XV

335 27 8
                                    

Lucy pov :

Sunt trezită de Natsu , azi avem şcoală aşa că nu pot lenevii , ce păcat . Sunt obligată să deschid ochii şi îl văd pe Natsu peste mine .

Natsu : Neața iubire .
Lucy : Nea ....
Natsu : Heiii .... nu poți dormi , trebuie să te grăbeşti .
Lucy : Da , da , cum zici tu .
Natsu : Hai .. sus !
Lucy : Aaaaaa .

M-a luat pe sus , normal , doar e Natsu .

Lucy : Ce faci ?
Natsu : Te-ai trezit ?
Lucy : Da , acum poți să mă laşi jos ?
Natsu : Dacă dai ceva la schimb , poate .

Ce vrea să zică ? Mă uit ciudat la el , cred că şi-a dat seama că nu ştiu despre ce vorbeşte aşa că îmi arată cu degetul buzele lui . Ce pot sa fac , îi dau un mic sărurut scurt şi nu mă lasă jos .

Lucy : Acum lasă-mă jos .
Natsu : Doar atât merit ?
Lucy : O să întârziem .
Natsu : Ba nu , acum vino încoaci .

Mă aruncă pe pat şi se pune pe mine , începe să mă sărute tandru şi pasional , apoi îmi bâzâie buza de jos , după ce s-a plictisit de ea începe să mă muşre uşor de gât , iar eu îi umblam cu mâinile prin păr , trăgândul uşor . Prind un moment în care pot să sar din pat aşa că o fac , acesta rămâne uimit de gestul meu .

Lucy : Gata , acum plecăm .
Natsu : Vrei să pleci în pijamale la şcoală ?

Mă uit ls mine cum sunt îmbrăcată şi fac o față supărată îmi iau nişte haine la întâmplare şi Natsu la fel , apoi ne schimbăm în ele . După ce mi-am luat hainele pe mine cobor în fugă pe scări ca nu cumva Natsu să se mai gândească să mă oprească . Am ajuns în sufragerie şi Kira stătea singură .

Lucy : Neața .
Kira : ~Fără chef de viață~ Neața .... :(
Lucy : S-a întâmplat ceva ?
Kira : Nu , nu , totul e perfect .
Lucy : Bine ...
Kira : ~în şoaptă ~ sper să nu fii ca mine Lucy !
Lucy : Ai zis ceva ?
Kira : Nu , nu , nimic absolut nimic .
Natsu : Toate bune şi frumoase .
Lucy : Tu ştii ce are Kira ?
Natsu : Eu ? De ce fix eu ?
Lucy : Întrebam doar .
Natsu : Bine atunci , cred că e timpul să plecăm şi noi la şcoală ca să nu întârziem prea mult .
Lucy : În sfârşit .

Ne-am luat ghiozdanele şi am ieşit pe uşă transformați în lupi .. că de ce nu ? Într-un final ajungem şi noi la şcoală , la fix . Intrăm în şcoală şi mergem pe holuri până în fața clasei noastre . Intrăm şi profesorul era deja ajuns.

Natsu : Scuzați , am avut o mică problemă .
Prof : Luați loc .

Ne grăbim la locurile noastre şi ne scoatem caietele . Ora o trecug foarte repede şi mai urmează doar 3 ore dintre care una este sport . Cred că ultima , de abia aştept . Este materia mea preferată şi nu am ce comenta , doar sunt pe jumătate lup pe jumătate om . A doua oră a început şi trece destul de relede , la fel şi a treia . Cât despre a patra oră , adică ora de sport trece mai rapid , tot ce trebuia să facem era să alergăm şi să facem exercițij de gimnastică . Pentruine şi Natsu era floare la ureche , dar ceilalți scârțiau un pic . După ore am plecat împreună cu Natsu , Gajeel şi Levy acasă .

Gajeel : Cine e ultimul acasă face cinste cu înghețată .
Levy : Ne e corect .
Gajeel : Ce e crevete ? Oboseşti prea repede ?
Levy : Lasă că îți arăt eu . Pe cine faci tu crevete ?
Gajeel : Pe tine .
Levy : Te prind eu din urmă la râu .
Gajeel : Lasă că mai vedem.

