Izaya eşyalarını toplayıp tek tek çaylaklarla vedalaştı. Shizuo da onun hazırlanmasını bekliyordu. Ikili hazır olunca diğerine el sallayarak onlardan ayrılmıştı.
Erwin Izaya'nın arkasından "güzelim çocuk gidiyor" diye düşünürken, Hanji de Shizuo için aynı şeyleri düşünmekle meşguldü.
Gözden kaybolana kadar onları izlediler.Ikili arkalarından gelen atların seslerini duyup geriye bakmıştı.
Eren ve Levi son hız yanlarına geliyordu. Onlara yetiştiklerinde Eren hemen açıklama yapmayı düşünüpE-"Size yolda biz eşlik edeceğiz. Yolumuz kısa ama tehlikeli olunca komutan Erwin ve Hanji kendileri gelmeyi istesede bizim gelmemiz daha doğru olur diye düşündük."
S-"Iyi olmuş o manyak kızı görünce sinirleniyorum"
Izaya yüzünü düşürüp Shizuo ya dönmüştü. Yüzündeki siniri kim olsa anlardı.
S-"Ne oldu birden Izaya ?"
Izaya duyduklarına inanamıyormuş gibi bakıp
I-"Shizu-chan şunu aklına sok, sen sadece bana sinirlenebilirsin 😇"
S-"Iyi de ben seni seviyorum 🤔"
Izaya Shizuo'nun itirafına gülerek elini tuttu.
I-"Çok tatlısın 😙"
S-"Senin kadar..."
Shizuo'nun cümlesi onları izleyen Levi ve Erenle bozulmuştu. Özellikle Levi'nin "evinize gidin" öksürüğü herşeyi özetliyordu.
L-"Öhhö...öhö"
Birsüre kimse konuşmayınca yolun ne zaman biteceğini kestirmeyi denediler. Sonunda Komutan Pixis'in karargahına gelmişlerdi. Vedalaşma vakti gelince Eren Izayaya sarılıp veda etmeyi ihmal etmemişti. Eren'in arkasından;
I-" Cep telefonu bulununca haberleşelim Er-chan !! " demeyide ihmal etmemişti.
Izaya karargaha girdiğinde yabancıların alışık meraklı bakışlarını umursamadan komutanın odasını gösterenleri takip etti. Shizuo da Izaya'nın yanında gelirken Izayaya atılan bakışlara sinirle karşılık veriyordu. Pixis gelen misafirlerini içeriye aldı.
P-"Öncelikle hoşgeldiniz demek isterim. sonuçta uzun yoldan geldiniz ve *hıck*...Pardon son içtiğim içki bana dokundu. Sizinle ilgili bilgi almıştım anlatılanlar ilgimi çekti. Siz bu dünyadan olmadığınızı idda ediyorsunuz. Bende bu durumla ilgili biraz araştırma yaptım ve böyle olaylara daha önce rastlandığını öğrendim. Size yardım amacıyla buraya çağırdım uzun zamandır parçalarını birleştirdiğim bi makine var...*hıck*... artık ne için kullanacağını öğrenmiş oldum bu makina sayesinde sizi geldiğiniz yere sorunsuz ışınlayabilirim"
Izaya ve Shizuo birbirlerine bakıp gülümsediler.
I-"Bu tıpkı bilim kurgu filmlerindeki gibi 😇"
P-"Ahahaha anlamadım ama doğrudur."
S-"Güvenli mi peki ?"
P-"Ne olacağı belli değil toz parçalarına dönüşeme ihtimaliniz de var"
Shizuo Izayaya hayır der gibi başını sallasada Izaya çoktan kararını vermişti. Bu heyecan dolu yolculuk tam onun içindi. Bilinmezlikle çıktığı kendini bıraktığı karadelikten a şimdide bu gizmeli makine...
I-"Sen gelmesende ben gideceğim Shizu-chan"
S-"Seni tek başına gönderecek kadar aptal değilim Izaya, sevdiğim adamı makinenin içinde tek başına bırakmam bende geliyorum."
Izaya bilindik gülümsemesini genişletip Shizuo'nun rlini tutup kendine doğru çekti. Kapsüle girdiklerinde aralarındaki mesafeyi kapatıp birbirlerine sıkıca sarılmışlardı. Pixis makinenin kolunu çekti ve çalışmasını sağladı.
Izaya ve Shizuo kendilerini yokedercesine saran ışıkla bilinçlerinin bedenlerinini terk ettiğini hissettiler.
