Lucy pov :
TRRRRRRR....offff... o nouă zi de şcoală şi de stres , măcar o să-ki văd prietenii, ei îmi fac ziua mai frumoasă .
Natsu : Te-ai trezit
Lucy : Da , dar nu vreau la şcoală .
Natsu : O să treacă repede .Mă trezesc din pat şi Natsu se duce până la baie , în timpul ăla eu mă îmbrac în nişte haine care mi-au venit la mână , Natsu intră în cameră şi se schimbă şi el , eu încercam să îl trezesc pe Happy .
Happy : Lucy , mi-e somn .
Lucy : Happy , eu şi Natsu von merge la şcoală , iar tu vei sta acasă .
Happy : Bine , dar să veniți repede .
Natsu : Nu-ți fă griji , nici nu vei observs că am lipsit .Am ieşit din cameră şi l-am lăsat pe Happy să doarma , jos era Kira cu Zeref care ne-au făcut micul de jun .
Kira : Neața , haideți să mâncăm .
Lucy : Ce mâncăm bun ?
Zeref : Omletă cu cartofi prăjiți .
Natsu : Mor de foame .Ne aşezăm la masă şi începem să mâncăm , după ce am terminat i-am salutat pe Zeref şi pe Kira şi am ieşit din casă . Ne transformăm în lupi şi alergăm până la ieşirea din pădure , de acolo o luăm pe jos până la şcoală . Ajungem în fața liceului unde ne întâlnim cu Gajeel şi cu Levy care păreau destul de îngrijorați .
Lucy : Oi prieteni , de ce aveți fața asts , ați văzut o fantomă ?
Gajeel : Mai rău , e tatăl meu . Vrea să pornească un război cu clanurile voastre.
Natsu : Nu va putea . Noi suntem două clanuri unite şi ei doar unul .
Lucy : Şi voi o să luptați cu ei ?
Gajeel : Normal că nu , o să fim de partea voastră .
Natsu : Şi cu ce motiv o să atace ?
Levy : Vor să îşi extindă pământurile .
Gajeel : Când vorbeau am auzit că vorbeau de tine , cred că vor să te răpească .
Natsu : Dacă se apropie cineva de iubirea mea , jur că o să-l omor . Dar cine conduce ? Cine e şeful ?
Gajeel : Tatăl meu , Metalikana .
Natsu :.....
Erza : Sall ..... veniți la ore ?
Lucy : Da ... haideți .Mergeam în drum spre clasă şi mă lovesc de cineva , se uita urât ls mine apoi un mic zâmbet i-a apărut pe față . Îmi revin şi îmi continui drumul , intrăm în casă şi ne ducem la locurile noastre . Ora a trecut destul de repede , ies din clasă şi mă duc la baie , mă spal pe mâini şi ies , dar cineva mă trage într-o sală , nă zbat ca să scap dar îmi pune o haină ch ceva substanță la gură şi adorm.
După 3 ore :
Natsu pov :
De 3 ore o caut pe Lucy ca un disperat , unde a plecat fară să îmi spună nimic .... stai ... să fie cei din clanul Beta ? Dacă a pus cineva mâna pe ea jur că îi omor .
Gejeel : Pun pariu că asta e mâna tatălui meu .
Levy : Hai să plecăm să vedem dacă e la noi .
Gajeel : Bine .
Natsu : Dacă o găsiți să mă anunțați .
Levy : Bine .Lucy pov :
Mă trezesc puțin amețită , îmi deschid ochii şi mă aflu întro temniță , unde sunt ? Doamne te rog spune-mi că nu sunt la cei din Beta .
Metelicana : Pună păpuşă , tu vei fi micul meu ajutor .
Lucy : De ce vrei să îl ataci pe tata ?
Metalicena : Pentru mai multă putere .
Lucy : Şi vrei să mă ții ostatică pentru ca tatăl meu să nu vă poată ataca ?
Metalicana : Deşteaptă fată, îmi place de tine .
Lucy : ....
Metalicana : Ca să nu scapi o să îți dau un partener , ca să nu te plictiseşti şi să nu îți treacă prin cap să fugi . Brayn , treci aici .
Brayn : Trebuie să am grijă de ea ?
Metalicana : Da .
Brayn : Dar pot să mă distrez un pic , nu ?
Metalicana : Poți să facj ce vrei , dar să nu fugă .
Brayn : Ce o să mă distrez .
Lucy : Nici un metru nu o să te apropii de mine .
