-Peşimden koşmasana manyak kira !! Odayı da kitledin çıkamıyorum ''
Ryuzaki odanın içinde Tanrı nın elinden kurtulmaya çalışırken alacağı cezanın ne olacağını düşünüyordu.Bu kadar çılgınca peşinden koşuyorsa kesin yakalayıp bi yere asıp canlı canlı yakarken acı çekmesini izlerdi. Bu işkence görüntülerinin gerçeklik payından ve karşısındaki kişinin kira olduğu bilincinde olan Ryuzaki daha hızlı koşuyordu odada...
L-''Hadi ama yemeyeceğim gel buraya Tanrı olduk hala yaranamıyorum sana da''
Ryuzaki nin o anki şaşkınlığından faydalanan Tanrı onun üstüne atlayıp ellerini başının üstünde birleştirdikten sonra yüzüne yaklaşıp nefesini kirpiklerini üfleyip sakinleştirmeye çalışırken tanrı sırıtıyordu. Ryuzaki bu gülüşü izayanın yüzünde de görmüştü ardından da ,deli sarı kafalı adam girmişti içeriye zaten.
L-''Son bir idda arkadaşlarını kurtarmak istiyorsan''
-''Kabul yeter ki onları ordan çıkar''
L-''Ozamannn anlaşma şöyle...Beni baştan çıkarabilirsen arkadaşlarını ordan çıkarırım''
-''NEEEEE''
L-''Ozamana kadar ordalar ha ha hah ''
--------
(Titanların dünyasında)
Izaya merdivenlerden inerken ayak seslerinin geldiğini duyup ilk gördüğü karanlık kısma geçip kendini saklamıştı.Karanlık onun en büyük savunmasıydı bu bilmedikleri yerde üstelik şuanda sarışın dışarda onu bekliyordu.Bunun bilincinde olan izaya kendini harekete geçirip merdivenlerden inip ışığın geldiği mutfağa girdi.Arkası dönük kısa boylu adamın kendinden daha uzun bi çocuğu sıkıştırdığını görmüştü. İzaya çocuğun yardıma ihtiyacı olduğunu düşünüp Koşarak saldırıya geçmişti.
İ-''Bırak çocuğu seni cüce yaşlı herif !! ''
İzaya koşarak çakısını adama saplayacakken adamın kireç beyazı suratı ifadesini değiştirmezken gözleri şaşkınlıkla açılmıştı,Çakıdan kaçarken Kısa boylu adamın sıkıştırdığı yeşil gözlü çocuk çığlık atmıştı.
E-''LEVİİİİİ !! ''
İzaya çakısından kaçan birinin olduğunu daha önce görmediği için şaşkınlığını saklayamamıştı.Hedefi asla ıskalamazdı. Yukarı kattan ayak sesleri geliyordu bile bağırışlar ve telaşlı sesler birazdan aşağıda olurdu. İzaya ne diye yardım etmeye çalıştıysam bana ne ki diye düşünse de bunu düşünmek için çoktan geç kalmıştı.Kısa boylu adam atağa geçmiş ve sert bir tekme savurmuştu izayaya.
İzaya son anda kaçıp ucuz atlattım diyordu o tekme gelse ölebilirdi. Herkes çevrelerine toplanırken birçok yabancı yüz izayaya garip bakışlar atıyordu.Çevresini sarmışlardı. İzaya içinden ''ne halt edicem ben şimdi shizu-chanda ortalarda yok...Anlamıyorum ben bu adamı istemeyince burunum dibinden çıkıyor arayınca da bulunmuyor. Başım fena dertte gibi ne diye karıştıysam bu garip insanlara üstelik giyimleri de çok değişik hangi yüzyıldan kalma acaba şaka mı cidden tamamen kaştan ibaret bi adam bana soru sorar gibi bakıyor'' izaya düşüncelerinden sıyrılıp içinde bulundukları duruma dönmesini adamın sarması sağladı.
Levi dedikleri kısa boylu adam köşede ters ters bakıyordu izayaya. Yesil gözlü fazla masum görünen çocuksa arkadaşları olduğunu düşündüğü kişilerin yanına gitmişti. İzaya gözlemlerine güveniyordu burası askeri bir kamp olabilirdi.Eğer öyleyse çok fena sıçtık diye geçirdi. Kaşlardan oluşan adam sesini yükseltip izayaya bağırmıştı bu sefer
Ervin-''Sana diyorum...HEYY kim olduğunu açıkla asker misin hangi bölüktensin kendini tanıt''
İ-''Tch.Asıl siz kimsiniz''
Ervin-''Soru soruyorum cevap ver alay ederek konuşmaya devam edersen hoş olmaz''
İ-''Aaa alay ettiğimi anlayacak kadar akıllı uzaylılarmışsınız ha''
Levi araya girip izaya ya yaklaştı onun dışında kimsede yaklaşmamış, onların gözünde son derece garip giyimli adamdan çekinmişlerdi.
L-'' ben sorgularım Ervin''
İzaya duyduğu isimle kahkaha atarak Ervin e baktı sonra parmağını onun yüzünü gösterip
İ-''Ben adını Kaş adam sanmıştım hahahahahhahahha''
Ervin sinirle kasılıp izayayı kolundan tutup yere sıkıca sabitledikten sonra çevrediklere dağılmalarını işaret edip levi ye seslendi.
E-''Bu adam...AGH sinirlerimi bozuyor sorgulama işini sana bırakacağım levi''
Levi gözlerini sevgilisinden ayırıp hayattan bıkkın ifadesiyle izayayı sertçe ayağa kaldırdı.
Izaya eğleniyor ve gülmeye devam ediyordu.Kalabalığın olmasını fırsat bilip
İ-''AA sen şu demin mutfak köşelerinde yeşil gözlü masum çocuğu taciz eden kısa boylu adamsın ahhahahahh''
Bütün bakışlar şaşkınlık nidalaryla bir leviye ardından da hepsi birden
-''EREN !!''
diye bağırmıştı. yeşil gözlü çocukta kızararak kendini savunmak için
Eren-''Burda yeşil gözlü olan tek ben değilim ki''
Şaşkın bakışlar ve fısıldaşmalar kendi aralarında sürerken izaya da bu garip uzaylı diye düşündüğü canlıların yüzde yüz insan olduğunu anlamıştı.İnsanlarla uğraşmakla çok eğlenirken Levi sinirle kolundan çekip iple bağlamıştı.Gözleri sürekli eren e gidiyor artık gizli gizli bakışamayacaklarını anlamışlardı.Sakladıkları bu sırrı ortaya çıkaran herifi bi güzel benzetmeyi kendine görev edinmiş levi izayayı çekiştirip sürüklerken izaya şeytani sırıtmasını koruyordu.
Aklından geçense shizuo nun onu bulmasıydı.Yardım istemek için girdiği yerde yine karışıklık çıkarıp eğlenmiş ve amacını unutmuştu.
Alt kata açılan demir kapıdan içerideki meşaleler karanlığı aydınlatıyordu. İzaya seslice yutkunduğu sırada dış kapı gürültüyle kırılmış ve shizuo nun izaya nın adını bağırışları duyulmuştu.
-''IIIIZAAAAYYAAAAAAAAA!!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)
FanfictionNe Ölümde ne de yaşamda ,cehennem ile cennettin arasında biyerde sıkışan iki kalp birbirini bulupta yanlızlıklarını dindirebilir mi Peki onların girdiği idda iki ayrı dünya olupta yanyana bulunan iki düşmanı birbirine aşık edebilir mi ?