Genç adam bir zamanlar varlığından mutlu olduğu dünyaya gelmişti. Portalın diğer ucu açılmış ve kendini daha önceden geldiği için yabancılık çekmeyeceğine inandığı şehirde bulmuştu. Ikebukuroda...
Portal en son nerede kullanıldıysa o evrende bir sonra da seni oraya bırakıyordu.Ryuzaki üstündeki yükü hafifletmeyi umarak derin bir nefes çekti içi rahatladı ve koşar tempoya yürürken çevresini incelemeye başladı.
Insanların telaşla koşuşturduğu kalabalık sokaklar binbir çeşit mağaza gezilecek yerler yemek restorantları gibi yerleri gezdikten sonra acıktığını farketti. Ona yemek getiren Watarinin olmayışını hatırlayınca üzülsede çabuk toparlayıp restorantlardan birine girdi. Oraya girmesinin en büyük etkeniyse kapıda iri yarı bir adamın onu içeri çekiştirmesi olmuştu.Boş masalardan birine geçip kalabalığın birazda olsun azalmış olduğundan mutluydu. Yiyeceği Sushi yi söyleyip gelene kadar olanları düşünmeye karar verdi. Gözden kaçırdığı bişey olduğunu düşünmese bile kalbinin biyerinde hata yaptığını hissediyordu. Light'a inanmalı mıydım diye söylendi. Sonra bunun bi hata olduğuna karar verip gelen Sushi tabağına saldırdı.
Simon müşterilerinin yemeklerini ikram ettikten sonra Shinra ve Celty nin bulunduğu masaya oturdu.
Ryuzakide ister istemez onların anlattıklarını duyuyordu. Ilk başta bunu umursamasada sonradan konuşulanlar ona tanıdık gelmişti.Sh-"Buradaki yeni Sushiler bi harika buraya daha sık gelmeliyiz Celty. Hem Izaya olsa oda severdi. Sahi Izayayı gördünüz mü? "
Celty başını olumsuz anlamda sallayıp telefonuna biseyler yazdı.
C-"Görmedim hem bu zamanlarda Shizuo da ortalarda yok yaklaşık bir haftadır ortalarda yoklar"
Simon-"Dükkana da hiç gelmediler."
Ryuzaki seslice yutkundu. "Bu kişiler öteki boyutta sıkışan arkadaşlarım"
dedi kendi kendine onların başlarına gelenler kendisinin hatasıydı bunu düzeltmeliydi. Shinraların oturduğu masaya gelip yanlarına oturdu. Hepsi susmuş gelen adamı inceliyordu.R-"Biliyorum sizin için yabancıyım ama bilmelisiniz ki Izaya ve Shizuoyu gördüm onlar için endişelenmeyin çünkü ufak bir tatile çıktılar"
Shinra ardından genç adama biçok soru sorsa bile kalan sorulara cevap alamamıştı. Celty de şüpheye düşmüş ama sonunda ona inanmayı seçmişti. Ryuzaki onları merak eden birileri olduğu için Shizuo ve Izayanın çok şanslı olduğunu düşündü.
Yüzünde oluşmuş hafif
gülümsemesiyle arka sokakta yürürken gördüğü manzara gülümsemesini alıp gitmişti.R-"Hey kızdan uzak durun !!"
Kızın çantasını çalmaya kalkan hırsızlara doğru koşmaya başladı genç adam...Son derecede hızlıydı çevikti kızın yanına gelip adamlardan biri kaçmadan güçlü bir tekme atabilmişti. Diğerine attığı yumrukta hırsızın yere yapışmasını sağlamıştı.
Tam kıza dönüp iyi olduğunu soracakken kız Ryuzakiye verdiği elektrikle birlikte gözleri kararmıştı. En son hatırladığı siyah gözlerinden akan bir damla yaşı hissedişiydi.Boğuk gelen sesler netleşmedi ama kız yerdeki adamlara kalkmalarını emrediyordu. Ardından Ryuzakinin yerde baygın bedeninin yanına gelmişlerdi. Onu kaldırıp arabaya kadar taşıdılar. Siyah arabaya bindiklerinde arkalarında tek bir kanıt bile bırakmamışlardı.
Ki bıraksalarda çoktan ölmüş bi adamın kaçırılmasını da kimse umursamazdı.¤
Izaya sarışın sevgilisinin koluna girip onu yatağa taşımıştı bile. Ilk başta çok zorlansada sonunda kendisini yatağa atıp onun geniş omuzları arasındaki rahat yatağına yatabilmişti. Yattığı sırada kapıdan bir çift dört gözün onlara nefret saçan bakışlarını yakalayıp sinirlenmişti. Bi süre dönüp durdu yerinde ve bişey olmasyacağının rahatına varınca kendini uykuya teslim etti.
