POV Iris
In het ziekenhuis...
Ik zit in de wachtkamer te wachten tot dat de ouders van Jaimie komen. Ik probeer mijn tranen in bedwang te houden, en het lukt gelukkig redelijk. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Met de gedachte dat het waarschijnlijk Jaimie's vader of moeder is, draai ik me om. Maar als ik zie wie er staat schrik ik me dood! Het is Jeremy! 'O-M-G! Jeremy wat doe jij hier?! E-en waarom kom je naar mij toe...' zeg ik stotterend. 'Lang verhaal kort, Harm is weer zo dom geweest om zijn been te breken toen hij stoer wilde doen, en toen moesten we hier heen, en ik herkende jou uit de snap van Link, dus ik vroeg me af waarom jij hier was. En het is natuurlijk altijd leuk om een fan te verrassen.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Het enige wat ik uit kan brengen is: 'Oh, wow...' serieus Iris? "Oh, wow?!" Kon je niks beters bedenken? Maar ja, nu heb ik het al gezegd. 'Maar, waarom ben jij hier eigenlijk?' Zegt Jeremy. 'I-ik, mijn vriendin is aangereden...' hij kijkt me met medelijdende blik aan. 'Is het de vriendin uit de snap van Link..?' Vraagt hij. Ik knik. 'Dat is heel rot voor je meid...' hij geeft me een knuffel. "OMG. O-M-G!" Denk ik bij mezelf, ik word een beetje rood, voel ik. 'Hoe heten jij en je vriendin eigenlijk?' Vraagt hij. 'Ik ben Iris, en mijn vriendin heet Jaimie.' 'Wat een mooie namen.' En hij knipoogt naar me. Ik kan haast niet geloven wat er net is gebeurd.'Kom mee, Iris.' Zegt hij met een glimlachje. 'Waar gaan we heen?' 'Wacht maar af...'Cliffhanger :)
JE LEEST
Fanmail (ft. DHD Squad)
FanfictionDoor een simpele tekening en een lieve brief komen Jaimie en Iris op een wel heel bijzondere manier in contact met Link, Jeremy, Harm en Joost. (love to them :3)