17.

359 27 12
                                    

Dík za ohlasy u minulého dílu.Je neuvěřitelný, že už tato fanfikce má přes 1,8 k zhlédnutí! A jelikož se ta dvoutisícovka blíží,tak si vyberte co by jste chtěli jako poděkování: a) díl s 2000 slovy b) slibovaný horror c) slibovanou fanfikci o Baxdynovi

Throwback: Chtěl jsem se jít na ni podívat,ale jediné co jsem uviděl byla prázdná postel....

Začal jsem panikařit a tak jsem začal ihned probouzet kluky.Nejdřív jsem šel vzbudit Radka.
,,Radku vstávej!"
,,Baxi je půl osmý!Co chceš?"
,,Ona není v posteli."
,,Kdo?"
,,Kdo asi...Nicol!"
,,Kurva!"

Najednou vstal jako pominutej a začal šílet.
,,Hele tvým běháním po pokoji nic nezměníš, musíme jít vzbudit Pavla!"
,,Ok,dobrej nápad,ale víš že bude nasranej a stejně nám nepomůže."
,, Skusit to můžeme, ne?"

Tak jsme letěli vzbudit Pavla.Sice jsme byli trochu posraný z toho jak na to bude reagovat,ale radši jsem mu to chtěl říct...

,,Pájo,probuď se, prosím!"
,,Co chcete před chvílí jsem si šel lehnout!"
,,No víš...Nebudeš naštvanej?"
,,Co jste udělali?"
,,My nic, ale Niki se stratila..."
Najednou se zvedl z postele a začal na nás křičet.
,,Já vám to říkal,že s ní budou jenom problémy a s tou tvojí pizdou blonďatou Štěpáne taky! Za chvíli si sem nastěhujete striptérky a bude tady stripbar nebo co?"
,,O jakejch striptérkach tu mluvíš?Nicol je snad striptérka?!"
,,Neni,ale za chvíli tady začne fetovat,chlastat  a co my s ní?"

Po tom co tohle Pavel dořekl jsem měl sto chutí mu dát jednu pěstí.Nicol snad není nějaká levná štětka!Ano to s tím včerejškem mě nasralo, ale to není důvod ji nějak odsuzovat.Pavla jsem už několikrát tahal z diskotéky úplně namol a tak jsem mu nic neřekl.
,,Hele co kdyby jsme ji šli radši hledat,než se tady hádat?",navrhl Radek.
Oba jsme souhlasili,až na Pavla který se k nám nakonec přidal.Prohledali jsme snad celý barák,ale ona nikde.Pavel a Radek ji šli hledat po okolí a já zůstal doma kdyby se náhodou vrátila.Najednou jsem slyšel něčí vzlyky z koupelny.Pohotově jsem tam letěl,ale když jsem šel po schodech,tak to bych nebyl já kdybych nezakopl o schod.
,,Doprdele!",zaklel jsem si sám pro sebe.Ale šel jsem dál.A našel jsem ji tam kde jsme nehledali.V koupelně. Celou od krve,ležící ve vaně.
,,Nicol!Co to panebože děláš?"
,,Nech mě být, nech mě zemřít,stejně nikomu na mě nezáleží!"
,, Nezáleží?"
,, Ne."
,,A co když někomu jo?"
,,A komu?"řekla s výdechem.
,, Třeba..."

Doufám že se vám kapitola líbila,moc mě potěší nějaký komentík nebo vote😉

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat