POV Enzo
'Sorry, we wilden jullie alleen verrassen, en dan vooral Harm.' Harm kijkt ons verbaasd aan. 'Ja man, ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag dus ik dacht kom, we verrassen hem.' Ik geef hem de ballonnen die we hebben gekocht. 'Bedankt!
Zegt Harm vrolijk. Opeens voel ik een tikje op mijn schouder. Het is het meisje dat naast Jeremy stond. 'Oh hey, wat is er?' 'Mijn vriendin Jaimie is aangereden, het meisje naast Link.' Ik kijk naar Link en zie het blonde meisje dat dus Jaimie heet. 'Oh, dat spijt me voor jou en ook voor haar, maar wat is er?' 'Gun haar een ballon.' Zegt het meisje droog. 'Eh, oké, dat is wel het minste wat ik kan doen!' Ik pak een ballon van Harm, loop naar Jaimie en geef hem aan haar.POV Jaimie
Opeens loopt Enzo op me af met een ballon. Net stond hij met Iris te praten. 'Vervelend dat je bent aangereden, beterschap.' Zegt hij, en hij geeft me de ballon. 'Dankjewel!' Zeg ik blij. Ik kijk naar de ballon. Hij is blauw, mijn lievelingskleur. Enzo kijkt naar Link en vraagt wat er met zijn been is gebeurd. Nadat hij het hele verhaal heeft uitgelegd kijkt Enzo weer naar mij. 'En, is Jaimie nou je vriendin?' Ik bloos. Link knikt voorzichtig. 'Ja man, ze is knap he?' Enzo knikt zachtjes. 'En Jeremy, is dat meisje daar jouw vriendin?' Hij wijst naar Iris. 'Dat meisje heeft een naam, Iris, en ja, ze is mijn vriendin.' Zegt Jeremy trots. Enzo kijkt naar Joost en Harm. 'En hoe zit het met deze meisjes?' Gait en Dewi kijken een beetje verbaasd maar beginnen dan te praten. 'Hoi, ik ben Dewi!' 'En ik ben Gait.' 'En nee, dat zijn niet onze vriendinnetjes.' Zegt Joost er snel achteraan. 'Oh, jullie zouden wel cute zijn.' 'GARM!' Schreeuwt Jaimie opeens. 'DWOOST!' Schreeuwt Iris erdoorheen. Ze kijken elkaar aan en lachen. De meisjes blozen en Harm en Joost zitten er een beetje gaar bij. 'Dit wordt nog leuk!' Zeg ik lachend.
JE LEEST
Fanmail (ft. DHD Squad)
FanfictionDoor een simpele tekening en een lieve brief komen Jaimie en Iris op een wel heel bijzondere manier in contact met Link, Jeremy, Harm en Joost. (love to them :3)