¤14¤

281 34 36
                                    

Yüzündeki büyük gülümsemesiyle merdivenlerden çıkan izaya, shizuo nun elini tutuyordu.Sarışın da bundan memnundu.
Bir gün içerisinde bu kadar olay yaşamının verdiği yorgunluk  ister istemez izayayı  geçirmişti. Ama bu durumda çok farklı şeyler düşünen bir sarışın, sevgilisiyle güzel bi gece geçirmenin hayalini kuruyordu.
Kalacakları odanın kapısını bu düşünceyle istediğini almaya çok yaklaşmış bi çocuk gibi açmıştı.
Ikisinin gördüğü manzarada kasvet doluydu.Izaya gerilip shizou yu dürttü.
Shizou nunda izayadan farkı yoktu.Hayallerinin suya düşmesinin verdiği sinirle söylenmeye başlamıştı.

S-"Ne yani biz bu eski dönem insanlarıyla mı kalacağız "

Sarışın gerilip dişlerini sıkarken Izaya kahkaha atıp onu içeriye çekiştirmişti.

I-"Hadi kendimize yatacak biyer bulalım"

Izaya kendilerine merakla bakan çaylakları görmezden gelip uygun bi yer aramaya başladı.Içinden düşünmeye başlamıştı

"Kenarlar uygun görünüyor.Ortalardaki boş alanda geceleyin benim "çok sevgili" ayağımı yemeye çalışma girişimde bulunmuş yamyam kız var.Orası olmaz.
Sol köşede bugün tanıştığım eren ve onun arkadaşları var.Eren kalktı kesin minnak sevgilisine gidiyor hahaha aman banane "

Izaya kendi kendine sırıtırken Shizou nun onu dürtmesiyle kendine gelmişti.

S-"Izaya sana diyorum burası uygun mu?"

I-"Uygun Shizu-chan"

Izaya boş yer yatağına yatınca shizou da kendini izaya nın yanına atıp üstlerine örtüyü çekti.Yüzleri arasında kalan az mesafede ikiside birbirlerinin yüzlerindeki ince detayları izliyor kendilerini orda görmeyi umuyorlardı.

Ortmadaki sessizlikle çaylaklar kendi işlerine dönmüşlerdi hepsinin aklında "bunlar kim,amaçları ne,burda mı kalacaklar ?" gibi sorular dönüyordu.

Sessizlik izayanın gözlerine hücum ederken güçlü kolların kendisini sarışını hissediyordu.Esneyerek konuşmaya çalıştı.

I-"Shizu-chan?"

S-"Efendim Izaya? "

I-"Neden bana sarılıyorsun ?"

S-"Tam sarılmalık duruyorsun hatta başka şeylerde...neyse hadi uyu "

Sarışın aklından geçenlerden dolayı kızarırken izaya da elini sarışının yüzüne götürüp nazikçe okşamıştı.

I-"Çok tatlısın Shizu-chan "

S-"Hayır sen tatlısın"

Shizuo yüzünü ciddileştirip ellerini izayanın yüzünün çevresinde dolaştırdı.Yanaklarını okşayıp tuttuğu yüze yaklaştı, izayanın burnunu öptükten sonra geri çekilip tepkisine bakmıştı.

Izaya böyle bir hareket beklemediği için
" ağzı sonuna kadar açılmış" tam anlamıyla şokla karışık şaşkınlık içerisindeydi.

Sarışın gülümseyip
S-"Bugün sana bişey olacak diye...endişelendim,Ben yetişemeseydim o kaş suratlı herif sana bişey yapabilirdi.Onu hiç sevmedim lider falan dinlemem yapıştırırım şerefsize"

I-"Hahahahah"

S-"Gülmesene"

I-"Hahahhah..."

Izaya gözlerinden akan yaşları silip gülmeyi bırakmıştı."Kıskanılmak güzel" diye geçirdi içinden.

I-"Tamam hadi uyuyalım "sevgilim"."

Sarışın buna gülümseyip kollarının arasına almıştı izayayı.kendine oranla daha küçük olan sevgilisi kendini uykuya teslim ederken shizou da izayanın saçlarını kocaman bi öpücük vermişti.

Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin