POV Jaimie
Het is Dewi, een meisje dat ik ooit tegenkwam op een meeting en toen werden we vrienden. Daarna heb ik haar lange tijd niet gesproken. Ze is met een ander meisje, die een beetje snikkend achter de zuster staat. Als Dewi mij ziet worden haar ogen zo groot als schoteltjes. 'Oh my lord, Jaimie!' Iedereen kijkt vragend naar ons. 'Ken je haar Dewi?' Vraagt ze. 'Ja duh, Gait soms ben je echt een beetje dom!' Zegt Dewi lachend. Gait, zo heet ze dus. Denk ik bij mezelf.De zuster rijdt Dewi naar mij toe en we geven elkaar een soort mislukte knuffel. Gait steekt haar hand naar me uit. 'Hi, ik ben Gait, maar noem me maar geit, dat is m'n bijnaam!' Zegt ze lachend. Ze lijkt me aardig. 'Hey ik ben Jaimie, mijn bijnaam is Jammie, maar je mag me ook gwn Jaim noemen!' Zeg ik met een glimlachje. 'Leuk je te ontmoeten!' Zeg ik. 'Insgelijks.' Zegt Gait.
POV Iris
Wie is Dewi? Hoe kent Jaimie haar? Ze heeft mij nooit iets verteld over ene Dewi, en Jaimie en ik zijn al bijna 10 jaar vriendinnen! Nou ja, het zal wel, ze lijkt me aardig. Ik loop naar het groepje meiden toe. Link is inmiddels van het bed af en staat er een beetje ongemakkelijk bij. 'Hey ik ben Iris!' Ik steek m'n hand uit naar Dewi. Zodra ze mij een hand heeft gegeven, geef ik Gait een hand.Op een gegeven moment komt Link tussen ons allen en zegt: 'Mag ik er even bij? Jaimie heeft haar rust nodig en zo gaat dat niet werken.' Hij wurmt zich door Gait, Dewi en mij heen en gaat op het bed zitten. Dewi en Gait kijken met grote ogen naar Link, die Jaimie uit het niets een kus op haar wang geeft. 'Wow, Jaim, hoe heb je dat nou gefixt?!' Ze is er niet eens van in shock dat de squad hier ook is. 'Eh... Ja, ehm...' stottert Jaimie. 'Omdat ik Jaimie leuk vind.' Zegt Link opeens. Hij slaat zijn hand voor zijn mond als hij beseft wat hij net zei.
POV Link
De meiden discussiëren wat, en op een gegeven moment vraagt Dewi hoe Jaimie 'dit', oftewel die kus, gefixt heeft. Ik wil het zeggen. Zo ontzettend graag, gewoon om die meiden jaloers te maken. Dus daar gaat ie, met bezweten handen zeg ik het: 'Omdat ik Jaimie leuk vind.'Iedereen kijkt me aan. Sommigen verbaasd, sommigen met een glimlach. In ieder geval, iedereen vind het geweldig. 'Wat staren jullie nou, ik zei alleen dat ik haar leuk vind.'
Harm doet langzaam zijn armen omhoog. Hij gilt half. 'Oooooooohhh!!!' Hij kijkt blij, en als zijn armen compleet gestrekt zijn boven z'n hoofd schreeuwt hij: 'I SHIP 'EM! JAINK!' Ik moet blozen en Jaimie kan alleen maar een beetje verbijsterd lachen.
JE LEEST
Fanmail (ft. DHD Squad)
FanfictionDoor een simpele tekening en een lieve brief komen Jaimie en Iris op een wel heel bijzondere manier in contact met Link, Jeremy, Harm en Joost. (love to them :3)