Lucy pov :
Au trecut două zile de când toată viața mea a luat o întorsătură mai ceva ca un nod făcut de 1000 de ori . Stau în camera mea și mă uit pe tavan . Nu știu să fac altceva . În cameră intră presupusul meu iubit Loke.
Loke : Ce face iubita mea ?
Lucy : Bine .
Loke : De ce ești așa ?
Lucy : Cum așa ?
Loke : Plictisită .
Lucy : Vreau să fiu singură.
Loke : De ce ?
Lucy : Nu prea mă simt bine.
Loke : Dar ce a pățit puiul meu ?
Lucy : Ieși ! Te rog .
Loke : Nu . Nu te las .
Lucy : Dacă nu ieși mă omor cu ptima ocazie .
Loke : Bine , bine ies . Dar când te calmezi să vii jos .
Lucy : Bine , bine . Pleacă !Nu a zis nimic . Doar a lăsat fața în jos și a ieâit din cameră . E uimitor câte poți obține dacă îi ameninți pe toți că te omori . În fine . Mă ridic din pat , imi iau viața în mâini și sar pe geam . Aler și alerg până când ies din pădure . Sunt destul de departe de casă . Mă prefac în lup și umblu așa prin oraș . Toată lumea care mă vedea țipa și fugea de mine . Dacă ar știi că sunt om nu ar mai reacționa așa . Dintr-odată cineva mă prinde cu un instrument de prins câinii vagabonzi . Era un hinghier . Pe bune ? Nu sunt câine .
Hinghier : Ce faci aici ? Te-ai pierdut ?
A început să meargă către pădurea Neagră . Unde sunt lupi Beta . L-am urmat . Pădurea mea , era pădurea Lunii . Mamă ce distractiv o să fie . Am ajuns în pădure și mi-a dat drumul . Am urlat și apoi am plecat până când am găsit un Beta . Sau mai bine zis , el m-a găsit pe mine .
? : Ce faci aici păpușică ?
Lucy : Caut ptobleme .Am trecut nepăsătoare pe lângă el și mi-am continuat drumul până când am întâlnit un Omega .
Lucy : Ce faci aici ?
? : Lucy ?S-a preschimbat în om și era Natsu . Ce dor nebun îmi era de el . Dar nu e iubitul meu . M-am transformat și eu la loc în om și am mers lângă el .
Natsu : Loke știe că ești aici în mijlocul pădurii ?
Lucy : Da .A trebuit să mint cumva . Astfel mă trimitea acasă .
Lucy : Dar tu ce faci aici ?
Natsu : Pur și simplu , doar mă plimbam .
Lucy : Înțeleg . Ămmm .. Aș avea o întrebare .
Natsu : Care ?
Lucy : Cum am ajuns eu să fiu iubita lui Loke ?
Natsu : Ai uitat ?
Lucy : Da .
Natsu : Ei bine . E o poveste frumoasă . Ai venit în pădurea asta și niște Beta te-au atacat . Și a apărut Loke și te-a salvat . Din clipa aia l-ai plăcut . ... Dar . Lucy : Dar ce ?
Natsu : Dar erai cu mine împreună . L-ai iubit pe Loke așa că te-ai despărțit de mine și ai rămas cu Loke .Nu îmi venea să cred ce îmi aud urechile . Eu am făcut așa ceva ? Cum , cum am putut ? Eu îl iubesc pe Natsu . Am câzut la pământ și am început să plâng . Plângeam fără opriri . Natsu a venit lâgă mine și m-a calmat .
Natsu : Lucy , de ce plângi ?
Lucy : Eu , eu Natsu ... Cum să te las pe tine pentru Loke .
Natsu : Eu nu am putut să am grijă de tine în aceea zi.
Loke a fost eroul tău . Și acum ești cu el .
Lucy : Nu mai spune tâmpenii . Eu pe tine te iubesc .
Natsu : Lucy .M-a luat în brațe și nu a mai zis nimic . Simțeam că și el mă iubește la fel de mult cum îl iubesc eu pe el.
Natsu : E bine . Hai să plecăm de aici .
Lucy : Dar nu vreau să mă întorc la Loke .
Natsu : Lucy , încă ești într-o stare rea .
Lucy : Nu îmi pasă .
Natsu : Nu mai fii așa căpoasă și haide să mergem .
Lucy : Bine .M-am transformat în lup și am început să alerg . Natsu era lângă mine . Nu mă pot uita la el . De fiecare dată când îl privesc îmi aduc aminte de când eram împreună cu el . Cât e proastă am putut fi ca să îl las pe el pentru Loke ?
Natsu : Lucy . Mai un pic și ieșim din pădure . Te rog să ai grijă .
Lucy : Am înțeles .Alergam pe lângă oraș . am ajuns la autostrada unde am făcut accidentul . Mă opresc și mă uit la Natsu . Lactimile au început să îmi curgă . Nu . Nu puteam să mai trăiesc fără el . Metg și mă opresc în mijlocul șoselei . Văd o mașină care gine spre mine . Nici nu mă mișc .
Natsu : Lucy , ai grijă !
Atât am auzit . Am simțit cum mașina ma lovit fin plin . Nu îmi pasă dacă mor . Nu o să am niciodată o viață fără Natsu .
Pam-pam . Suspans . Sper că va plăcut si scuzati greselile . Ne mai vedem . Bye bye😍😘😚
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanfictionLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...