~11

126 7 5
                                    

POV Joost
Ik zie alles gebeuren. Het zijn rare toestanden. Ik wil me er verder niet mee bemoeien. Ik kijk het aan, het is naar om te zien. Link die de zuster wegduwt, Jer een elleboog in z'n maag bezorgd en Jaimie die het bijna niet redt. Alhoewel, ze ziet er wel beter uit nu de zuster weg is. Was er dan toch iets mis en heeft Link nu Jaimie gered of wat? En waarom gaf Link Jaimie een kus op haar voorhoofd? Zou hij iets voelen voor haar? Jer en Iris zij ook al zo close.
Opeens schreeuwt Harm iets in m'n oor.

POV Harm
'I SHIP THEM! IRMY EN JAINK!' Schreeuw ik in Joost z'n oor. Ik moest denken aan Jaimie en Link, die cute zouden zijn samen en Iris en Jeremy. Joost kijkt me met grote ogen aan. Zei ik iets verkeerd?

POV Joost
Alsof hij mijn gedachten kon lezen. Echt, soms is Harm zo eng. Ik kijk weer naar Jaimie, Link, Iris en Jeremy. Iris is een beetje aan het huilen en Link is helemaal rood en zijn hoofd staat geschrokken. Alsof hij een geest heeft gezien, zo kijkt hij. Jeremy ligt op de vloer kreunend van de pijn mijn zijn armen over zijn buik. Volgens mij heeft Link hem aardig geraakt...

POV Link
Ik kijk naar Jeremy. Hij heeft veel pijn. 'Sorry Jer...' mompel ik een beetje. Ik voel me schuldig. Waar is ze, waar is mijn ex? Ik kijk in het rond. Het lijkt erop dat ze weg is. Ik adem uit, ga zitten bij Jaimie op het bed en leg mijn hoofd in mijn handen. 'Wtf..' zeg ik, gefrustreerd. Iedereen kijkt naar me, ik voel de ogen branden. Ik kijk op en schreeuw: 'Verdomme hadden jullie het dan niet door!' Joost en Harm kijken me geschrokken aan. Jer en Iris kijken meer verbaasd. 'Wat?' Zegt Iris voorzichtig. 'Zucht, die zuster, is mijn ex. Ze probeerde Jaimie te vermoorden. Waarschijnlijk omdat ze zag dat ik Jaimie een kus op haar voorhoofd gaf.' 'Oh Link, wat erg...' zegt Joost tegen me. Ik knik zachtjes en ga liggen. Pal naast Jaimie. Ik kijk haar aan. Opeens zie ik dat ze haar ogen opent en ze kijkt recht in de mijne. Ik krijg een warm gevoel vanbinnen. Ze kijkt geschrokken. Uit het niets doe ik iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik het ooit zou doen...

POV Jaimie
Ik hoor geluiden om me heen. Rare gesprekken. Ik kan het niet helemaal verstaan. Opeens voel ik dat iemand op mijn bed gaat zitten. Ik wil weten wie... 'Oh Link, wat erg...' zegt iemand. De persoon op mijn bed gaat nu liggen. Wacht Link? Dé Link? LinkTijger? Zou het hem zijn? Dat kan nooit! Ik probeer mijn ogen te openen en het lukt. Voor me zie ik een prachtig stel groene ogen die me doordringend aankijken. Ik schrik als ik zie wie het is. Het is hem! Het is Link! Dé Link! O M G! Ik wil iets uitbrengen maar nog voordat ik dat kan doen gebeurt er is waarvan ik nooit had durven dromen dat het zou gebeuren...

CLIEFHENGER <3

Fanmail (ft. DHD Squad)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu