
Ráno když jsem se probudila ještě vedle mě ležel Štěpán,ale protože bylo asi půl páté ráno tak jsem ještě usla.Probudila jsem se asi v devět a omyla jsem se,oblékla jsem se a šla dolu kde už kluci vařili něco k snídani.
,,Hmm,toto tu voní.Co to bude?"
,,Budou to palačinky,s čím je chceš?'',odpověděl mi Štěpán.
,,Asi s nuttelou."
,,Ok"Když jsme se najedli,tak jsem si šla sbalit své věci a šla se podívat kdy mi dnes jede bus nebo vlak.Jenomže jsem měla tak trochu smůlu.Jediný spoj byl vlakem ale jel před půl hoďkou.
,,No to si děláš prdel!",zaklela jsem.
,,Co je?",zeptali se kluci jednohlasně.
,,Jedinej spoj kterej mi dneska jel odjel před půl hodinou."
,,Kámo tak to je doooost unlucky.",začal se řechtat Pavel.
,,No mě to moc k smíchu nepřijde.Co jako mam teď asi dělat?"
,,Mam takovej nápad že bychom tě domů odvezli my",navhl Štěpán.
,,Ne,ne to je už blbý,už vám tu nechci být na obtíž,moc už bylo když jste mě tu nechali spát.A navíc zejtra mam školu"
,,Nojo,vlastně,ale i tak tě odvezem,teda aspoň já.",řekl Štěpán.Nakonec jsem si šla zbalit věci a Štěpán mě odvezl.Před mým domem jsme si vyměnili telefoní čísla,rozloučili se a oba jsme šli domů(nebo spíš já šla a Štěpán jel)
Pohled Štěpána:
Jelikož Nikče ujel bus tak jsem ji odvezl domů kde jsme si vyměnili čísla a rozloučili se.Moc jsem ji chtěl obejmout,protože je mi sympatická a možná se mi už od prvního pohledu na ni líbí.Pohled Nicol:
Když jsem přišla domů tak jsem pozdravila mamku a šla do pokoje.
Najednou mi pípl mobil.,,Štěpán ,,Baxtrix" Buchta vám poslal žádost o přátelství"
Samozdřejmě jsem přijala a ihned jsme si začali psát.Psali jsme si o různých píčovinách a doooost jsem se u toho nasmála.
Tak tady to dneska utnu.Doufám že se vám část líbila a ahoj😀😀😀😀