Uyuyunca zaman birden geçerdi de sanki saniyeler geçmişte gözlerini açıp kapamış gibi olurdunuz.
Sarışın da aynen öyle olmuştu. Uyandıktan sonra kucağındaki Izayayı durup uyandırmaya çalıştı. Mırıldanıp hareketlensede Izaya uyanmamıştı.Onu zorla uyandırıp kızdırsada yatan diğer çaylakları umursamadan dudaklarına büyük bi öpücük verdi.
Izaya öpücüğün etkisiyle kızarırken koşarak yataktan çıkmıştı. Shizuo onu uyandırabildiği için sevinip yanına gitti. Bütün çaylaklar toplamış kahvaltı yapıyordu. Izaya ve Shizuo yine Armin ve Eren in yanına geçtiler. Onlara gülümseyip karşılarına geçtiler. Uykulu olduklarından hiçbirinin konuşmaya hali yok gibiydi. Eren belini tutup hareket ettikçe acıyan kalçalarını düşünmemeye çalışarak ayağa kalktı. Diğeriyle vedalaşıp odasına gitmeyi düşünürken Mikasa Eren'i görüp yanına gelmişti.M-"Iyi misin Eren ? Kötü görünüyorsun o yerden bitme sana bişey mi yaptı "
Eren aklına dün gece geldiği için kızaran yanaklarını saklamaya çalışınca Izaya da gülerek onları izlemeye başlamıştı. Shizuo bulaşmaması gerektiğini söylenirken Izaya çoktan sözleri bir ok gibi saplamaya başlamıştı.
I-"Çok geç kaldın Mikasa-chan senin aşık olduğun kişi dün gece ufak tefek dediğin adamla anlarsın ya...işi pişirdi tüm gece seslerinden uyuyamadık hatta"
Mikasa Erene "bu doğru mu ?! " bağırdığı sırada Izaya daha da çok eğlenmeye başlamıştı. Eren "hayır" diyemedi Mikasa "aldım cevabımı" diyip yemek salonunu terkettiğinde Eren yere çökmüş ne yapacağını düşünüyordu. Armin onu teselli etmeyi denerken Eren Izayaya bağırmaya başlamıştı.
E-"Bu hep senin suçun, sayende arkadaşımı kaybettim Izaya"
I-"Gerçekleri duymak hoşuna gitmemiş arkadaşının Er-chan haha"
Eren Izayanın oturduğu kısma bi yumruk atarken ona öfkeyle dolmuş gözleriyle bakıp bisey demeden gitmeyi seçti.
Izaya kahkaha atarken sarışın ona zayıf yumruklarından birini atmıştı.Yemekleri bitince antrenman yapacakları sahaya geçmişlerdi. Birçok silah ve dövüş tekniği hakkında bilgiler alırlarken kendilerinin eksik yanlarını da öğreniyorlardı.
Antrenman sırasında Mikasa sürekli kin kusan gözlerini Leviden alamamıştı. Erense bunları görüp hiçbişey yapamamıştı. Erwin Izayayı incelerken aklından onla ilgili pis hayaller kurmuyordu. Belkide bu yüzden birdenbire ciddiyeti bozulup kaşları çatıyordu. Sonrada hiç bitmeyen sırıtması geliyordu.
Sarışın Erwin in bakışlarını yakalayıp ona saldırmak için sırtlan gibi beklerken Izayanın güzel sesinin büyüsüne katılıp Erwini dövmeyi unutmuştu. Hanji test sonuçlarını yolladı. En alltaki dosyayı açıp tanıdık yazıdaki isteğe baktı.Çok kısa bir aradan sonra Izaya ve Shizuo yu yanına çağırtmıştı.
H-"Sizde şuanda neden geldiniz birden diye merak ediyor olmalısınız. Şöyle diyimki konuyu bilmesemde komutanımız Pixis sizi görmek istemiş onun için eşyalarınızı alıp onun yanına gitmelisiniz."
ikili birbirlerine bakıp istemeselerde onayladıktan sonra eşyalarını toplamaya gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)
FanficNe Ölümde ne de yaşamda ,cehennem ile cennettin arasında biyerde sıkışan iki kalp birbirini bulupta yanlızlıklarını dindirebilir mi Peki onların girdiği idda iki ayrı dünya olupta yanyana bulunan iki düşmanı birbirine aşık edebilir mi ?