Ahoj, lásky ❤
Dlouho jsem se neozvala, vím, ale mám rozepsaných pár knížek, upozorňuji, že jsou nedokončené. A jelikož, kdybych si tohle hodila na svůj profil, nikdo by si nevšiml, chci se zeptat tady, jestli by o to někdo ještě stál? Chápu, jsem už zapomenutý autor, ale i tak. Nemám na to během týdne moc čas, hodně se soustředím na školu, ale nějak bych to snad dávala. Navíc, teď jsem nemocná, doma. Celý dny. A nudím se.
Jedna knížka je hodně sprostá, one shoty s Harrym. Mám jich dost, ale nikdy jsem se "nevzmužila", abych je vydala. Ale byla to dost velká práce a asi moje nejlepší. Má to příběh. Jedna kapitola mi trvala napsat tak přes dvě hodinky. Má to vždy přes tisíc slov, asi dvě části mají snad i dva tisíce, mám ten pocit.
A druhá knížka je vlastně o zamilovaných teenagerech. Jako jsou vlastně všechny na Wattpadu. Bylo by to o dívce, která má hlídat děti známým svých rodičů. A samozřejmě, byla by to knížka s Harrym.
A potom je tu knížka, na které jsem si dala dost záležet, kapitoly jsou dlouhé, ale je to knížka s Bellamym Blakem, z The 100. A to na mém profilu asi zrovna nechcete, nejspíš to ani neznáte.
No, hlasujte si, jestli chcete a co byste chtěli, já se zařídím podle toho, dobře?
Moc vás miluju a bože, tahle knížka má skoro 100 tisíc přečtení! Děkuju vám všem moc! Miluju vás! ❤
Xx, Smiley
ČTEŠ
Leave me alone, Tomlinson! /L.T/ TEXTING
FanfictionNeznámé číslo: Ahoj 😏 Já: Eh... Ahoj? Já: Kdo jsi? Neznámé číslo: To by ti mohlo dojít, babe... Já: Tomlinsone?? 12.2 - #186. v kategorii fan fikce