9.

510 28 25
                                    

AHOOJKY!VÍTÁM VÁS U DALŠÍHO DÍLU TÉTO FANFIKCE.ZASE SE OMLOUVÁM ZA NEAKTIVITU,ALE BYLA JSEM V NEMOCNICI(ANO O PŘÁZDNINÁCH-JSEM PROSTĚ DEMENT) A NECHTĚLO SE MI VŮBEC PSÁT,PROTOŽE MI NEBYLO ZROVNA NEJLÍP.SNAD SI UŽIJETE TUHLE KAPITOLKU A JDEME NA NI!


O 3 TÝDNY POZDĚJI:

Dneska se ke klukům stěhuji a za týden mi začíná škola.Už se těším na to jak s nimi budu bydlet.Být s rodinou je fajn,ale přece jenom někdy je fajn aby vám furt nelezli za prdelí.No nic už dobaluji poslední krabici a Radek tu bude za půl hodiny.A když už jsem měla zabaleno tak jsem si šla povídat s mamkou.Docela jsem se nasmály a povídali jsem si o tom jaká jsem byla malá a co jsem například udělala za blbosti a tak dále...

Najednou jsem slyšela řvát domovní zvonek a hned jsem věděla že to je Radek.Moc jsem se na něj těšila.Naložili jsme spolu krabice do auta,já jsem se rozloučila s mamkou a jeli jsme.

Po pár hodinách jsme dojeli k jejich baráku.Kluci už na mě čekali venku a přivítali mě.Štěpán mi šel ihned ukázat můj pokoj ze kterého jsem byla nadšená,protože byl hodně velký(TÍM JSEM MYSLELA POKOJ,OK?:-D ) .Potom mi Radek pomohl i se skládáním nábytku.Asi po čtyřech hodinách jsme měli hotovo a byli jsme úplně vyždímaní jako zpocenej hadr (NE LEPŠÍ PŘIROVNÁNÍ MĚ NENAPADLO:-DD)

Byl už večer a Pavel streamoval,Štěpán natáčel s MenTem nějaké video a Radek šel na večeři s Terkou-jeho přítelkyní,protože měli výročí.Takže jsem byla sama.I když jsem spíše samotářská tak mi kecání s někým po večerech chybí.A to jsem tu teprve první den.Napadlo mě,že bych si mohla zahrát LOLko,což mi přišlo jako fajn nápad.LOLko jsem hrála asi od 22:00 do 2:00.Ano a ani přesto mě tahle hra neomrzela.Prostě moje srdcovka.Upřímně Štěpánovi a Pavlovi závidím že hráli za Esubu,taky bych si to chtěla jednou zkusit.Pak mě napadlo,že bych mohla se jít podívat za Štěpou jelikož by mě zajímalo jestli ještě natáčí.Tak jsem se za ním šla podívat.Usnul na židli.Ach on je tak roztomilej když spí...Opatrně jsem se nad Štěpána postavila a byla jsem kousek od jeho obličeje.Tak moc jsem toužila ho políbit...A mimochodem ano sice je mi už 15 ale pořád jsem se nikdy s klukem nelíbala.Přijde mi to trochu trapné,ale co už...


POHLED ŠTĚPÁNA:

Po natáčení s MenTem jsem usnul jen na chvíli,ale z té chvíle se stalo asi pár hodin.Když jsem začínal procitávat ze spánku,ucítil jsem něčí dech na mém krku.Malinko jsem pootevřel oči a uviděl jsem Nicol.Ona už asi chtěla spát,protože měla skoro zavřená víčka.Víčka měla jako by na nich měla kilová závaží.Vypadalo to jako by mi chtěla ve stoje usnout na rameni.Byla krásná když skoro spala.Ona je vlastně krásná pořád.Potom jsem ucítil malou ránu na rameni a byla to Nikči hlava,jak jinak.A tak jsem ji vzal do náruče a dal ji k sobě na postel abych ji nemusel tahat až do jejího pokoje.Né že by byla těžká,to ne,ale nechtěl jsem ji budit kdybych třeba zakopl a spadl,na to jsem totiž expert.A když jsem ji uložil a přikryl tak jsem ji pozoroval.Asi se možná probudila a všimla si mě.

,,Štěpáne,lehni si já půjdu k sobě,nechci překážet."

,,Ty a překážet to sotva!Lež klidně já si ustelu na zemi.A nechci slyšet žádný výmluvy,ano?"

,,No,tak když mě tu tak moc chceš."

,,Ano a moc.Dobrou Niki."

,,Pa,Štěpo."


POHLED NICOL:

Asi ve 4:00 jsem se probudila,protože byla bouřka.Moc se bojím bouřek asi jsem divná.Vždy když zahřmělo tak jsem sebou škubla.

,,Niki,proč sebou tak šibeš?"

,,No,já se bojím bouřky."

,,Tak pojd ke mně."

,,A nebo ty ke mně,na tvůj krásný,měkoučký gaučík.Co ty na to?"

,,S tím souhlasím."

Potom si ke mně lehl a koukali jsme si do očí.Lítali mi motýlci v břiše.Za chvilku jsem sebou zas škubla a tak mi Štěpán obmotal ruku kolem ramen já jsem měla takový ten pocit bezpečí...



TAK DNESKA TO BYLA TROŠKU DELŠÍ KAPITOLKA A SNAD SE VÁM LÍBILA.NAPIŠTE MI DO KOMENTŮ JAK SE VÁM LÍBILA,POPŘÍPADĚ DEJTE VOTES.DĚKUJU MOC ZA VOTES U MINULÝCH DÍLŮ.JSTE SKVĚLÍ!

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat