Cap IX

534 39 8
                                    

  Lucy pov :

Era ora 23:40 . Am intrat în casă , dar nu arăta ca o casă normală , mai mult arăta ca şi o casă de nebuni sau mai rău o junglă .

Natsu : Ce nai...
Kira : Zereeeeff ... uite ce au făcut !

Eu şi Natsu am rămas cu gura căscată , casa parcă era atacată de turci . Pe jos era mâncare şi farfurii sparte , ce sa întâmplat ? Scaunele erau aruncate . Nimic nu era la locul lui .

Lucy : GURAAA..... Ce ați făcut aici ?
Zeref : Lucy , Natsu , de când ați venit ?
Natsu : Nu contează am văzut destul pentru o singură zi .
Kira : E vina lui Zeref .  ~ spune pe un ton de copil mic nevinovat ~
Zeref : Ceee... nu e adevărat tu ai început .
Kira : Ție ți-a venit ideea să ne întrecem la gătit .
Zeref : Şi tu ai acceptat . Aşa că nu îi vina mea .
Kira : Ba da e vina ta .
Natsu : Lucy , vrei să mergem sus ?
Lucy : Ne ducem şi scăpăm de calvarul ăsta ~ spun râzând ~ .
Natsu : Şi cu ei ce facem ? Îi lăsăm să se certe în continuare .
Lucy : Nu . Am o idee .
Natsu : Care ?
Lucy : Dacă nu faceți curat până dimineață o să fiți pedepsiți . ~ țipând ~ .
Natsu : Nu cred că au auzit, dar în fine .
Lucy : Să mergem .

Am urcat scările până în camera mea . De data asta o să închid uşa cu cheia deoarece nu mai vreau să mă trezesc cu doi deştepți în cameră . Unul mai baka decât celălalt .

Natsu : Mai 3 minute şi e ziua ta . Faci 18 anişori .
Lucy : E şi ziua ta .
Natsu : Aaa da .... am uitat.
Lucy : Cum să uiți de ziua ta ?
Natsu : Dacă te cheamă Natsu Dragneel e foarte simplu .
Lucy : Hahahaha...

Eu mam aruncat în pat şi am început să râd . Natsu s-a aşezat lângă mine , eram doar noi doi şi lumina lunii care ne veghea . M-am apropiat de el , iar acesta şi-s lipit buzele lui moi şi calde de ale mele . Era un sărut dulce , dar e întrerupt de către Natsu .

Natsu : La mulți ani iubire!
Lucy : La mulți ani iubire !

S-a apropiat din nou de mine şi ma sărutat . Era un sărut dulce , dar după câteva secunde a devenit un sărut foarte pasional şi senzual . Era atât de frumos , vroiam să dureze o eternitate . Natsu rupe sărutul şi a devenit foarte serios .

Natsu : Ai fost , eşti şi vei fi luna mea cea mare .
Lucy : Te iubesc până la cer şi înapoi lupul meu .

Natsu pov :

Mi-am făcut curaj şi i-am spus lui Lucy că e luna mea. Sunt atât de fericit deoarece nu mă aşteptam să îmi spună că sunt lupul ei .

Lucy : Îmi promiți că nu mă vei lăsa niciodată .
Natsu : Eu , Natsu Dragneel îți pomit ție , Lucy Heartfilia că nu te voi lasa niciodată . Şi când va fi momentul vei fi soția mea .

M-am aruncat pe pat şi am început să chicotesc . Natsu se apropie de mine şi mă îmbrățişează . Un ciocănit sa auzit în uşă şi ne-a întrerupt . Pun pariu că sunt Kira şi Zeref . Mă îndrept către uşă ca să le-o deschid . Când să apăs pe cleanță uşa se deschide puternic şi pe ea apar pam ....pam ... Kiraaa şiiii Zereeeff.. haha ... cine alt cineva ?

Kire&Zeref : La mulți ani piticilor !
Lucy&Natsu : Mulțumimi !
Layla : La mulți ani Lucy , Natsu !
Lucy : Mama , cun de ai venit aşa repede ?
Layla : Ne-a lăsat să plecăm .
Natsu : Ar trebuii să vă spunem ceva .
Kira : S-a întâmplat ceva ?
Lucy : Mamă , eu şi Natsu suntem .... Păi , eu sunt luna lui Natsu şi Natsu e lupul meu .
Layla : Păi ..
Natsu : Ştiu că pare ciudat dar o iubesc .
Layla : Păi ...
Lucy : Mamă , şi eu îl iubesc pe Natsu foarte mult şi nu aş putea să trăiesc fară el .
Layla : Păi...
Lucy : Deci ce  ....
Layla : Pot să vorbesc şi eu?
Natsu : Desigur .
Layla : Stați liniştiți , mă bucur foarte mult că vați găsit jumătatea .
Lucy : Nu eşti supărată ?
Layla : De ce să fiu ?
Natsu : Pentru că nu vam spus mai devreme .
Layla : Mai cunosc două persoane care erau la fel ca voi când erau de vârsta voastră .
Lucy : Cred că ştiu despre cine e vorba .
Layla : Kira şi Zeref .
Zeref : Țin minte . Era pe cale să înceapă un război între clanurile noastre , dar eu cu Kira ne-am opus războiului şi le-am mărturisit adevărul , le-am spus povestea cum m-am cunoscut cu Kira şi cum am început să ne iubim . Din acel moment clanurile noastre sunt în pace .
Lucy : E foarte rârziu . Sunt frântă .
Kira : Şi eu la fel .
Layla : Noapte bună porumbeilor .
Natsu&Lucy : Noapte bună tuturor !

Au ieşit din caneră şi am închis uşa cu cheia . Teebuia să ne schimbăm în pijamale , aşa că ne-am întors spate în spate şi ne-am schimbat .

Natsu : Mă simt mai bine că le-am spus adevărul .
Lucy : Şi eu .

Se apropie de mine şi mă sărută tandru până ajungem în pat . Eu eram peste Natsu . Rupem sărutul şi Natsu m-a sărutat pe frunte .

Natsu : E timpul să adormim .
Lucy : Cred că ai dreptate .

Stăm în pat liniştiți şi Natsu mă trage către el . Mă sărută pe buze şi adormim îmbrățişați .

C-am atât şi cu acest capitol , sper că va plăcut . Scuzați greşelilie ~ Bye ~

Dragoste cu un lup ~<finalizată>~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum