*half a year later*
"Ahoj Es," usmál se Li. Všichni-Harry, Ni, Tay i Liam mě objali. Ani nevíte, jak jsem si je za poslední půlrok oblíbila.
Stalo se toho docela dost. S Liamem jsme si to vyříkali, jsme v pohodě, je milej, hodnej a snaží se mi mojí bolest vynahradit, jak jen to jde, i když jsem mu odpustila. Vím, co žárlivost dokáže......
Harry... Můj milovaný, nejlepší kamarád Harry. Stal se mým nejlepším kamarádem, samozřejmě je jím i s Niallem a Taylor.
Hodně mi pomohl, má rád mě a já jeho. Nikdy... Nikdy mu zezapomenu, co všechno pro mě kdy udělal. Dával na mě dlouho pozor, kvůli pár lidem, se kterýma se nemusím. Je s Niallem jako můj anděl. Nikdy bych ho za nikoho nevyměnila. Už jsem u něj dokonce párkrát spala, v bratrstvu, samozřejmě se musel ujistit, že budeme sami, nanejvýš s Tay, nebo Ninim.
Týjo... Prožili jsme si spolu tolik konzertů, klubů, zakázaných věcí, koupání v noci v jezeře, smíchu, filmových večerů, objímání...
Ps: Tay to s Harrym dali na dva měsíce dohromady! Ale pak se rozhodli, že budou kamarádi. A těmi i jsou. Jsou hodně dobří přátelé.Zayn... Další andělíček. Mám ho taky moc ráda. Prokázal se jako skvělý kamarád. Dokáže mě vždy rozesmát.
Tolik jsem si s ním, Harrym a Niallem zažila, že na to nikdy nedokážu zapomenout. Ale to jsem si zažila i s jinými.....Niall a Tay... Vždy nejlepší přátelé. Podrží mě vždycky, když jim řeknu, že mi něco je. Ale stala se ze mě hlavně uzavřená mrcha. Proto mi moc nepomáhají, nemají s čím, když se nesvěřuji.
A Louis? ... Není to s ním dobré. Nemluvíme spolu, ani se nezdravíme. Kvůli Harrymu ví, že za to všechno může a už se mi několikrát omluvil. Ale jen po telefonu... Chtěla jsem mu odpustit... Moc, miluju ho do teď a nikdy se to nezmění, jenže když mě podvedl ze žárlivosti.... Udělá to i znovu. A já mu proto nemůžu věřit. Byl by takový vztah možný..?
A teď jedna rána... Máma mě vyhodila z domu... Řekla jsem ji po několika měsících odhodlávání o tom znásilnění a proč jsem měla po celém těle modřiny. Napovídala jsem ji totiž, že jsem spadla ošklivě ze schodů a propadla k tomu oknem.
Prý, že se sadomasochistou nechce mít nic společného... Hm, myslela si, že jsem si to s klubem vymyslela a že jsem sadomasochista. To se jí dost hnusí.Bydlela jsem u Harryho asi týden, ale pak jsem uviděla v bratrstvu Louise s tou zrzkou (Faith) a odešla jsem. Ano, chodí spolu už čtyři měsíce, skoro pět. No, Harry by mě nenechal odejít, ale já mu neřekla, že nemám domov a při mém odchodu nebyl ani doma. Teď se už týden živím zpěvem a hraním na kytaru. Na ulici. Po celou tu dobu nechodím do školy a kluky jsem neviděla.
Jinak... Kluci: Zayn, Harry, Niall, Liam a Louis mají skupinu, jmenuje se One direction a jdou s ní za měsíc zkusit štěstí do X-Factoru.
Fandím jim. Moc.Jenže pokud vyhrajou... Co když je už neuvidím?
----
Moc vám děkuju za všechny komenty a hvězdičky u tohodle příběhu.
Jste neuvěřitelný! <3 Miluju vás! <3A těším se na vás i u druhého dílu knížky, který by mohl vyjít zítra, či pozítří:)
Jinak, co si myslíte o Louisovi a zrzce?
A co Esme a její vyhazov z domu?Budu ráda za všechny komenty.
A ještě jednou...
Hrozně moc vás všechny miluju! <33 Takovou podporu jsem si ani nezasloužila...
Xx, Smiley
ČTEŠ
Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTING
Fiksi PenggemarNeznámé číslo: Ahoj 😏 Já: Eh... Ahoj? Já: Kdo jsi? Neznámé číslo: To by ti mohlo dojít, babe... Já: Tomlinsone?? 12.2 - #186. v kategorii fan fikce