¤1¤

745 55 85
                                    

{Yeni bir hikaye başlıyor iki farklı  çift üzerinden yazacağım bir hikayedir başka çiftlerde geçicek  keyifli okumalar okur-chanlar}

Tanrı olmak,birçok kişinin hayali, ulaşılmak istenen bir makam, yüzlerce ölüm meleğini kontrol edebilmek ve birgün insanlığıda, Yagami Light ın olmak istediği şeylerin bir sınırı yoktu kendince en güçlü olmak istiyordu bunu yapabileceğine inanıyordu tıpkı ilk defa ölüm defterini bulmasındaki gibi eski anıları gözünün önüne gelen genç gülmeye başladı.Ryuk ve ona hizmet eden diğer ölüm melekleri Light ın davranışlarını yıllardır anlamıyordu ve onu bir. sır küpü gibi görüyorlardı
Ryuk dünyadan çaldığı kırmızı elmaları yerken Tahtında oturan Lighta sordu:

Ryuk-"Yine ne oldu neden gülüyorsun insan "

L-"Yine saygısızlık yapıyorsun Ryuk ha o elmalarla birlikte seni kara deliğin içine göndermemi istiyorsun anlaşılan"

Ryuk bundan korkup susmak yerine güldü.

Ryuk-"Siz insanları hiç anlamıyorum bak istediğin oldu amacına ulaştın artık tüm ölüm meleklerinin tanrısı oldun."

L-"Bana bildiğim masallarımı anlatma Ryuk ben daha farklı şeyler arıyorum ama şuanlık ne olduğunu bilmiyorum"

Light oflayıp tahtından aşağıya süzüldü üstünde siyah pelerini ve altın işlemeli kılıcı taşıyordu.Bu kılıçla birlikte gerektiği zaman ona sorun çıkaran ölüm meleklerini öldürüyordu.Kendi yaptırdığı ihtişamlı şatosuna girdi.Baştan sonra altın harflerle kendi ismini yazdırmıştı.
Onun dışındaysa heryer iskelet ve insan kemikleriyle doluydu.
Tanrı olan light adı Ryuk tarafından yazılıp öldüğü zaman herşeyin biteceğini düşünmüştü.Sonrasında kendini cehennem ve cennetim arası olan bu ıssız yerde yaşarken bulmuştu.Sonrası planlarıyla kendi kendine gelmişti.Ölüm meleği tanrıya meydan okumuş yıllar sonraysa onu öldürmüşmüştü.
Şimdi istese insan dünyasın da.karıştırıp eğlenebilirdi ama bunun hevesini çoktan almıştı.
100 yıl geçmiş olsada ilk günkü yaşındaydı.Yaşlanamıyordu...
Dünyayı inceledi karanlık  gökten aşağıya bakarak en sonunda ilgisini birşeyin cekmedigini farketti ardından yağmur yağmaya başlamıştı dünyada...Light iç çekti aklına birden Ryuzaki gelmişti.

-"Hala yaşıyor olduğumuz  birgünde yağmurun altında ıslanıyordu soğuktu ve çok ıslak ben ıslanmaktan nefret ederim ama o inadına gökyüzüne meydan okuyor sonrada teslim olup bedeninin suyla temizlenmesine izin veriyordu.O gün onu orda bırakabilirdim ama bırakmadım."

Ryuk Light ın arkasından gelmiş ve sıkıldığı için onla konuşmak istiyordu.

Ryuk-"Peki neden onu orda bırakmadın ?"

L-"Bilmiyorum yaptığım her şeyin bir anlamı var mantığı var ama öldüreceğim birine yardım etmeme gerek yoktu ama sonra
onla yaptığımız savaşı ben kazandım onu öldürdüm "

Ryuk güldü

Ryuk-"Ama sende öldün"

L-"Böylece durum eşitlendi istediğim herşeyi elde ettim"

Ryuk-"Ama mutlu değilsin"

L-"Bu kadar açık sözlü olman sıkıcı Ryuk"

Light Ryuka kankırmız bir elma atıp şatosuna geçti.O gece gökyüzünden görünen ışıkla birlikle tüm ölüm meleklerine peşinden gitmelerini istemişti.
O gün ilk defa gelen ışıkla birlikte güneşi görmüştü ölüm diyarı...Ölüm ışıklar eşliğinde parlarken Ryuk uçarak ışığın ortasına uçtu.Eğer Tanrı Ligt i sevindirecek bişey bulursa istediği elmaları alacağını biliyordu.Işığın geldiği şeye ulaştığında insan siluetini görmüştü.Onu kolları arasına alıp kalırdı.Işıkta onu almasıyla birlikte kaybolmuştu.
Yanından geçen ölüm melekleride siyah saçlı genci inceliyordu.Birisi

-"Bu bir insan !"

-"Nasıl buraya gelebilir bu imkansız"

-"Çok masum şu yüzüne bakar mısın"

Ryuk ölüm meleklerinin konuşmalarına gülüp geçerken bulduğu insanı  Tanrı Light a götürerek alacağı bir kutu elmayı düşünüyordu.

Kanatlarını kapatıp şatoya indiğinde yüksek altın tahtın bulunduğu yere gelmişti Ryuk içeriye girdiğinde kucağında nefes alan canlıya bakıp gülüyordu.Light ın tahtın üstünde belirmesiyle Ryuk sırıtmaya başladı.

L-"Bana ne hediye getirdin Ryuk"

Ryuk-"Siz insanlar hep bişey bekleme çabasındasınız karşılığında bi kutu elma verirsen göstereceğimi biliyorsun "

Light başıyla onayladı ve Ryuk un göstereceği süprizi görmek istediğini belirtti.

Ryuk gülümseyip çıplak solgun beyaz tenli bedeni  yere bıraktı.

Buna karşılık Light ilk şaşırmış
sonrasındaysa son zamanlarda hiç gülmediği için hertürlü dikkat çeken bir gülümsemeyle yerde yatan bedene bakarak

L-"Demek bir kutu elma istiyordun Ryuk sana ödül olarak bir kamyon dolusu elma vereceğim"

Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin