Ne-am transformat la loc în oamenii şi puteam să observ că Natsu a rămas cu gura căscată .
Lucy : Cum ți se pare ?
Natsu : E , e , e ...
Happy : Uimitor ? Ştiu .
Natsu : Kiaaa , pisica a vorbit !
Happy : Pot să fac mult mai mult .Mai pe scurt Happy este pisica mea care am găsito acum 5 zile . Ştie să vorbească şi să zboare . Cred că Natsu s-a speriat puțin . Happy a început să zboare şi să râdă în jurul nostru .
Natsu : Cred că o să leşin .
Lucy : Cum ți se pare locul ăsta ?
Natsu : E uimitor , îmi place căsuța fin copac şi râul şi foişorul şi podul şi totul e frumos .
Happy : Lucy , mi-a fost dor de tine !
Lucy : Şi mie .
Natsu : Mergem în căsuță?
Happy : Mergeți voi , o să vin şi eu imediat .
Lucy : Bine .Eu am urcat prima în căduță , l-am văzut pe Happy că a luat un coş , cred că ştiu ce vrea să facă . Am ajuns sus şi Natsu a urcat următorul .
Natsu : Wow .... e aşa de mare .
Lucy : Îți place ?
Natsu : Foarte mult .În casă am o canapea roşu sângerie , destul de mare , o măsuță cu câteva scaune şi pe toți pereții dunt desene cu semnul lupilor , iar pe tavan este desenat mare , un dulăpior , ornamente şi măruntaie .
Happy : Am venit !
Natsu : Mâncare !Happy a venit cu un coş plin cu fructe de pădure . Aici în inima pădurii sunt foarte bune şi dulci . Ne-am aşezat la masă şi am început să mâncăm fructele . Am terminat de mâncat şi eram plini . Ne-am aşezat pe canapea şi am adormit .
După 50 de minute :
Happy : Lucy , trezeştete !
Lucy : M-ai puțin .
Happy : Lucy , avem intruşi !
Lucy : Da , frumos .
Happy : ......
Lucy : Ceeeeeeeee ?
Natsu : Oi , ce-i cu gălăgia asta ?
Lucy : Natsu , sus ! Avem intruşi .
Natsu : Cine are tupeu ?
Laxus : Noi .
Lucy : Voi , ce faceți aici ?
Loke : Oi , domnița mea , ți-a fost dor de mine ?
Lucy : Deloc .
Natsu : Vă voi sugera prieteneşte să plecați .
Laxus : Dute de aici .
Loke : Lucy-sama , mă înşeli cu el .
Lucy : Pain , ți-l prezint pe Natsu , iubitul meu , Natsu el e Loke , un nenorocit pervers din Beta .
Natsu : Vob veți pleca acum .
Laxus : Daide-ți jos , dacă aveți tupeu .Cei doi au coborât jos , Natsu era nervos şi eu eram panicată , doar Happy era liniştit .
Lucy : Happy , cum poți fi aşa liniştit ?
Happy : Lucy , ei sunt m-ai speriați decât voi !
Natsu : Haideți jos :Coborâm jos şi ne transformăm în lupi . Cei doi se uitau foarte setioşi la noi şi cu multă încredere . Deodată şi-am lăsat urechile pe spate şi au fugit mâncând pământul .
Natsu : Aşa , fugiți cât mai aveți timp .
Happy : Ieeeee..
Layla : Ce ați făcut ?
Kira : Iar v-ați băgat în probleme ?
Zeref : Kiaaa , ce-i cu pisica asta ?
Lucy : Haideți să mergem sus !
Happy : Eu o să mă duc după fructe .Urcăm sus şi ne aşezăm pe canapea , apare şi Happy cu fructele şi le pune pe masă.
Zeref : Kiaaaa , poate zbura !
Happy : Fain nu ?
Zeref : Cred ...
Layla : Deci ce sa întâmplat ?
Lucy : Am mâncat fructe şi am adormit , Happy ne-a trezit că avem intruşi , Laxus şi Loke , din Beta . Au dat buzna aici , nu ştim ce vroiat .
Kira : Şi pisica ?
Lucy : El e Happy , l-am găsit acum 5 zile şi a rămas aici , poate vorbi şi să zboare .
Zeref : Am înțeles .
Layla : Noi mergem acasă , veniți şi voi ?
Natsu : M-ai stăm un pic .
Zeref : Să aveți grijă .
Kira : Şi să nu m-ai stați mult .
Lucy : Bine .Ei au plecat şi eu Natsu şi Happy am mai stat , ne-am dus jos şi am mers pe pod , apoi la foişor unde am stat şi am mâncat mure .
Natsu : E destul de târziu , trebuie să plecăm .
Lucy : Bine ...L-am văzut pe Happy care era trist şi m-am apropiat de el .
Lucy : Oi , Happy , ce ai pățit ?
Happy : Luccyy , tu o să pleci şi eu o să rămân singur .
Lucy : Happy ...
Natsu : De ce nu îl luăm cu noi ?
Happy : Pot ?
Lucy : De ce nu ?Happy se ridică de jos , sare pe mine şi mă doboară .
Hapy : Mulțumesc Lucy , mulțumes mult .
Eu şi Natsu ne-am transformat în lupi şi Happy era în spatele nostru , am început să alergăm spre casă , deodată s-a auzit zgomotul unei puşti . Ne-am ascuns în spatele tufişurilor şi au apărut Jellal , Gray şi unchiul lui Gray .
UG ( unchiul lui Gray ) : Pun pariu că sunt lupi !
Gray : Lupi ?
Jellal : Super .Natsu sare din tufişuri , se îndreaptă către bătrân şi ia puşca din mâna lui cu gura. Aceştia au rămas uimiți . Natsu a mârâit la ei şi aceştia au fugit , Natsu rupe puşca şi vine spre mine şi ne face semn să ne grăbim să plecăm . Am ajuns acasă şi ne transformăm înapoi în oameni . Intrăm în casă şi toți erau la masă .
Happy : Poftă bună !
Zeref : Mulțumim , Happy!
Layla : Mâncați şi voi ?
Natsu : Eu sunt obosit .
Lucy : Şi eu .
Kira : S-a întâmplat ceva ?
Natsu : Ne-am întâlnit cu Gray , Jellal şi unchiul lui Gray care vânau lupi . Atunci am sărit şi am luat puşca şj am rupto . Aceştia au fugit deoarece am mârâit la ei .
Layla : Atâta timp cât nu şi-au dat seama cine sunteți este bine .
Lucy : Mă duc să mă culc !
Natsu : Happy , vii şi tu ?
Happy : Da .Urcăm şi noi în cameră . Ne-am schimbat în pijamale şi Happy s-a pus în pat . Eu m-am pus lângă el şi Natsu lângă mine . M-a sărutat tandru şi ma luat în brațe . În câteva minute am adormit , Natsu a adormit ținândumă în brațe .
C-am atât şi cu acest capitol , sper că va plăcut , scuzați greşelile ~Bye , bye ~♡♡♡
CITEȘTI
Dragoste cu un lup ~<finalizată>~
FanficLucy Heartfilia este o adoleşcentă de 17 ani care studiază la Liceul Fairy Tail . Ea este specială , este un vârcolac ... o să ajungă să se îndrăgosteasca de Natsu Dragneel , dar nici el nu e mai prejos decât Lucy ... Sper să vă placă , e prima mea...