În sfârşit îi voi întâlni pe cei din Alpha , sunt foarte entuziasmată , am un zâmbet larg pe față .... au trecut 2 minute şi au apărut .
? : Bună, tu trebuie să fii Lucy , tatăl tău vorbeşte mult despre tine . Eu sunt Igneel Dragneel , dar poți să îmi spui Igneel .
Lucy : Încântată de cunoştință !
?: Bună Lucy !
Lucy : El cine e ? spune în şoaptă , Igneel o aude .
Igneel : El e fiul meu , Natsu Dragneel .Blondina noastră a făcut ochii mari şi se uita la el . A înroşit toată când şi-a dat seama că se holba la El .
Natsu : Încântat de cunoştință .
Lucy pov :Lucy zâmbea , se uita la băiatul cu ochii de smarald care avea părul de culoarea florilor de cireş , îi părea bine că la cunoscut ..... Natsu ce nume frumos !
Natsu : Heeii !!
Lucy : Ăăămm .... da !
Natsu : Ce faci ?
Lucy : Mă gândeam laaa......eto...eto .. la ziua de maine !
Natsu : Ce e mâine ?
Lucy : Începe şcoala . Apropo , în ce clasa eşti ?
Natsu : A 11 a .
Lucy : Şi eu ! spun entuziasmată .
Igneel : Natsu , în seara asta o să rămânem la Jude şi la Layla ( părinții luj Lucy ) deoarece am câteca afaceri cu tatăl lui Lucy .
Natsu : Bine .Toți 4 s-au îndreptat spre casa lui Jude . Înăuntru Layla pregătea cina , mirosea atât de bine .
Jude : Bună iubito ! Am ajuns cu oaspeții !
Layla se îndreaptă către ei şi îl observă pe Natsu .
Layla : Bună , tu trebuie să fii Natsu !
Natsu : Da , încântat !
Igneel : Jude , nu ştiam că Layla găteşte aşa bine .
Jude : Nu doar ea ! şi arată către mine .
Lucy : Tată , eu nu ştiu să gătesc ca şi mama , dar dacă doar de la miros ați rămas uimiți stați să gustați . şi încep să chicotesc .Am mers toți să ne spălam pe mâini şi apoi ne-am pus la masă . Toți am mâncat pe săturate . După ce am terminat de mâncat delicatesele mamei m-am ridicat de pe scaun şi am strâns masa . Eram la bucătarie şi aud că vine cineva .
Natsu : Te ajut ?
Lucy : Mulțumesc , poți să îmi aduci paharele de pe masă ?
Natsu : Desigur !Natsu se duce la masă şi a încercat să aducă toate pagarele dar ... Troooosc !
Lucy : Ce s-a întâplat ?
Natsu : Scuze , nu am vrut să le sparg !Din birou iese Tata , Mama şi Igneel ... pun pariu că s-au speriat de zomotul cauzat de paharele care s-au spart.
Igneel : Ce s-a întâmplat aici ?
Natsu : Euu...
Lucy : Nui nimic s-au spart câteva pahare .
Layla : Nui nimic dragă , nu e nici o tragedie .
Jude : Haideți să continuăm proiectul
Layla&Igneel : Bine .După ce au plecat Natsu a lăsat fața în jos , mă duc lângă el .
Lucy : S-a întâmplat ceva ?
Natsu : Nimic , de ce nu ai zis că eu le-am spart ?
Lucy : Nu vroiam să te certe tatăl tău ! spun cu un zâmbet pe față .Natsu şi-a ridicat fața si avea un mic zâmbet pe buze . S-a apropiat de mine şi ma luat în brațe . Simțeam că înebunesc , picioarele mi s-au înmoiat şi mii de fluturi se jucau la mine în stomac .
Natsu : Mulțumesc ?
Lucy : Nu ai de ce !Rupem îmbrățişarea şi eram toată roşie la față .
Lucy : Natsu , eu trebuie să plec să mă pregătesc de şcolă . Mâine e prima zi de a 11 a si nu vreau să întârzâi !
Natsu : Bine , noapte bună!
Lucy : Noapte bună !Dau să plec dar sunt prinsă de o mână puternică , Natsu ma tras la pieptul lui , ma îmbrățişat şi apoi ma pupat pe obraz . Buzele lui erau atât se moi , catifelate şi calde . M-am înroşit toată . După ce mi-a dat drumul am alergat până la mine în cameră şi m-am aruncat în pat .
C-am atât şi cu acest capitol , sper că va placut . Scuzați greşelile ~Bye~
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanfictionLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...