Cei doi se comportă ca nişte copii mici . Încep şi râd cu poftă , dar sunt întreruptă de Natsu care pare foarte trist .

Lucy : Hei , azi ai zis că îmi spui ce s-a întâmplat .
Natsu : Da , acasă .
Lucy : Atunci mergem ?
Natsu : Da .

Începem să alergăm şi noi în formă de lup spre casă şi la pod în întrecem pe Levy şi pe Gajeel , acum fiind primi nu trebuie să ne stresăm . Ajungem acasă şi întrăm înauntru , apoi vine Levy şi ultimul Gajeel.

Levy : Ai pierdut .
Gajeel : Vă sunt dator cu o înghețată .
Lucy : Vezi câ ştii .
Natsu : Prieteni , trebuie să vă spun ceva .

Sincer mi-e frică de ce poate să spună Natsu , dar nu am ce să fac . Trebuie să gândesc pozitiv .

Natsu : Eu cu Zeref vom ....

Natsu s-a oprit din vorbit deoarece pe uşa au intrat Igneel şi tata . Ce caută acasă mai trebuiau să stea mult timp plecați .

Lucy : Tata , Igneel , ce
faceți acasă ?
Igneel : Păi trebuie să îi iau pe Natsu şi pe Zeref cu mine .
Lucy : Unde ?
Igneel : Nu vau spus ? Vom merge la sediupentru antrenamente .
Lucy : Cât timp ?
Igneel : Păi asta e mai greu. Aproximativ un an .
Lucy : Ceee ???

Nu vreau să aud mai mult , am auzit destule , fug plângând pe scări în camera mea . Mă arunc pe pat şi încep să plâng mai mult şi mai mai mult până când uşa de la cameră se deschide .

Natsu : Lucy , îmi pare rău , nu pot face nimic .
Lucy : De ce nu mi-ai zis mai repede ?
Natsu : Am vrut , dar de fiecare dată când am vrut să îți zic un nod mare mi se punea în gât .
Lucy : Te iubesc , nu vreau să te pierd .
Natsu : Mă voi întoarce mai repede decât ai putea să crezi tu .
Lucy : Îmi promiți ?
Natsu : Îți promit .

Îmi şterge lacrimile de pe fața si apoi mă sărută pe buze , o să îmi lipsească buzele lui moi şi calde şi dulci . Dar viața nu e dreaptă mereu , aşa că trebuie sa rezist .

Natsu : Înainte să plec , pot să fac ceva ?
Lucy : Mai exact ce ?
Natsu : Muşcătura le claviculă .
Lucy : De ce ?
Natsu : Aşa o să ştiu daxă eşti în pericol şi toțj care se ating de tine vor şti că eşti a mea . O să fii însemnată de mine .
Lucy : Am încredere în tine . Dar te rog , fă să nu mă doara aşa tare .
Natsu : Îți promit că nu va durea de loc .

Se pune peste mine şi începe să mă sărute foarte pasinal , după câteva secunde mă aflu fără tricou aşa că îi dau şi eu luo Natsu tricoul jos . Uşor uşor buzele lui se despart de ale mele şi alunecă uşor spre gât , unde sr opreşte şi mi-l sărută gingaş apoi se duce direct la claviculă şi mă muşcă înfingânduşi colții de lup în mine . Durerea era suportabilă . După ce a terminat ma m-ai sărutat de câteva ori şi apoi mă sărutâ pe frunte şi mă ajută să mă dezbrac în pijamale , la fel face şi el apoi ne punem în pat şi adormim îmbrățişați . Asta va gi ultima noapte împreună pentru mult timp , mai presis un an . Un an întreg fără iubirea mea , simt deja că mor de dorul lui . Nu cred că o să pot rezista fără el . Mâine nu merg la şcoală deci k să srau cu el cât timp este posibil . În fine , acum trebuie să adorm şi după câteva moente de linişte am reuşit să dorm împteună cu Natsu .

Cam atât şi cu acest capitol , sper că va plăcut şi scuzați greşelile , iar noi ne vedem data viitoare ~Bye,bye~☆♡☆♡☆♡☆♡

Dragoste cu un lup ~<finalizată>~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum