~14

126 6 1
                                    

POV Jaimie
Zei Link nou net wat ik denk dat hij zei. Zei hij nou dat hij me leuk vond. Oh... my... god... Ik kan niet meer ophouden met glimlachen. 'Hey Link...' zeg ik. Hij kijkt me met rode wangen aan. 'Ja?' 'Ik vind jou ook leuk!' En ik geef hem een kusje op zijn wang. 'CUTE!' Schreeuwt Iris. Jeremy komt achter Iris staan en fluistert iets in haar oor. Het is zo zacht dat zelfs Iris het amper hoort, maar het besef is duidelijk want ze krijgt een grote glimlach op haar gezicht. 'Mag ik het zeggen?' Zegt Iris. Jeremy knikt.

POV Iris
Nadat ik cute schreeuwde kwam Jeremy achter me staan. Hij fluistert iets in mijn oor. 'Ik vind... leuk... iris...' zegt hij. Ik hoor het amper. 'Mij?' Fluister ik. Hij knikt langzaam. Ik krijg een bigsmile op mijn gezicht. Iedereen kijkt me aan. 'Mag ik het zeggen?' Jeremy knikt naar me. 'Jeremy vindt mij leuk jongens!' 'YAY!' Schreeuwt Jaimie. 'Dus betekent dat, dat jullie nu stelletjes zijn of wat?' Zegt Gait. 'Uhm...' zeg ik. Ik kijk Jeremy aan. Hij knikt.

POV Jaimie
Nadat Jeremy knikte, keek ik Link smekend aan. Hij knikt ook en geeft me een kus op mijn mond. 'Omg... dit had ik nooit durven dromen!' Zeg ik blij. 'Ik ook niet!' Schreeuwt Iris. Harm en Joost staan er maar een beetje bij. Dewi rolt met haar rolstoel naar Joost toe. Gait loopt er achter aan en gaat bij Harm staan. 'Jongens, jullie staan er zo zielig bij.' Ze knikken. 'Ja haha, wij zijn nu single pringles!' Zegt Harm. 'Ach arme kinderen.' Zegt Gait.

'AAAH!' Hoor ik opeens achter me. Ik kijk meteen naar Link en schrik me dood!

Fanmail (ft. DHD Squad)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu