2.

691 27 5
                                    


Tak máme tu další část.Doufám že se vám bude líbit😉

Pohled Nicol:
Šli jsme nádherným parčíkem a protože mi byla zima tak mi půjčil svou bundu.Pak jsme šli na metro a když jsme vylezli tak jsme mířili do Starbucksu.Já si dala Latté  a Štěpán si dal Mochacino.Bavili jsme se snad o všem možném i nemožném.Poté jsme se šli projít.Čas s ním plynul tak rychle až jsem zapoměla na to že mi jede v19:00 vlak zpátky domů.Do reality jsem se vzbudila až v 19:30.
,,Sakra,sakra ono je už tolik?!"
,,Co se děje Niky?"
,,No jenom mi ujel vlak a tak trochu se nemám jak dostat domů."
,,Hele mám takovej trochu divnej nápad!"
,,Jo a jakej prosimtě?To se mam domů teleportovat Štěpáne?"
,,No,to je sice jedno řešení,ale mohla bys spát u nás."
,,To si myslel vážně?"
,,Jasně!"
,,No a co mi na to řekne mamka?''
,,Tak jí řekneš že přespíš u nějaké kamarádky a je to vyřešený."
,,No tak fajn.Moc ti děkuju."
,,Jo a v ton domě ještě žijou Herdyn a Wedry,znáš je?"
,,Jasně že jo!"
,,Tak jdem?"

U Štěpána doma:
Měli to tam moc hezký.Po chvíli přišli Herďa a Wedry.
,,Hele Baxova nová grill!"řekl Herďa.Wedry se hned začal smát že to slyšeli snad i sousedi.Bax mě klukům představil a já se Baxe zeptala:,,Mohla bych se vysprchovat?"
,,Jasně,vem si v koupelně čistej ručník."
Jenže jsem neměla s sebou žádný oblečení tak jsem se Baxe ještě zeptala:,,Hele Štěpáne nepučil bys mi něco na převlečení?"
,,Jo,pojď za mnou."
Šla jsem s ním do jeho pokoje a vyndal mi na postel jeho triko a boxerky,poděkovala jsem a odebrala jsem se do koupelny.Zalezla jsem do sprchového koutu a zapla vodu.Užívala jsem si každou kapku vody která dopadla na mé nahé tělo.Ale najednou uslyším otáčení kliky od dveří!

Díky za přečtení,doufám že se vám další část líbila!😉😉

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat