Cap I

1.1K 68 23
                                    

Bună , mă numesc Lucy Hearfilia am 17 ani ,sunt un minion adică am înălțimea de 1,50 , părul meu este de culoarea soarelui , iar ochii mei sunt precum ciocolata .... pe care o iubesc . Ce mai pot să zic este că studiez la Liceul Fairy Tail în clasa a 11 a şi sunt o fată simplă care are un mic secret ! Să vă povestesc pe scurt despre ce tot vorbesc aici !

Da... îmi amintesc foarte bine acele clipe când am aflat ce sunt cu adevărat .
Era primăvară , aveam 6 ani , iar  eu cu tata eram afară , în curtea grădinii
şi ne jucam împreună . Deodată a început să mă doară capul şi am picat jos pe pământul rece .

Tata: Lucy , e timpul să îți zic adevărul .

Eram confuză , nu ştiam despre ce vorbeşte aşa că m-am ridicat şi am mers la el .

Lucy: Ce adevăr ?
Tata: Lucy ... eu , adică tu ....

Nu a terminat ce avea de spus că mama ne strigă să mergem în casă .
Am mâncat ce ne-a dat mama şi când am terminat amândoi se uitau ciudat la mine .

Lucy: Ăăăm....am ceva pe față ? întreb cu un zâmbet pe buze .
Mama: Lucy dragă , eu şi tatăl tău trebuie să îți spunem un secret !
Lucy: Pot să țin un secret !
Tata : În seara asta este lună plină şi va fi prima ta transformare ! spune tata cu un zâmbet gingaş .
Lucy: Mamăăă , despre ce vorbeşte tata ? întreb un pic speriată .
Mama: Noi şi prietenii noştri suntem un clan , numit Omega ! Ce vreau să spun este că suntem un fel de..
Lucy: VÂRCOLACI ?
Tata: Da . Şi seara asta o să fie prima oară când te vei vedea lup .
Lucy : Ce taree ! Dar am o întrebare ?
Mama: Care ?
Lucy : Dacă noi suntem Omega .... atunci cine sunt Alpha ?
Tata : Păi înaite să te naşti noi cu cei din Alpha nu ne înțelegeam prea bine ! Dar după trei ani am făcut pace şi achm ne înțelegem toți ...
Mama: Mai puțin cei din Beta ..... Lucy dacă o să vezi cândva un Beta să nh te apropii de ei .
Lucy: Promit .

Cam aşa mi-am aflat eu adevărata identitate . De atunci au trecut 11 ani cu bune şi cu rele şi acum am cei mai tari prieteni şi cea mai frumoasă familie . Dar de când am aflat că sunt Omega nu am văzut nici un Alpha , până azi ! Când stăteam liniştită in casă tata a intrat pe usă şi mi-a zis că o să plecăm împreună să cunosc pe cineva sau mai bine zic un clan . Am ajuns într-o pădure şi nu era nimeni . După 2 minute au apărut cei din Alpha , dar stai aşa ,  nu se poate .....

Cam acesta e primul capitol , sper să vă placă . Scuzați greşelile . Bye !!!

Dragoste cu un lup ~<finalizată>~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum