56. The next time you mute

1.3K 101 6
                                    

Propletl si se mnou prsty. Já se přitáhla a položila si hlavu na hruď. Teď  mi byla u prdele nějaká škola, nebo Ha- sakra... Harry....

"Miluju tě," špitl vedle mě. Nečekala jsem to. Louis Tomlinson někomu řekl, že ji miluje? A jsem to zrovna já?

"Miluju tě," opáčila jsem. Hned na to mě políbil. "Ale jestli chceme stihnout školu, musíme vyrazit," usmála jsem se smutně. Byla jsem už hlavně vyčerpaná.

"Fájn," protočil očima, ale vstal. Navlékl si boxerky a vzal do ruky bílé tričko s tenkýma černýma proužkama, modrou, džínovou košili (mojí oblíbenou na něm) a černé kalhoty.

Nebudu kecat, sprchu jsme měli společnou, abychom stihli školu. Akorát já odešla dřív, abych mu udělala snídani... Teda měla jsem to v plánu, ale nakonec jsem počkala i na Louise, když hezky poprosil a dal mi pusu.

Sešli jsme schody ruku v ruce, když jsem málem schytala infarkt. Harry seděl na gauči před zapnutou, docela ztlumenout televizí a prohlížel si nás s úšklebkem.

"Kurva, Harry!" zařvala jsem a hrozně se zakuckala. Louis se na mě podíval s výrazem jestli jsem v pohodě. Ty jo, asi mě fakt miluje.

"Aspoň ses obsloužil," zasmál se Louis a ukázal na misku s cereáliemi, kterou měl v ruce. Zase žral. Je jak Niall. No, Niallovi bych taky mohla napsat... Snad se nezlobí, ale vím, co na něj zabírá, přinesu pizzu a odpustí mi.

"No jo, ty ses taky neměl špatně, co?" uculil se Harry. A já měla sto chutí ho zabít. Teď jsem ho probodávala jen pohledem.

"Cože?" zasmál se Louis. To je pako, on to nepochopil....

"To její 'oh Lou, jo!' bylo slyšet až k ní domů. Vím, že sis to užívala, ale příště se ztlum. A nevím kdo měl nadvládu, ale chválim, vrzání postele bylo slyšet až sem." zasmál se. Louis se k němu přidal, ale já se jen ušklíbla a šla do kuchyně, kde Louis minule spálil naší večeři. Nad tou vzpomínkou jsem se pousmála.

Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTINGKde žijí příběhy. Začni objevovat