Louis:
Právě teď bylo okolo půl jedné hodiny ráno a já si jel pro Esme. Byla zase v klubu a já to "odnesl."
Ani nevím, proč já do klubu chodit přestal. Zřejmě proto, že jsem Esme chtěl tolik, že jsem nedokázal jít do klubu a třeba i "omylem," díky alkoholu, sbalit holku a samozřejmě se s ní i vyspat. A řeknu vám, že kluby mi chybí, jenže já Es ztratit nechci. Ta je pro mě důležitější. Navíc i my spolu spíme, teda když udělám psí očka, tak určitě povolí. Nemám důvod balit nějaký děvky, jako vždycky. Teď se mi to už hnusí. Myslim.
Byl jsem už před klubem. Zhluboka jsem se nadechl a zase vydechl. Bál jsem se, že najdu Es u nějakýho týpka, sahal by na ni, nebo by se přímo líbali. To bych ho kurva zabil na místě. A kdybych je našel na záchodcích? Radši bych se šel opít, třeba bych se zabil sám. Nebo ji to oplatit?
Otřepal jsem hlavou. Na tohle vůbec ani nesmim myslet. Neudělá to. I když... Je tam s Jakem...
Ne, musim jí věřit. Miluju ji, věřim ji.
Vešel jsem do klubu. Do nosu mě udeřil pach alkoholu, různých voňavek a deodorantů.
Porozhlédl jsem se kolem. Hlasitá hudba, bar, světla všech barev, plno lidí... Ale Es nikde. Teda zatim ji nevidim.
Klub jsem obcházel, abych se vyhl středu, kde lidi tancovali třeba ještě s alkoholem v ruce, kterej lili všude a na všechny kolem. Jenže když jsem klub obešel a Es neviděl, musel jsem jít i na ten obrovský parket.
Procházel jsem kolem zpocených těl, nevyhnul jsem se ani nějakých holek, co mi říkali "kocoure," nebo "fešáku, pojď si to někam rozdat." Jednoduše jsem se na ně vykašlal. Poprvé, ale nevím, jestli i naposled. Že by mi to fakt chybělo..?
Ale co jsem viděl potom, to mi zarazilo dech. Začala ve mně vřít krev a pěsti zatnul tak silně, že mi musely bejt vystoupnout bílý klouby. Kurva, kurva... Kurva!
ČTEŠ
Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTING
FanfictionNeznámé číslo: Ahoj 😏 Já: Eh... Ahoj? Já: Kdo jsi? Neznámé číslo: To by ti mohlo dojít, babe... Já: Tomlinsone?? 12.2 - #186. v kategorii fan fikce