Natsu pov :
De când am auzit că Lucy a avut acel accident de mașină am venit acasă . Era în comă de cinci zile . Cinci zile de când nu m-am mișcat de lângă ea .
Juvia : Natsu ... Ești foarte slăbit .
Natsu : Nu contează . Lucy îmi dă putere să rezist .Mă uitam la mica mea rază de soare . Care s-a mișcat. Oare se trezește ?
Natsu : Juvia ai văzut ?
Juvia : Da . Mă duc după o asistentă .Juvia a pãrăsit salonul , iar eu am luat-o de mână pe Lucy . Cred că a simțit deoarece a deschis ochii și se uita la mine destul de surprinsă .
Lucy : N-natsu .
Natsu : Nu te forța .A zâmbit cald . M-am aplecat ușor spre ea și am sărutat-o cu mare grijvca să nu o rănesc . Cand am rupt sărutul a rămas uimită .
Lucy : Natsu ... Ce te-a apucat ?
Natsu : Pofim ?
Lucy : Loke o să moară de gelozie .
Natsu : Ce legătură are Lokd cu asta .
Lucy : Nu el e iubitul meu ?
Natsu : Lucy tu cr..Juvia a intrat pe ușã cu asistenta care a venit direct la Lucy .
Asistenta : Cred că mâine o putem externa .
Natsu : Aș avea o întrebare.
Asistenta : Care ?
Natsu : Cred că Lucy și-a pierdut memoria deoarece spune lucruri care nu s-au întâmplat .
Lucy : Îmi aduc bine aminte .Toți trei ne uitam la Lucy și o ascultam cum povestea . A spus că a avut două accidente ... Că eu nu eram iubitul ei și Loke era iubitul ei .
Lucy : Deci ?
Asistenta : Domnișoară .. Mă scuzați . Ați stat aici tot timpul . Ați avut doar un ac ident , nu două . Cred că ați avut doar un vis .
Lucy : Un vis ?
Natsu : Da .
Lucy : Asta înseamnă că Natsu a venit de departe doar pentru mine ?
Natsu : Ce nu aș face eu pentru tine ?
Lucy : Sunt fericită .
Asistenta : Bine . Natsu , poți rămâne cu ea . Juvia , te rog să vii cu mine.
Juvia : Bine .Cele două au ieșit pe ușă și în salon am rămas doar eu cu mica mea rază de soare .
Lucy : Mă bucur că ești aici cu mine .
Natsu : Și eu mă bucur că ești bine .
Lucy : Nici nu știi cât de urât era visul . Mai de grabă era un coșmar .
Natsu : Îmi imaginez .
Lucy : Abia aștept să ies din spital .
Natsu : Da .
Lucy : Dar tu o să pleci înapoi .
Natsu : Nu cred . Adică nu știu.
Lucy : Înțeleg .
Natsu : Nu fii supărată pisic .A zâmbit , iar apoi a vrut să o sărut și i-am îndeplinit dorința . Îmi era dor de buzele ei dulci și catifelate .
Natsu : Îți aduc ceva ?
Lucy : Nu .
Natsu : Sigur nu vrei nimic.
Lucy : Ba da .
Natsu : Ce ?
Lucy : Să stau cu tine .
Natsu : Nu plec niciunde . În astea 5 zile am stat mereu aici lângă tine .
Lucy : Nu ești obosit ?
Natsu : Puțin , dar rezist la orice când sunt cu tine .
Lucy : Hai cu mine în pat .Am făcut pe cum a zis . Am luat-o în brațe și se uita în ochii mei . Apoi a început să se joace cu o șufiță din părul meu .
Lucy : Ce dor îmi era de tine .
Natsu : Și mie iubita . Când o să mergem acasă o să ai o surpriză foarte frumoasă .
Lucy : Ce surpriză ?
Natsu : Dacă ți-aș spune nu ar mai fi o surpriză .
Lucy : Trebuie să aștept ?
Natsu : Da . Dar o să merite așteptarea . Îți promit .
Lucy : Bine .În continuare Luvy se juca cu părul meu până când î încăpere au intrat părinții ei .
Layla : Lucy , scumpo !
Jude : Cum te simți dragă ?
Lucy : Foarte bine . Mai ales că Natsu e aici cu mine.
Jude : Că venii vorba de asta . Natsu , am vorbit cu tatăl tău și a spus că ești destul de antrenat și poți rămâne aici cu noi .
Natsu : Pe bune ?
Lucy : Ce mă bucur .Puteam să observ că era foarte fericită de primirea vestei . Și eu eram la fel ca ea .
Layla : Avem noroc că asistenta și doctorul sunt ca noi . Împărtășim același secret . Altfel se afla la analize ce eram cu adevărat.
Lucy : Am avut noroc .
Jude : Noi mai avem ceva fișe de complectata . Ne vedem mai târziu .
Natsu : Mulțumim pentru veste !Jude și Layla au ieșit din salon și m-au lăsat pe mine și pe Lucy singuri .
Lucy : Natsu ...
Natsu : Ce te frământă ?
Lucy : Nu mai vreau să ne mințim prietenii . Vreau să le spunem secretul nostru .
Natsu : Nici mie nu-mi place că îi mințim .
Lucy : Atunci să le spunem.
Natsu : O să îi punem la un test . Și dacă îl trec cu brio atunci o să le putem spune.
Lucy : Bine .
Natsu : Haide să ne odihnim .
Lucy : Doar dacă stai cu mine .
Natsu : O să fiu mereu aici.Am sărutat-o scurt pe buze apoi am luat-o în brațe și a închis ochii . Îmi era dor să stau așa cu ea .
Minnaa ! Vreau să promovez o fată destul de talentată . Afică îmi plac cărțile ei . E la început , dar eu o încurajez . Puteți să trageți un ochi la ea . MadaEllena
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanfictionLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...