Sabahın ilk ışıkları Sarışının yatak odasını aydınlatırken,Shizuo iç çekip gerindi üstünde hissettiği hafif ama kendini belli eden ağırlık kıpırdanıyordu.Içtiği ıçkinin vermiş olduğu baş ağrısı hala geçmemişti.
S-"Başım çatlıyor"
Shizuo yataktan kalkmaya çabalarken gözlerini ovuşturdu, ayağa kalktığında kucağındaki izaya yere düşmüştü tabi o sırada Shizuo yu da çekmişti ikili gözleri faltaşı gibi açılmış birbirine bakarken ikisinin de uykusu kaçmıştı.
Shizuo yerle arasına sıkışmış transa geçmiş izayayı farkedince kıpırdanıp üstünden kalmaya çalıştı.Izaya da shizuo ya tokat atmıştı.I-"Beni bırak canavar"
S-"Kime canavar diyorsun lan sen"
I-"Sana diyorum belli olmuyor mu kalktığımda böyle bişey görmek kesinlikle iğrenç..."
S-"Sensin iğrenç"
Shizuo ne dediğinin farkında değildi birkaç dakika sessizlik onun izayayı süzmesine zaman vermişti,çıplak izaya ve bembeyaz pürüzsüz teni parlayan izaya, dudaklarını dişleyip biyandan gözlerini hafif kısması...Shizuo bakmaya devam ederken izaya ona bir tokat daha atıp üstünden itmeye çalıştı.
I-"Ne bakıyon hiç mi çıplak...Dur ne ben çıplağım"
Izaya çığlık atıp Shizuo ya saldırıya geçtiğinde Sarışın ayağa kalkıp yerdeki çıplak izayanın kollarından çekip ayağa kaldırdı.Izaya kıpkırmızı olmuş yüzünü saklıyordu.
I-"Ne bakıyorsun ne yaptın bana tecavüz mü ettin pislik herif ??"
Shizuo kafasını ovup sinirlerini yatıştırmaya çalışırken içeriye gidip pireye uygun olabilecek kıyafetler seçip gelmişti.Içeriye girdiğinde izaya köşede oturuyordu ve son derece sessizdi.Shizuo da sessiz kalmayı tercih edip kıyafetleri ona attı ardından odadan çıkıp aşağıya indi.Kahvaltı hazırlamaya başladı.Masaya tabakları ardından çatalları koyup krep yaparken masadaki küçük vazoda izaya nın ona verdiği gül duruyordu neden sakladığını bilmiyordu bunun sebebi büyük ihtimalle daha önce kimseden gül almamış olması olmalıydı.
Iç çekip gülü kokladı.O arada izaya da merdivenleri inmiş sarışının yanına gelmişti onun sofrayı hazırladığını görünce mutlu olmuştu.Kendisi için karşılıksız birşeyler yapılması hayatında daha önce hiç yaşamadığı bişeydi kalbi heyecanla atarken sessizce tebessüm etti Shizuo arkası dönük olduğu için Izayayı göremiyordu.Arkasını dönmeden
S-"Neden benim yatağımda benimle yatıyor buluyorum seni pire"
I-"Haa,Asıl beni evine getiren sensin ben hiçbirşey hatırlamıyorum en son kendi yatağımda mışıl mışıl uyuyordum tabiki canavar beni kaçırana kadar"
Shizuo sinirlenip elindeki tabağı kırmıştı.Izaya ya sinirle bakıp
S-"Ozaman neden tıpış tıpış gitmiyorsun pire !!"
I-"Bu kahvaltıyı kaçırır mıyım hiç? "
Izaya gülerek masaya yaklaştığı sırada Shizuo onu boynundan tutup kaldırmıştı.
S-"Nereye pire o kahvaltı sana değil birazdan gelecek arkadaşlarıma artık sende git"
Shizuo izayayı yere sertçe bıraktı
Izaya hayal kırıklığını saklamaya çalışıyordu gayet başarılı bir şekilde bunu yaparken Shizuo ya tezgahtan aldığı bıçağı saplamıştı.I-"Bende sana meraklı değilim canavar gidiyorum hoşçakal "
Izaya kapıyı hızla çekip çıktığı zaman Shizuo da arasından bir an bakıp pişman olmamaya çabalarken masaya geçti.Bir şey eksikti vazonun içindeki gül yoktu.Shizuo başını eğip
S-"Demek umursamıyorsun ne diye gülü aldın ozaman lan"
Shizuo sinirle masaya
yumruk atıp yere düşen kreplere baktı.-"yazık oldu" diyip gözlüğünü alıp evden hiçbirşey olmamış gibi evden çıktı.Ryuzaki Tanrının tahtına oturmuş pamuk şeker yerken olanları izliyordu.Light da yanına gelmişti.
L-"Ne kaçırdım ve sen ne yaptın"
Ryuzaki-"Hergünkü kavgaları
işte işin garibi bu ikili bana tanıdık geliyor.Ne yaptığıma gelirsek sıradaki hamle olarak Shizuo nun izaya için hazırladığı kahvaltı konusunda yalan söyletmek oldu"Light Ryuzakinin yanına oturup
L-"...Iyi hamle ama tanrıyla bir tutlacak kadar değil "
R-"Sus da izleyeyim " deyip onları takip etmeye kaldıkları yerden devam ettiler.
Biri aşk için diğeri ayrılık için uğraşıyordu ve bu yeni aşkların başlangıcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İdda Bir Oyun (L&L,Shizaya)
FanfictionNe Ölümde ne de yaşamda ,cehennem ile cennettin arasında biyerde sıkışan iki kalp birbirini bulupta yanlızlıklarını dindirebilir mi Peki onların girdiği idda iki ayrı dünya olupta yanyana bulunan iki düşmanı birbirine aşık edebilir mi ?