67. I don't want to stop

959 80 24
                                    

Louis:

Co jsem viděl potom, to mi zarazilo dech. Začala ve mně vřít krev a pěsti zatnul tak silně, že mi musely bejt vystoupnout bílý klouby. Kurva, kurva... Kurva!

Byla tam s nějakym klukem a... A líbali se... Ano, moje Esme byla přitisknutá na zdi a líbala se s ním. Viděl jsem na ně přímo z parketu, museli tam jít před chvilinkou.

Líbal ji a hladil nějakej hnědovlasej kluk. Vlasy vyčesaný nahoru, je asi tak vysokej jako já...

Nejdřív jsem si myslel, že si mě s nim možná spletla. Ale i kdyby, ona je moje a líbá se v klubu s cizíma klukama. A ještě mi napsala, abych přijel? Měl jsem to vidět?

Slzy mě štípaly v očích. Otočil jsem se a ještě se zatnutýma pěstma šel k baru.

*****

Už se kolem mě všechno točilo a já nedokázal pořádně vnímat.

"Ahoj krasavče," řekla nějaká zrzka vedle mě. Nebyla přemalovaná, vysoká, dost pěkná...

"Čau," na víc jsem se nezmohl.

"Nechceš se uvolnit a zajít ke mně?" začala mě hladit po hrudi a břiše, někdy zajela i k rozkroku a já jsem byl sakra nadrženej.

"Mm..?" pokračovala a zejela mi prstama s dlouhýma nalakovanýma nehtama pod kalhoty. Tady v klubu tomu nikdo nevěnoval pozornost.

"No tak c-"

"Mlč a pojď," zavrčel jsem na ní a vedl za zápěstí s pevnym stiskem k sobě domů.

"Au, to bolí," zafňukala, když jsme byli už z klubu.

"A ještě tě to bolet bude," zavrněl jsem a přisál se ji na krk.

Zaklonila hlavu, abych měl lepší přístup a zavzdychala. To už jsem nevydržel a táhnul ji pryč.

*****

Doma jsem sotva zabouchnul dveře a ona se mi přisála na rty. Hned jsem ji to opětoval.

Měl jsem štěstí, že naši nebyli doma. A už ani nebudou, prej se kvůli práci odstěhovali. Přijedou si pro věci za tejden. No a já se rozhodl zůstat tady.

Přenesl jsem tu zrzku k sobě do pokoje, zatímco mi líbala krk. Dveře jsem nechal otevřené, jen ať její křik slyšet všude. Ať to slyší klidně i sousedi!

Hodil jsem ji na postel a vrhl se na ni. Oblečení jsme během chvíle měli všude po pokoji.

Já věděl jediné. Nechci přestat...

Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTINGKde žijí příběhy. Začni objevovat