12.

477 30 23
                                    


AHOJ!DÍKY ZA POZITIVNÍ KOMENTÁŘE A VOTES U MINULÉ KAPITOLY.DNESKA BUDOU ZASE DVĚ KAPITOLY,PROTOŽE PROSTĚ MUSÍ BEJT(JÁ VÍM TO JE HODNĚ VELKÝ DŮVOD,KTERÝ MÁ HLOUBKU:-D )DOUFÁM ŽE SI TUHLE KAPITOLU UŽIJETE A BEZ DALŠÍCH KECŮ JDEME NA NI:-)


POHLED NICOL:

Prošla jsem okolo Dakoty,která se na mě podívala jejím vražedným pohledem.A protože zazvonilo na první hodinu tak jsem běžela do třídy.Po hodině jsem schválně čekala na moment kdy mi zavolá Štěpán,schválně jsem si stoupla poblíž Dakoty aby slyšela naše hrané cukrouškování.Volala jsem s ním asi pět minut,protože proč ne,žejo?Dakota mě bodala pohledem jak jinak,ale takhle na mě čumí furt.

,,O co se snažíš ty blbá kravko?Ty si myslíš že tě on nepodvede?",mi řekla a vpálila do obličeje Dakota.

,,Puso,aspoň o mě má zájem,když jsme spolu,ne?Kdežto na tebe,prej když tě viděl tak chtěl okamžitě z tvýho dosahu,takže shut up,jo?",Po tom co jsem jí tohle řekla tak moc se na mě naštvala,že mi jednu vlepila.V tu chvíli jsem myslela že ji ubiju a zašlapu do země.

,,Dakoto všichni víme že seš kurva která spala s celou školou(pozn. autorky-DAKOTA UŽ JEDNOU PROPADLA V PRVÁKU A TAK HO OPAKUJE) a tak chceš spát nejen se školou,ale i s kluky svých spolužaček,protože jseš KURVA!",když jsem dořekla trpělivost Dakoty se dostala na bod jejího IQ,takže hodně nízko a začala po mě řvát jaká já jsem přitom mě ani nezná.

Stejně mi bylo její žblebtání úplně u prdele a tak její kecy co vypustí mě nezajímaj.

Po pár vyučovacích hodinách následoval oběd ve školní jídelně na který jsem se vyloženě těšila asi poprvý a naposledy ve svém životě.Ne že by měl být dneska dobrý oběd,ale nový its e prenk na Dakotu(nebojte takovej negramot nejsem vím jak se to anglicky píše,ale prostě jen tak z prdele jsem to napsala takto).Bohužel Dakota mě předběhla a vylila mi na palici hovězí guláš...No naštěstí už bylo po vyučování a po obědě se šlo domů.Místo oběda jsem si šla nějakým způsobem umýt kousky masa a omáčku z vlasů...

Za chvilku pro mě zase přijel Štěpán a jsme se spolu ani  na tom nedomluvili.Takže takový překvápko.Přijel,objal mě a samozdřejmě Dakota to viděla,nasedli jsme a jeli.Když jsme dorazili domů,tak si Štěpán šel udělat kafe.

,,Štěpo?"

,,No?"

,,Děkuju ti moc."

,,Nemáš za co."

,,Ale jo mám.Co za to chceš?"

,,Já nic nechci,pro mě je důležitý abys byla šťastná."

,,Jo něco na odplatu si vyber a nic a ne neberu jako odpovědi,ok?"

,,Nooo,tak chci abys víkend strávila se mnou,to je moje přání."

,,Jen to?"

,,A zítra snídani do postele..."

,,Mě to bylo hned jasný..."


Po zbytek dne jsem se koukala na filmy,protože jsem nevěděla co s časem a Pavel se Štěpánem natáčeli a Radek jel s Terkou někam na nákupy a do kina.


POHLED RADKA:

S Terkou se na film moc těšíme,ale najednou do nás vrazil z boku kamion.A narazil na stranu kde seděla Terka.Pak si už nic nepamatuju...


POHLED PAVLA:

O PÁR HODIN POZDĚJI:

Když začal zvonit zvonek(CO JINÉHO BY ASI DĚLAL ŽE?ASI PRDĚL :-D )tak jsem šel otevřít a když jsem viděl policii tak jsem si pomyslel kterej z těch mamrdů zas něco udělal...

,,Dobrý den,bydlí zde Radek Vedral a jeho přítelkyně Tereza(PŘÍJMENÍ SI DOMYSLETE)?"

,,Ano Radek tu bydlí.Co se stalo?"

,,No,víte oni měli autonehodu a..."


TAK TADY TO UTNU.JSEM HROZNÁ ŽE?UTNU TO V NAPÍNAVÉ CHVÍLI:-DD

DEJTE MI VĚDĚT JESTLI SE VÁM DÍL LÍBIL A AHOOJ! :-)


On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat