Cap XXI [Final]

279 14 3
                                    

După o lună :

Lucy pov :

A venit ziua cea mare . Acea zi în care le vom spune prietenilor noști acest secret , care a rămas ascuns foarte mult timp .

Natsu : Neața pui !
Lucy : Neața iubire !

M-amridicat din pat și i-am sărit în brațe , apoi l-am sărutat scurt .

Natsu : Ești pregătită ?
Lucy : Levy și Gajeel ne vor ajuta și ei la plan , nu ?
Natsu : Normal , acum trebuie să ...

Nu termină bine de spus și pe ușă apar cei doi . La fix .

Levy : Abia aștept să le spunem .
Lucy : Să nu uitați planul . Gajeel cu mine ne vom transforma în lupi și ne prefacem răniți , apoi Natsu cu Levy tot transformati in lupi vor venii langa noi , Levy lângă Gajeel și Natsu lângă mine . Înțeles ?
Levy : Și ce le spunem ca să vină în pădure ?
Lucy : Că am găsit o căprioară rănită .
Natsu : Și dacă o să reacționeze bine și o să vrea să îi ajute pe Gajeel și pe Lucy atunci ne vom transforma și le vom explica .
Gajeel : Asa facem . Ma pun sa il sun pe Jellal , mi.a zis că se strâng toți la el.
Lucy : Bine . Și spune.le să se grăbească .

Convorbire telefonică :

Gajeel : Salut Jellal ! Ce faci ?
Jellal : Uite aici cu restul găștii .
Gajeel : Ămm ... Pute-ți să ne ajutați ?
Jellal : Cu ce ?
Gajeel : Suntem în pădure și am găsit o căprioară rănită și avem nevoie de ajutorul vostru .
Jellal : Venim cât de repede putem .

Convorvire telefonică încheiată .

Gajeel : Au zis că vor venii cât de repede pot .
Lucy : În cazul ăsta să ne grăbim .

Am ieșit din casă transformați în lupi și am început să fugim spre pădure . Am ajuns în mijlocul pădurii . Eu cu Gajeel ne-am pregătit , iar Natsu cu Levy au alergat un pic mai departe . Așteptăm până vin ei . Trec câteva minute și se aude o mașină , le pot simți mirosul . Ei sunt , sunt aici ! Îi observ cum frânează brusc și se dau toți jos din mașină . Au venit destul de aproape de noi .

Erza : Jellal ! Ce facem ? Aunt lupi ! Ne-ar putea răni .
Juvia : Dar , sunt răniți . Trebuie să îi ajutăm !

Gray dă să se apropie de noi , iar eu mă târăsc mai în spate , eram întinși pe pământ .

Gray : Nu cred că o să ne atace .
Erza : Atunci trebuie să îi ajutăm , nu Jellal ? Jellal !
Jellal : Vin încă doi lupi .

Mă uit să văd și erau Natsu cu Levy . Care se apropiau de noi , se pun în fața noastră în șezut și își lasă urechile pe spate .

Gray : Cred că sunt o haită .
Erza : Dar nu crezi că se uită prea ciudat la noi ?
Gray : Eu îi ating , dacă rămân fără mână asta e .

Gray se apropie de Natsu și întinde mâna . Natsu îl miroase și îi atinge mâna cu botul .

Gray : Vedeți ? Nu ne fac rău !

Gray a început să îl mângâie pe Natsu , apoi toți au venit lângă noi . Eu cu Gajeel ne-am ridicat .

Erza : Ăștia nu erau răniți?
Juvia : Poate doar s-au speriat .
Jellal : Auziți ? Noi nu trebuia să ne întâlnim cu restul în pădure ?
Gray : Am uitat . Dar unde sunt ?

Atunci toti am facut câțiv pași în spate și ne-am transformat în oameni . Le puteam vedea expresia fețelor . Erau uimiți și nu spuneau nimic .

Lucy : Așteptați . Vă putem explica .
Natsu : Dar mai întâi să vă spunem că ăsta e un secret . Și am decis să vă spunem doar vouă .
Jellal : Dar șt...
Gajeel : Știm , puteți fi supărați dar am avut un motiv .
Erza : Dar nu ...
Levy : Vă rog să nu fiți supărați pe noi !
Juvia : Putem vorbii și noi ?
Lucy : Vă ascultăm .
Gray : Nu suntem supărați pe voi !
Juvia : Știm că ați avut un motiv anume să nu ne spuneți .
Erza : E totul în ordine .
Jellal : Măcar acum e totul bine .

Toți respirăm ușurat deoarece au reacționat mai bine decât credeam .

Lucy : Mulțumimi prieteni . Acum haideți să mergem acasă ca să ne distrăm .
Natsu : Haide ! Dar ne întrecem . Lupii vs mașina lui Jellal .
Jellal : Hai cățel să te văd !

Ei au urcat în mașină și noi ne-am transformat în lupi . Am pornit în același timp . Dar tot noi am căștigat .

Jellal : Ați avut noroc .
Natsu : Pe cine mai faci cățel ?
Gray : Eu comand prăjituri și pizza .
Lucy : Haide-ți !

Intrăm în casă și pregătim băuturile , luminile și muzica . Atmosferă de discotecă .

-Dupa 5 ore-

E deja noapte . Aproape toți suntem terminați . Am golit multe sticle de vin și doze de bere . Păi acum că totul e clar și nu mai e nimic de spus povestea noastră s-a terminat aici .

În impul acesta am cunoscut celelalte clanuri , am învățat să iubesc . Sunt cu Natsu împreună . Am niște prieteni de nota 10 care acum ne știu secretul . Nu mai avem nimic de spus . Mă bucur că v-am împărtășit această poveste . Vă doresc să aveți și voi parte de iubire adevărată . Bye , bye !

THE END

Dragoste cu un lup ~<finalizată>~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum