Mă trezesc din cauza razelor de soare care băteau fix pe mine . Dar stai sunt în brațe la Natsu . Ca dulce e când doarme !
Jude : Neața !
Lucy : Neața tată !
Igneel : Natsu trezirea .
Natsu : Ce s-a întâmplau au venit cei din Beta ?
Igneel : Natsu , ce ai pățit ?
Natsu : Hahaha... o poveste amuzantă....
Lucy : M-ai pe scurt un Beta s-a certat cu noi şi l-a rănit pe Natsu .
Natsu : Dar am avut cea m-ai bună doctoriță ! ~ arătând către mine ~
Igneel : Mulțumesc Lucy că ai avut grija de el .
Lucy : Cu plăcere !
Jude : Grăbițivă , astfel ve-ți întârzia la şcoală .Lucy pov :
Sar ca arsă din pat , la fel şi Natsu . Mă duc la baie să mă îmbrac şi când am ieşit Natsu era deja jos .
Sting : Domnule , azi de dimineață am văzut doi Beta care se îndreptau spre ținuturile noastre , apoi spre Fairy Tail .
Jude : Natsu , ai grijă de Lucy !
Igneel : Iar tu Lucy să ai grijă de Natsu ! Şi să fiți atenți , probabil că doi Beta sunt la voi în şcoală .
Lucy : O să avem grijă !Ne luăm ghiozdanele şi alergăm transformați în lupi până la şcoală .
Natsu : Am câştigat .
Lucy : Ai trişat deoarece atunci câ.....Nu apuc să termin propoziția că acesta îmi ridicase bărbia şi mă prinse de talie , era clar ce dorea . Ne lipim corpurile şi buzele noaste fac contact. Atât de fumos , nu m-aş putea sătura de aceste buze moi şi calde .
Levy : Lucy , când aveai de gând să ne spui şi nouă ?
Gajeel : Să vă țină mult şi bine .
Natsu : Mulțumim !Ne îndreptăm către clasă şi observăm că e goală .
Juvia : Am uitat !
Lucy :De unde ai apărut !
Juvia : Am venit cu restul găştii !
Natsu : Ce ai uitat ?
Juvia : Azi trebuie să pregătim sala festivă pentru boboci .
Erza : Eu zic să mergem .
Mergem în sală şi acolo ne întâlnim cu restul clasei şi cu domnul diriginte .Diru : Ați întârziat , dar nu-i nici un bai !
Lucy : La treabă fetelor !
Am început să luăm fiecare un balon şi să îl unflăm , dar m-am uitat la Erza care era toată roşie la față deoarece nu putea să unfle
balonul .Jellal :Erza , uităte la mine.
Erza : Aşa fac şi eu , dar nu merge . ~față de cățel~
Atunci Jellal merge lângă ea şi îi pune mâna pe balon şi balonul la gură.Jellal : Acum suflă cât poți tu de tare .
Erza : Am reuşit !Aceasta îi sare în brațe şi îl pupă pe obraz . E frumos cum din orce gest micuț te bucuri .
Gajeel : Natsu , Lucy , pute-ți veniun pic ?
Lucy : Desigur .
Natsu : Ce s-a întâmplat ?
Levy : Trebuie să vă spunem ceva destul de important .
Gajeel : Noi am af...
Diru : Nu avem timp de vorbit ! Haideți , m-ai trebuie să punem ghirlandele .
Mira o fată din liceu , sa urcat pe scară şi Laxus un băiat din liceu , îi ținea scara . Aceasta s-a dezechilibrat şi m ai un pic şi facea cuntact cu podeaua dar Laxus a prinso .Mira : Mulțumesc !
Laxus : Orice pentru regina mea .
Stai aşa ăştia doi sunt împreună ? E greu de crezut deoarece Mira e sora Lisannei , iar ea nu e prea iubitoare şi toată şcoala o detesta . În fine să trecem la oile noastre . În timp ce băieții unflau baloanele , noi , fetele scriam mesaje pe ele . Ca de exemplu : Mult succes , Felicitări , Bravo ... Bobocule , şi multe altele .Am terminat şi ziua asta.Ne pregătim să mergem acasă. Eu şi Natsu mergem liniştiți, când de odată mă opreşte şi mă sărută apăsat.
Natsu : Te iubesc !
Lucy : Şi eu te iubesc !Suntem întrerupți de Levy şi Gajeel care alergau spre noi .
Lucy : S-a întâmplat ceva ?
Gajeel : Trebuie să vă spunem ceva .
Natsu : Ce vroiați să ne spuneți şi în sală ?
Levy : Daa ...... dar ne promiteți că nu vă veți supăra pe noi şi vom fi prieteni în continuare ?
Natsu&Lucy : Pe cuvânt de onare !
Gajeel : Noi am auzit că ...C-am atât şi cu acest capitol . Sper că va plăcut şi scuzați greşelile ♡¤☆~Bye~ ¡¡¡
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanficLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...