12. Why?

2K 131 6
                                    

: Nevím, co si o tobě mám myslet.

Loui: Proč?

: Furt si myslím, že by jsme mohli být kamarádi, ale nemůžeme.

Loui: Co to říkáš?? Proč? Vadí ti, co jsem u tebe v pokoji udělal?
Loui: Ničeho nelituju.

: Já taky. Jenže Louisi... Tvý nejlepší kamarádi mě mlátí a ty mě chceš od začátku našich zpráv jen do postele. Takhle to nejde.

Loui: Co?? Ne!

: ...

Loui: Dobře, joo, chci tě do postele, kurva. Chci, aby jsi vzdychala a křičela moje jméno. Prosila. Ale o to teď nejde do prdele!

: A o co teda jde? Proč to děláš? Proč jsi přišel? Proč jsi mě obejmul, když mi naslzily oči? Proč jsi tu byl se mnou, dokud jsem neusnula? Proč jsi mě hladil a uklidňoval? Proč jsi řekl to, co jsi řekl?

Loui: Protože tě mám do prdele rád!

Zobrazeno 22:16

A tohle už jsem nevydržela. Musela jsem si to srovnat v hlavě. Začala jsem mít ráda kluka, co mi nadával. Nemlátil , ale i tak mi ubližoval. Ale teď?
Přišel ke mně, aby se ujistil, že jsem v pořádku. Potom objal, dal mi pusu do vlasů a na čelo. Ležel a hladil mě, nechtěla jsem, aby odešel a když se zvedl, asi po hodině, že půjde, tak jsem ho zastavila. Nevím ani proč. Prostě jsem to udělala. A on zůstal. Dokud jsem neusnula. Potom přikryl a potichu odešel, jako by mu na záleželo. Ale copak můžu věřit tomu, že doopravdy rád? Tak moc mi ublížil.

Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTINGKde žijí příběhy. Začni objevovat