7.

497 21 5
                                    

AHOOJ VÍTÁM VÁS U DALŠÍ KAPITOLKY!DOUFÁM ŽE SE VÁM BUDE LÍBIT!


POHLED NICOL:

Dneska je pondělí a jak jinak jdu do školy.Jelikož jsem si dneska přispala a tak trochu zaspala tak jsem se nestihla ani nasnídat.Jen jsem vylítla z postele jako postřelená a začala se zběsile oblékat abych to stihla protože je 7:35  a než dojdu do školy tak to trvá když jdu tak 10 minut.Miluji pondělky...Ve škole to probíhalo jako každej den přišla jsem,začali mi kluci od nás nadávat a šikanovat,vyučování a letěla jsem domů...Ale když jsem přicházela k našemu baráku tak co nevidím?Štěpánovo auto a samotnýho Štěpána jak stojí před naším domem s pugétem růží.Musela jsem si minimálně třikrát promnout oči abych se ujistila.Tak jsem za ním šla.


POHLED ŠTĚPÁNA:

Už tu na ni čekám bezmála půl hodiny a stále ji nevidim.Jel jsem za ní protože na ni nemohu zapomenout.Nemohl jsem spát a už vůbec ne jíst nebo na někoho reagovat popřípadě mu odpovědět.Ale najednou na mě začal někdo volat moje jméno!Ten hlas mi byl povědomý.No jasně,to je Nikča!Rychle jsem se otočil a uviděl jsem ji!Panebože jak může bejt někdo tak nádhernej?

POHLED NICOL:

Je to on!Rychle jsem ho pozdravila a přiběhla k němu a pozvala ho dál.Dali jsme si kafe a povídali si.Ale dostala jsem nápad že by jsme mohli jít do parku.Štěpán  souhlasil a tak jsme šli.Jelikož začalo pršet tak mi půjčil jeho mikinu.Ještě jsme si zašli do restaurace na večeři protože jsme měli hlad.Potom mě odvezl domů a on jel taky do Prahy protože už bylo pozdě večer.Hned jak jsem došla domů tak jsem si šla lehnout.

POHLED ŠTĚPÁNA:

Když jsem dojel domů tak jsem šel hrát na chvíli LoLko a šel spát.


TAK TADY BYCH TO UTLA.DEJTE MI PROSÍM VĚDĚT JESTLI SE VÁM TAHLE  FF LÍBÍ A JAK BY MOHLA POKRAČOVAT...AHOJ:-)

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat