Ryuk şeker aldığına çok sevinen bir çocuk gibi mutlu olmuştu.
L-"Şimdi bizi yalnız bırak"
Ryuk uçup gitmiş Light da Ryuzakiyi kucağına alıp odasına götürdü.Yatağa yatırıp yanına yattı siyah saçlarını okşarken kendisi de ne yaptığının farkında değildi.Üstüne eğilip saçlarından öptü kokusunu içine çekti.
O sırada suratına yediği tokatla neyse uğradığını şaşırmıştı.
Ryuzaki uyanmış ve sinirle ona bakıyordu.Ryuzaki-"Sen ne yaptığını sanıyorsun Kira"
Light-"Artık kira değilim ben bir Tanrıyım sende burda benimle kalacaksın canım sıkılmaya başlamıştı."
Ryuzaki-"Iyide sen beni öldürdün"
Light-"Bunları geçmişte bırakıp birlikte vakit geçirsek canım sıkılıyor"
Ryuzaki-"Benden uzak dur bide yanıma yatmış"
Ryuzaki yataktan kalkmaya çalışırken Light kolunu tutup yanına geriye yatırdı.
L-"Sen uyu bende yarın için güzel bir plan yapayım"
Light Ryuzakinin üstünü örtüp odadan çıktı.Kapıdan çıkınca içinden ben ne yapıyorum diye geçirdi sonunda hayatına heyecan geldiği için mutlu olmuştu.
Taht odasına geçip dünyayı gören pencereyi açtı acaba ne yapsam diye düşünüyordu.
Ryuzakiyle güzel bir iddaya girmek istiyordu ve güzel ödüller aklına geleni uygulamak adına haritayı karıştırdı.O sırada Ryuzaki de uyuyamadım deyip yanına gelmişti.Ryuzaki-"Napiyorsun Kira ?"
Light-"Bana tanrı demeni tercih ederim"
Ryuzaki-"Sus ve bana ne yaptığını anlat"
Light-" güzel bir idda hazırladım ikimiz için ve sen oynamak istemezsen sana hoş şeyler yapmam şimdi olayları anlatayım bu bir idda kazanan istediğine istediğini yaptırsın ve bir çift seçip onları sevgili yapacağız birimiz olsunlar diyecek diyerimiz olamaz ve.bunu için iddaya gireceğiz anlaştık mı ?"
Ryuzaki-"Of bana diyerek bişey bırakmadın ama kabul sana güvenmiyorum bunu da unutma"
Light-Unutmam ozaman hadi seçelim"
O sırada portal genişleyip Ikebukuro da durmuştu.sonra yaklaşıp ekran sarışın bir adamda durmuştu.
Ryuzaki-Hadi onu yanındaki sarışın kadınla yapalım"
Light-"Bence yakışmaz"
Ryuzaki sinirle birazda
kıskançlığını saklayıp laf sokmak isteyerekRyuzaki-"Misa yla çok yakışıyordunuz ama neden öldüysen bence git onu yanına esir al"
Light iç çekip ;
-"Misa sadece bir kukla sen daha fazlası oldun benim için,neyse saçmalıyorum sende beni kıskanıyorsun hoşuma gitti"
Ryuzaki-"Kes sesini kıskanmadım ozaman Sarışın adamı şu adamla yapalım"
Light gülerek baktı Ryuzakiye aklından geçenler neden normal iyi şeyler değildi bilmiyordu.
Light-"Peki ozaman Sarışın adamın adı Shizuo Heiwajima siyah saçlı 'nin adı Izaya Orihara ve onlar ezeli baş düşman..."
Ryuzaki-"Bunları nerden biliyorsun"
Light-"Ben Tanrı yım unuttun mu ben sevgili olacaklarına inanıyorum"
Ryuzaki-"Evet sen tanrı olduğun icin biliyorsun değil mi kira"
Light-"Hayır tabiki"
Ryuzaki-"Ozaman bende sevgili olacaklarına inanmıyorum"
Light-"Ozaman başlayalım bakalım beni yenecek misin"
Light ekranı seçilen iki kişide sabitleyip ikiside onları izlemeye başladı.
O sırada Ikebukuro şehrinde Orihara izaya elinde herzamanki en sevdiği çakısıyla birlikte dolanıyordu.Karşısına çıkan Sarışını görünce sonunda eğlencelo bişeyler buldum diyerek ona doğru koşmaya başladı.Sarışın hiçbirşeyden habersizdi.O sırada Light ekranı durdurup ilk hamlesini yaptı ve izaya 'nin eline gül koydu.
Biyandan da Ryuzaki ye göz kırptı.Ryuzaki-Devam ettir Kira"
Izaya koşarak Shizuo ya bıçağını sapladı ama sarışın çoktan onu görmüş tuhaf tuhaf küçük adama bakınca izaya da ona baktı.Sonra eline baktığında elinde tutuyor olduğu gülü Shizuo nun göğsüne doğru koyduğunu farketti.Shizuo sinirlenip izaya 'nin üstüne yürüyordu alnındaki damarları çoktan belirmeye başlamıştı.
S-"Lan sen benle dalga mı geçiyom ??!!!"
Shizou izayaya yanında bulunan arabayı atınca izaya da yana kaçmış ve gülerek koşuyordu,Işin garibi o gül nereden geldi bilmiyordu dahası en sevdiği çakısı neredeydi.
Ryuzaki ekranı durdurup kendisine gelen hamle yi değerlendirmek adına izayanın cebine bıçağını koydu sonra ekran kaldığı yerden devam etmişti.
Izaya köşeye sıkışmıştı.Shizuo onu yan sokakta kendisiyle duvarın arasına sıkıştırmıştı.
S-"Konuşsana pire neden bana.gül verdin !!"
I-"Ben sana gül vermedim canavar"
S-"Ozaman seni bir güzel döveyim de kendine gel pire"
Izaya elini cebine atmasıyla en sevdiği çakıyı bulmuştu.Shizuo num kendisine attığı yumruğu karnına attığı kesikle eşitlemişti izaya,Sonrada gülerek sarışından kaçmıştı.
Ryuzaki-"Bu neydi şimdi ?"
Light-"Bir sonraki karşılaşmalarına kadar bekleyeceğiz "
Ikiside ekrana bakarken yarışmanın verdiği heyecanla uzun zamandan sonra ilk defa mutluydular
Izaya boş ve sessiz evine girip kendini yatağa bıraktı iç çekip uyuyacakken aklında o gülün nereden eline geçtiğini düşünüyordu.Kendisi alsa hatırlamaz mıydı? Bu durumu aklına not edip uykuya daldı.
O sırada sarışında ondan farklı değildi kafası karışıktı. Izaya nin kendisine vurmasını beklerken aldığı kırmızı gül onu hem sinir etmiş bir okadar da şaşkınlığa sürüklemişti ona bunu sormaya çalışmalarının sonuda herzamanki kavgalarıyla bitmişti.Sarışın geberip gitsin diye söylenip uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)
FanfictionNe Ölümde ne de yaşamda ,cehennem ile cennettin arasında biyerde sıkışan iki kalp birbirini bulupta yanlızlıklarını dindirebilir mi Peki onların girdiği idda iki ayrı dünya olupta yanyana bulunan iki düşmanı birbirine aşık edebilir mi ?