Brayn : M-ai vedem noi .Metalicana a plecat şi m-a lăsat cu perversul ăsta , Brayn se apropie de mine şi îmi ridică fața , vrea să mă sărute , dar îl lovesc cu piciorul la moştenitori . Acesta se inervează şi mă loveşte peste față astfel încât mi-a lă sat o zgârietură vizibilă .
Brayn : Se pare că pisica eate rea .
Lucy : De tine m-am lovit azi ..
Brayn : Ai memorie bună .
Lucy : De ce nu pot pleca ?
Brayn : Pentru că dacă pleci nu m-ai putem lupta , dacă eşti la noi va fi foarte simplu să câştigăm .O lacrimă mi s-a scurs pe obroz , puteam să văd că Brayn era fericit , nenotocitul .
Brayn : Pisi , nu mai fii supărată , dacă o să scăpăm de aici o să te fac nevasta mea şi von avea foarte mulți copii .
Lucy : Obsedat sexual , nici în visele viselor tale nu o să fiu a ta .
Brayn : M-ai vedem noi .Îmi las capul în jos şi mă gânfeam dacă o să pot scăpa vreodată de aici . Aud nişte voci cunoscute şi îmi ridic capul , era Gajeel cu Levy .
Gajeel : Mersi Brayn , de aici ne descurcăm noi .
Brayn : Dar tatăl tău a zis să o păzesc .
Levy : Nu l-ai auzit , tatăl lui ne-a trimis pe noi .
Brayn : Bine atunci .Brayn pleacă şi Levy se apropie de mine , îmi dezleagă mâinile şi mă ridic de pe jos , Levy se uită la mine foarte ciudat şi speriată .
Lucy : Levy ... ce ai pățit ...
Levy : Eu ... ămm ... tu ...
Lucy : Am ceva pe față ?
Levy : C-am da .
Lucy : Aaaa...zgârietura , nu-i nimic .
Gajeel : Scuze pentru Brayn dacă te-a deranjat .
Lucy : E un obsedat sexual .
Levy : Să ne grăbim să o ducem pe Lucy acasă .Ieşim din acea încăpere şi mergem ce mergem şi dăm peste Metalicana , am îmcurcat-o .
Gajeel : Lucy , fugi !
Mă transform în lup şi nu m-ai stau pe gânduri şi încep să alerg , ies din baza lor şi am ajuns în inima pâdurii , mă împiedic de o piatră , am putut observa că mi-am luxat laba , nu contează , continui să alerg şi în 10 minute ajunf acasă , intru şi puteai să îi văd pe Natsu , Zeref , Igneel , Kira , Layla şi tata care se uitau la mine foarte mirați . Mă transform înapoi în om şi fac un pas spre ei şi am leşinat .
Clanul Beta :
Gajeel pov :
Lucy a fugit , acum o să trebuuască să mă confrunt cu tata , nu ştiu de ce este în stare , i-am dat tot planul peste cap . Se apropie de mine şi îmi trage o palmă peste față cât de tare a putut , Levy sare să mă apere , iar eu m-am ridicat de pe jos .
Metalicana : Vei fi aspru pedepsit băiete .
Gajeel : Ce contează , Lucy e prietena mea , nu puteam să o las .
Metalicana : Ce ai zis ?
Gajeel : Ce ai auzit .
Metalicana : Nu poți să fii prieten cu cineva din Alpha sau Omega .
Gajeel : Uite că am putut .
Metalicana : Nu m-ai eşti fiul meu , nu m-ai eşti din clanul meu .
Gajeel : Puțin îmi pasă .
Levy : Nu e corect .
Metalicana : Ai dreptate , tu o să primeşti aceaşi soartă ca a lui Gajeel şi tu ne-ai trădat .
Levy : Nici nu îmi pasă .Eu cu Levy ne transformăm în lupi şi am fugit , nu ştiu unde să mergem . O să stăm în pădure , pe teritoriul lui Omega şi a lui Alpha . Me aşezăm pe iarbă transformați în lupi şi dormim .
C-am atât cu acest capitol , sper că va plăcut şi ne vedem în următorul capitol , scuzați greşelile şi țin să vă anunț că am o carte nouă , cu cei din Diabolik lovers , dacă vă place puteți să aruncați o privire pe acolo . Mulțumesc că mă urmăriți şi îmi citiți cărțile ~Bye,bye~♡☆♡☆
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanficLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...