Cap VII

554 41 13
                                    

Deschidem uşa dar nu ne aşteptam .

Lucy : Kira , Zeref ,ce faceți voi aici ?
Kira : Am venit să vedem ce fac frățiorii noştri mai mici .

Lucy pov :

M-ai pe scurt , Kira e sora mea , iar Zeref e fratele lui Natsu şi iubitul Kirei . Au o relație de 5 ani . Ei locuiesc în Anglia , dar se pare că ne-au făcut o vizită surpriză .

Zeref : Frate , ce mari vați făcut .
Natsu : Ne-a fost dor de voi .
Lucy : Dar cum de ați venit ?
Kira : Ne gândeam să vă facem şi noi o micâ surpriză . Dar tata unde îi ?
Lucy : E plecat cu Igneel în delegație , iar mama încă e la muncă .
Natsu : O să se bucure când o să vă vadă .
Kira : Sunt obosită după zborul ăla lung .
Zeref : Natsu , tu cum stai cu fetele ?
Natsu : Păi .... am o iubită .
Zeref&Kira : O cunoaştem?
Lucy : Eu sunt iubita lui .
Kira : Mă bucur atât de mult pentru voi .
Zeref : Bravo frate . Deci nu e problemă dacă dormiți împreună , nu ?
Natsu : Deloc .
Kira : Lucy , le-ați dat vestea părinților ?
Lucy : Nu încă .
Zeref : O să se bucure .
Natsu : O să la spunem când e timpul .
Kira : Ok , deci mergem la culcare ?
Lucy : Mor de somn !
Natsu : Şi eu .

Urcăm scările , Kira cu Zeref o iau în dormitorul din stânga , iar eu cu Natsu în dormitorul din dreapta , care e al meu . Deschidem uşa şi ne căutăm nişte haine de dormit .

Natsu : Pot să iau aştea ?
Lucy : Desigur .
Natsu : Merg la baie să mă schimb , revin .
Lucy : Ok .

Natsu ia hainele şi se duce la baie să se schimbe , între timp îmi caut şi eu nişte haine şi mă schimb în cameră , dar când să îmi iau trucoul pe mine usă se deschide .

Lucy : Kiaaaaaaaaa .
Natsu : Şşşşşşş... sunt doar eu .
Lucy : Scuze .. nu am ...

Am înroşit toată , nu termin de spus ce aveam că Natsu se apropie de mine lipinduşi corpul de al meau , eu am rămas numai în sutien . Îmi ridică bărbia şj mă sărută , dintr-un sărut simplu devine unul pasional şi foarte senzual . E atât de drăguț . Nu m-aş putea sătura de săruturile lui niciodata . Uşa se deschide din nou , firar mama ei de uşă nenorocită , pe ea apare Kira cu Zeref .

Kira : Aahăăămm .... deci voi chiar vă iubiți .

Îmi iau repede tricoul pe mine şi cei doi vin spre noi.

Lucy : S-a întâmplat ceva ?
Zeref : Nimic , vroiam doar să vă spunem noapte bună ...
Kira : Şi să nu faceți gălăgie sau să rupeți patul pentru că noi suntem farte obosiți.
Natsu : Stați liniştiți , o să fim cuminți !
Kira : Sunt sigură ..... A da , Lucy , îmi poți da de la tata un tricou şj o pereche de pantaloni scurți ?
Lucy : Desigur .
Kira : A da şi pentru mine la fel , doar că de la tine ?
Natsu : Dar de ce nu vați adus bagajele ?
Zeref : S-au pierdut în aeroport , dar au zis că o să ne anunțe dacă le găsesc .
Lucy : Ok , vin imediat .

Natsu pov :

Lucy a ieşit din cameră şi îi văd pe Zeref şi pe Kira care încep să chicotească .

Kira : Şi noi eram la fel ca voi .
Zerem : Ce amintiri , dar cum e relația ta cu Lucy , de câte zile sunteți împreună ?
Natsu : Hooo.. uşor , e foarte bine , Lucy e fată extraordinară şi nu aş putea trăii fară ea şi suntem de puțin timp .

Uşa se deschide şi pe ea apare Lucy cu hainele . Le-a dat hainele şi au ieşit afara , dar s-au întors . Ce-au m-ai uitat de data asta ?

Kira&Zeref : Noapte bună potumbeilor . Să nu faceți prostii ....
Natsu : Noapte bună şi vouă şi ....
Lucy : Nu o să facem nimic . Noapte bună !
Natsu : Nu încă ~ parvy face ~ ♡

Lucy pov :

Uşa se închide , iar eu mă pun în pat , Natsu se aşează lângă mine şi mă sărută scurt .

Natsu : Noapte bună , iubito !
Lucy : Noapte bună , iubire !

Am închis ochii şi am adormit cu spatele la Natsu. Simțeam cum mâinile lui mă inconjurau şi un mic zâmbet mi-a apărut pe față .

C-am atât şi cu acest capitol . Sper că va plăcut , scuzați greşelile ~ Bye ~ .

Dragoste cu un lup ~<finalizată>~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum