{Bölüm Kanra-chan SezinGneyer için *~* }
Siyah giysileriyle karanlık sokakta yürüyen adam etrafindakilere herzamanki şeytani gülümsemesiyle karşılık vererek ana caddeye adımını attı. Biraz ileride Tom ve Shizuo nun yürüdüğünü görüp daha da güldü.O sarışın adama içinde büyük bir öfke besliyordu bir çeşit kin duygusu da denebilecek türdendi.Ne yapsa karşısında onu bulup eğlencesini bölüyor ama en çokta arkadaşlarının onu çağırıp kendisini herhangi bir aktiviteye çağırmaması sinirini bozuyordu sanki biraz sinirden öte az da üzülmüş ve kırılmıştı.
Izaya düşündüğü şeyin saçmalığına kendini inandırıp bu konuyu kapatıp onları takip etmeye başladı.Tehlikeli olmasının da verdiği heyecanla izaya şuan konuşuyor oldukları şeyi delicesine merak etmiş ve onlara yaklaşmıştı.Tom konuyu değiştirip asıl meseleyi açmaya karar vermişti.
T-"Ee bizim mekana gidiyoruz değil mi hani şu herzaman gittiğmiz restoranta"
S-"Evet nolmuş"
T-"Şey ben diyorum da yanımızda bugün bi kişi daha olsa"
S-"Hm kim ?"
T-"Nasıl desem tam senlik biri"
S-"Nasıl yani anlamıyorum"
Tom shizuoyla birlikte içeri girince izaya da merakla içeriye girdi merak kötüdür desede kimileri izaya tam tersine merakını kamçılayan şey neyse onun peşine avıymışcasına saldırırdı.Içeri girdiğinde okadarda kalabalık olmadığını farketti sonuçta daha erkendi.
Ortada fazla dikkat çekeceğinden Onların oturduğu masanın arkasına oturdu.
Böylece arkalarını dönmezlerse fark edilmeyecekti.Garson gelip siparişleri aldı. Tom boğazını temizleyip konuşmaya başladığında izaya onları dinlemeye devam etti.T-"Şey bak Shizuo seni severim bilirsin"
Izaya içinden "ne diyo lan bu" desede sonra saçma tepkiler vermemek konusunda kendine söz verip devam etti dinlemeye.
S-"Tom ne demeye çalışıyorsun sabahtan beri vır vır vır konuşuyorsun pire gibi"
T-"sen kızma diye dedim de sen yine izayayla mı kavga ettin"
Sarışının aklına sabahki görüntüleri ve özellikle de izaya 'nin çıplak halleri gelince yüzünü buruşturdu.Artık onu düşünmek istemiyor kafasından silmek istiyordu konuya odaklanmaya.çalışırken karşılarındaki sandalyede bir kızın oturduğunu farketti.
S-"Burası dolu bayan"
Tom saf saf arkadaşına bakarken elini kafasına sertçe vurdu.
T-"Sana dedim ya demin seni tanıştırcam...bir arkadaşla belki siz hani beraber hani aşk falan biraz önce beni dinliyor muydun ?"
Izaya onlara bakıp gülme isteğini bastırmaya çalışırken içinden Shizuo ya "nerenle dinliyorsun deminden beri adam sana seni uzaktan kuzenimle tanıştırcam senden çok hoşlanmış diyip duruyor " demek istedi. Ama diyemedi bunu demeyi canı istemezdi ama bir gerçek vardı ki kimse sonuna kadar yalnız kalamazdı.Elbet Shizuo da birini bulacaktı.Izaya düşünmeyi bırakıp önündeki tatlıya saldırdı.
Shizuo şaşkınlığını atıp konuşmayı akıl edebildi.Sinirleri yüzünden dişlerini gıcırdatıp Tom'a gösterdi.Köşeye sinen tom korkuyla bakarken Shizuo kıza dönüp onu incelemeye başladı.
Açık kahverengi saçları beline kadar uzanıyordu.Biçimli ideal bi fiziği vardı.Mavi gözlerini kocaman açmış Shizuo ya bakıp kızarıyordu.S-"Adın ne ?"
-"Risa"
S-"Neden benle görüşmek istedin ? "
-"Ben ilk defa sizi gördüğümde çok etkilendim siz...inanılmaz birisiniz ve ben de size hayran oldum hatta hoşlandım"
S-"..."
Shizuo sessizliğini korumayı sürdürüp düşünürken zaman izaya içinde durmuştu."Shizu-chanın hiç sevgilisi olmadı ki olamaz da o...Herneyse olamaz bişey yapmalıyım ne yapmalı..."
Izaya düşüncelere dalmış ve hıncını önündeki kekten çıkarmıştı.Kek parçalanmışken kendisi bunu umursamadı.Tom lafa girip Shizuo yu ikna etmeyi planlıyordu,
T-"Bak shizuo ömrün kaçık bir adamın peşinde koşarak mı geçsin seninde bir hayatın ailen olmasın mı? Baksana hayatın gerçekleri günden güne yaklaşıyoruz kendimize bir yol arkadaşı b..."
S-"Tamam sus da iki dakika düşüneyim"
Izaya sinirle arkasına bakarken ne yapacağını düşünüyordu.Shizuo ve düşünmek...Bunlar önemli şeylerdi birşey yapmak zorundaydı.
Cennetten uzakta cehenneme biraz daha yakında arada kalmış yerde Tanrı Light gülerek olanları izlemek istiyordu yaptığı bedeninin uyuşukluğu yüzünden kalkamıyordu.Bunun nedeniyse kesinlikle dün gece Ryuzakiyi yatakla arasına sıkıştırması değildi.Onunda kendisini bayıltması...
L-"Sonunda etkisi geçiyor.Benim tanıdığım Ryuzaki böyle değildi ölüm onu çok değiştirmiş"
Light içeriye gidip Ryuk a sessiz emrini verdi."Yakala" Ryuzaki iplerle bağlanmışken gücünü toplayıp plazmayı aydınlattı.
"Demek risa iyi bi numara ama sıra bende"
Izayaya emrini verdi "hadi savaş aşkın için"Sadece on saniyelik bir kontrol...
Izaya masadan kalkıp Shizuo nun yanında belirdi.Tom ve Risa da Shizuo kadar şaşkın izayaya bakarken izaya gülerek Shizuo nun boynuna atladı dudaklarından öpüp,
I-"Dün gece çok güzel geçti teşekkür ederim sevgilim"
Shizuo şaşkınlıkla kızmadığı gibi masada karşılarında oturanlarda sarışın kadar şaşkındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)
FanfictionNe Ölümde ne de yaşamda ,cehennem ile cennettin arasında biyerde sıkışan iki kalp birbirini bulupta yanlızlıklarını dindirebilir mi Peki onların girdiği idda iki ayrı dünya olupta yanyana bulunan iki düşmanı birbirine aşık edebilir mi ?