Gözlerini açtıklarında kendilerini tanıdık evde bulmuşlardı. Izaya dönen başını zorlukla kaldırarak yanında uyuyan Shizuoya baktı. Burası Izaya'nın eviydi.I-"Demek döndük."
Gülümsemesi yüzüne yayılırken belini saran kollarla yatağa düştü.
S-"Gel buraya"
Shizuo Izayaya arkasından sıkıca sarılıp yatağa iyice yerleştirdi.
Izaya kıpırdayıp dururken sarışın onun saçlarına öpücüklerini bırakıyordu. Saçlarından aşağıya inip ensesini ve boyunu öpmeye başlamıştı.I-"Durr...Imm"
Izaya Shizuo'nun elinden kurtulup mutfağa kaçmıştı. Kendine bir bardak su koyup içerken Shizuo da ona eşlik etmişti. Ikili giyinip dışarıya çıkarken ele ele tutuşup arkadaşlarına akşam yemeği baskınına gitmeye karar vermişlerdi.
Ikebukuro'nun içinde gezerlerken ikiside yaşadıkları bu macerayı düşünüyordu.
Ama Birkaç sokak ötede korku ve acı dolu yüz ifadesiyle kendilerine yaklaşan Ryuzakiden bihaberlerdi.Izaya, Ryuzaki ve peşindeki adamları görünce Shizuoyu uyarıp onu kurtarmak için harekete geçtiler.
Shizuo adamlara yetişip saldırdığı sırada Izaya da çıkardığı bıçağını birine saplamıştı.I-"Sen bizi o garip dünyaya gönderen adamsın öyle değil mi ?"
R-"Ben değildim...Ama benim hatamdı."
Shizuo ona yumruk atmak için geçtiğinde Izaya sevgilisinin önünde geçerek onu engelledi.
I-"Hayır Shizu-chan. sormam gereken şeyler var"
Shinraların evine giderlerken Izaya Ve Ryuzaki önden gidiyor, Shizuo kaşlarını çatmış onları takip ediyordu.
Masada oturmuş konuşurlarken Ryuzaki dünyaya geldiğinden beri ilk defa kendini güvende hissetmişti. Izaya ona başta sorgulayıcı tavırlar takınsada ona gerçekleri anlatmıştı.
"Yakuzalar tarafından kaçırıldım. Buraya gelmeden önce tanrıyla yaşıyordum. Onu terketmeye çalıştım. Kurtulmak istedim o beni aşkıyla yoketmeden önce... Gördüğün gibi şimdi burdayım."Izaya Ryuzaki'nin sözlerin güvenip Shizuoya da ona güvendiğini belirtmişti. Sonunda Shinraların masasında dördü oturmuş yemek yiyordu.
I-"Shina Celty nerde ?"
Sh-"İşleri çok yoğun Avusturalyaya gitti. Sizin bu yanınızdaki arkadaşınız kim ? 🤔"
I-"Ryuzaki, şehir dışından geldi."
Sh-"Ne güzel 😇 Artık burda mı yaşayacak"
R-"Evet burda kalacağım"
Sh-"Benim açacağım pastanede çalışmak ister miydin ?"
R-"Tatlıları severim 😍"
Sh-"Anlaştık ozaman ahahha"
Masadakiler yapılan şakalara gülerken Shizuo gözlerini Izaya'nın yüzündeki gülümsemeden alamıyordu.
Dörtü sohbetine sabaha kadar devam edecek gibiydi.
Shizuo Izaya'nın elini avucunun içine alıp bakışlarını buluşturdu. Izaya da gülerekI-"Sanırım oyunu ben kazandım ha Shizu-chan"
S-"Oyun beni kendine aşık etmekse senle yarışamadım bile"
R-"...Oyunları ya da Iddaları kazanmak ne işe yarar ki ?"
S-"Oyun ya da Idda değildir önemli olan"
Shizuo ve Izaya aynı anda "aşktır" derken Ryuzaki herşeyi ne kadar geç anladığını farkediyordu.
Light'ın ona verdiği hayat girdikleri idda söylediği sözlerin hepsi "aşktı"
Ama Ryuzaki bunun için artık çok geç olduğunu biliyordu.
Shizuo ve Izayaya bakarak onların sonsuz aşkla mutlu olmasını diledi.Y.N-Özel bölümler gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)
FanfictionNe Ölümde ne de yaşamda ,cehennem ile cennettin arasında biyerde sıkışan iki kalp birbirini bulupta yanlızlıklarını dindirebilir mi Peki onların girdiği idda iki ayrı dünya olupta yanyana bulunan iki düşmanı birbirine aşık edebilir mi ?