Cap IV

794 47 19
                                    

Am ajuns în inima pădurii şi din tufişuri iese cineva .

Natsu : Cine e acolo ?
? : Mai bine zis ce căutați voi aici ?
Lucy : Noi doar mergem acasa !
? : Prin partea noastră de pădure ?
Natsu : Asta e partea noastră .
? : Noi putem avea orce parte vrem . ~ spune acesta arătându-şi colți ~.

Lucy pov :

Eram speriată , Natsu a observat asta deoarece aveam urechile lasate pe spate şi coada între picioare .

Natsu : Ăsta e teritoril nostru ! ~ spune foarte hotărât pe el ~.
  ? : Nu prea cred !

Lucy pov :

Când acest necunoscut a terminat de spus ce avea sare pe Natsu şi îl pune la pământ . Natsu la muşcat de labă şi acesta a urlat.

Natsu : Fugi Lucy !
Lucy : Nuu , nu te las !

Nu vreau să îl las pe Natsu să se lupte singur cu bestia asta neagră . Sar pe necunoscut şi îl zgârâi pe față , Natsu a avut timp să se ridice şi am început să fugim spre casă .

Necunoscutul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Necunoscutul

                    Lucy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                    Lucy

                    Lucy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                   Natsu


Ajunşi acasă am realizat că suntem singuri . Tata cu Igneel erau plecați cu afacerile , iar mama era la servici . Am placat sus în cameră la mine şi pa Natsu l-am lăsat singur jos . Dupa 10 minute aud uşa că se deschide . M-am speriat şi eram în poziție de atac .

Natsu : Heii , nu te speria , sunt doar eu !
Lucy : Scuze .
Natsu : Pentru ce ?
Lucy : Din vina mea s-au întâmplat toate astea , dacă nu îmi venea mie ideea cu alergatul nimic din acestea nu s-ar fi întâmplat ! simpt cum o lacrimă se scurge pe obrazul meu cald şi după ea altele .
Natsu : Lucy ... nu e vina ta ! Auuu
Lucy : Eşti rănit ?
Natsu: E doar o zgârietură.
Lucy : Dă-mi să văd !
Natsu : Bine , doamna doctor.
Lucy : Lasă glumele sângerezi !

Era lovit langă abdomen . Tricoul lui era plin de sânge . Probabil când la doborât de pământ sa lovit întro piatră mai mare sau ceva de genu . Dar nu pot să zic exact deoarece are tricoul pe el .

Natsu : Alooo....pământul către doamna doctor !
Lucy : Da ....
Natsu : Vorbeam singur de 2 minute .... la ce te gândeai ?
Lucy : Păi s-ar putea să te fi lovit întro piatră când te-a trântit pe jos .

Dintro mişcare Natsu şi-a dat jos tricoul , iar eu eram roşie la față .

Lucy : Ce faci ?
Natsu : Te las să mă examinezi mai bine .

Mă uitam la lovitură dar şi la abdomenul şi pieptul său bine lucrat . Era aşa Kawaii !!!!

Natsu : Deci care este diagnosticul doctore , fiți sinceră : Voi trăii sau nu ? ~râzând în hohote~
Lucy : Păi mai mult ca sigur pacientul meu va murii.
Natsu : Ceee ?
Lucy : Glumeam , dar vei suferi ?
Natsu : De ce ?
Lucy : Deoarece va trebuii să îți dezinfectez rana şi o să doară !
Natsu : Când sunt cu tine pot să îndur orice ..
Lucy : Da... şi eu ....... stai .. ce ?

Nu am terminat ce aveam de zis că Natsu sa apropiat de mine , ne uitam unul în ochii celuilalt , ne perdeam în priviri . Am stat asa vreo 3 minute până când Natsu s-a gândit să facă primul pas , s-a aplecat spre mine , buzele noaste mai aveau 5 milimetri si făceau contact.
Natsu : Te iubesc Lucy !
Lucy : Te iubesc Natsu !

După ce ne-am mărturisit sentimentele buzele noastre fac contact . Mă simțeam ca în al 9 lea cer , picioarele mi s-au înmoiat şi mii de fluturi şi-au facut apariția la mine în stomac .
Era un sărut simplu , dar a devenit senzual . Rupem sărutul din cauza lipsei de oxigen . Ne aşezăm pe pat , stăm câteva secunde apoi dau să mă ridic , dar sunt optită de mâna lui Natsu .

Natsu : Mulțumesc !
Lucy : Pentru ce ?
Natsu : Că exişti !
Lucy : Ce kawaii , dar acum doamna doctor trebuie să îşi continuie treaba .

Ma duc să iau spirtul şi pansamentul şi mă îndrept către Natsu .

Lucy : Te va durea puțin !
Natsu : Auuu ... o să plăteşti ?
Lucy : Cu ce ?
Natsu : Cu un sărut !
Lucy : 1 la mână : trebuie să îmi termin treaba de doctor , 2 la mână : mai vesem .

Am terminat de îngrijit pacientul , dar acesta se preface că tuşeşte . Mă întorc spre el şi îmi arată buzele lui cu degetul . Eu mă apropii de el şi îl sărut..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pe obraz ! Acesta a început să mă gâdile şi apoi sa orit şi ma sărurat apăsat . Rupem sărutul şi stam 5 minute întinşi în pat , eu fiind în brețe la Natsu .

Lucy : Mâine avem şcoală !
Natsu : Aaa... am uitat !
Lucy : Stai aşa ! Eu vreau să mă pun să dorm...
Natsu : Aşa şi ?
Lucy : Tu unde o să dormi?
Natsu : Cu tine ?
Lucy : Ce ? De ce  ?
Natsu : Pentru câ te iubesc şi eşti iubita mea !
Lucy : Oooo... ce kawai ! Dar dacă mă deranjezi te arunc din pat .

M-am dus să îi aduc un tricou şi pantaloni scurți de la tata , ne-am schimbat de haine şi ne-am pus să dormim !

Natsu : Noapte bună iubito!
Lucy : Noapte bună .....
Natsu : Ăăăăămmm .. cum trebuie să îmi zici ?
Lucy : Pacientule ! ~râzând~
Natsu : Nuuu !
Lucy : Noapte bună .... iubitule !

După asta ma sărutat scurt şi de data asta chiar ne-am pus să dormim .

Cam atât şi cu acest capitol , sper că va plăcut . Scuzați greşelile~Bye~

Dragoste cu un lup ~<finalizată>~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum