Gajeel : Am auzit că...
Levy : E greu . Nici nu ştim cu ce să începel .
Lucy : Cu începutul .
Gajeel : Noi ştim ce suntețj voi , adică şi noi...
Levy : Suntem la fel ca voi.
Natsu : La ce vă referiți ?
Gajeel : Lupi şi oameni în acelaşi timp .
Lucy : Vă putem expli ..... stați aşa ...
Natsu : Cum adică sunteți ca noi .
Levy : Şi noi suntem lupi .
Natsu : Nu îmi spune din ce clan sunteți .
Gajeel : Beta .
Lucy : Ceeeeeee..... ?Lucy pov :
O linişte de speriat s-a lăsat peste noi , observ că levy începe să plângă .
Lucy : Ce s-a întâmplat ?
Levy : Acum că ai aflat nu o să m-ai vrei să fim prietene .
Lucy : ~ glumă ~ Levy , jur pe ce am eu m-ai scump că dacă o să m-ai spui o prostie m-ai mare decât asta te omor !Aceasta începe să râdă si se mai înveseleşte un pic .
Natsu : E cam târziu . Ar trebuii să plecăm .
Gajeel : Hai Levy , plecăm şi noi .Ne spunem noapte bună şi fiecare pleacă spre casele lor , doar că Natsu va rămâne la mine 2 săptămâni deoarece tații noştri sunt plecați într-o delegație cu afacerile . Sunt foarte fericită , mă voi trezi cu iubirea vieții mele lângă mine în fiecare zi .
Natsu : Întrecere ?
Lucy : Da , dar nu mergem prin pădure .
Natsu : De ce ?
Lucy : Nu m-ai vreau să pățin ce s-a întâmplat data trecută .
Natsu : Îți promit că dacă cineva o săți vrea răul o să te apăr cu prețul vieții .
Lucy : Mulțume...Nu apuc să-i mulțumesc deoarece s-a apropiat de mine şi ma sărurat pasional . Îmi buşcă buza de jos şi mii de fluturaşi au apărut în mine dansând de fericire . Rupe sărutul din cauza lipsei de oxigen şi mă strânge tare în brațe , nu vroiam să îi dau drumul vreodată .
Natsu : Te iubesc mult , nu ştiu ce m-aş face fără tine .
Lucy : Si eu te iubesc şi nu aş putea trăi fără tine .Rupem îmbrățişarea şi Natsu începe să alerge spre casă transformat în lup , îl urmez şi eu , doar că am făcut o mică scurtătură şi am ajuns prima şi intru în casă , după 2 minute Natsu îşi face apariția .
Natsu : Dar cu e posibil ?
Lucy : Tu ai trişat aşa că nici eu nu am fost corectă , am mers pe o scurtătură .
Natsu : Trişoare mică ce eşti .Natsu sa apropiat de mine şi a început să mă gâdile . Nu puteam să respir .
Lucy : Hahahaha ... Natsu .... Hahahahaha.... Opreştete ... hahahhaha te rog.
Natsu : Dacă faci ce zi eu .
Lucy : Orice ... hahahaha .Natsu se opreşte şi mă priveşte lung . Se apropie de mine , eram întinsă pe canapea , dar acesta se pune peste mine şi îmi şopteşte un călduros '' Te iubesc '' . Nu apuc să îi răspund că acesta mă sărută cu poftă . De la un sărut şimplu am ajuns la unul foarte pasional , dar vroia mai mult de atât .
Natsu : Scuze , ma cam luat valul .
Lucy : Nui nimic , când o să fie vremea să trecem la următorul pas o să ne dăm singuri seama .
Natsu : Lucy , ți-am spus de ce te iubesc ?
Lucy : Nu ... dar mai facut curioasă.
Natsu : Te iubesc deoarece eşti naturală , eşti simplă şj cel mai imprortant este că mă iubeşti şi tu .
Lucy : Te iubesc , eşti iubirea mea cea mare . Nh ştiu dacă aş putea trăii fără tine .Se apropie de mine şi mă sărută scurt apoi mă sărută pe frunte .
Lucy : Hai să merfem să dormim .
Natsu : Vreau să dorm cu iubirea mea ... se poate ?
Lucy : Pentru tine oricând.Dăm să urcăm pe scări şi aud un ciocănit în uşă . Mă îndrept către ea , dar Natsu mă opreşte .
Natsu : Deschid eu uşa .
Lucy : Bine , dar te urmez .Ne ducem amândoj să vedem cine poate fi la ora asta târzie la noi . Este ora 1:17 noaptea . Deschidem uşa , dar nu ne vine să credem cine e afară .
C-am atât şi cu acest capitol , sper că va plăcut . Scuzați greşelile ~ Bye ~
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanfictionLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...