19. Don't do this again!

1.7K 116 6
                                    

Sesunula jsem se na zem a zhluboka dýchala, jelikož po tom několika minutovém líbání jsem potřebovala načerpat vzduch.

Co to ale bylo? On mi řekne, že se mě potřebuje dotknout, potom mě zatáhne na 'špinavé záchodky', líbá mě a pak odejde se slovy "napočítej do deseti, pak můžeš jít??" Je normální? Co kdyby mi řekl něco hezkého? Už se nedám, jen mě využívá.

Sebrala jsem se asi po dvou minutách, kdy zazvonilo.

"Sakra, sakra, sakra" znělo mi v hlavě, když jsem běžela do třídy. Teď jsme měli angličtinu.

"Omlouvám se, já nevěděla, že už má zvonit," řekla jsem udýchaně panu Rossovi, kterého máme na angličtinu. Má mě docela rád kvůli výsledkům a tak nad tím mávl rukou a poslal mě si sednout.

Asi po minutě mi zavrněl v kapse mobil.

Loui: Pořád udýchaná?:D Ale taková rebelka. To se mi líbí :*

Až teď jsem si všimla modrých očí, které mě pečlivě sledujou. Co tady dělá?? Aspoň je na druhé straně třídy. Jediné plus.

: Debile. Běžela jsem.

Loui: Nejsem debil.

: Teď už jo:)

Debil: Co??

: Nic. Proč tu jsi?

Debil: Je tady většina naší třídy. Je nás málo a tak nás dali k vám .-.

: Super.

Debil: Tak co, líbilo se ti to? :P

: Moc.
: Počkej ne, nelíbilo! Seš vůl. Překlikla jsem se!

Debil: Haha, vtipné. Překlik. Hmm...

: Jsi idiot, vždyť jediný co jsi řekl je věta, kvůli které se jen stalo to, že mě nikdo nemohl vidět s tebou. Stydíš se za to, že jsi mě políbil! Kreténe! Už to nikdy nedělej!

Debil: Prr, kotě, tak to není.

: Jasně.

S tímhle jsem dala mobil do kapsy. I když mi dvakrát zavrněl, ignorovala jsem to. Měla jsem ho tak ráda a on využil na nějaký jazykový hrátky a odešel, jako by litoval toho, že se to stalo. Že to udělal.

Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTINGKde žijí příběhy. Začni objevovat