P.O.V Iris
Holy shit, ze komt weer bij, gelukkig. 'Jaimie, Jaimie gaat het?' Zeg ik bezorgd. Het bruinharige meisje wat net aan is komen lopen kent Jaimie dus ook. Volgens mij heet ze Hacer, Jaimie heeft het wel eens over haar. 'Wat is er gebeurd?' Jaimie voelt aan haar kaak. 'Je werd knock out geslagen omdat je een gevecht wilde stoppen.' Een stilte valt. Jaimie gaat weer liggen. 'M'n kaak doet zeer man, en m'n wang ook.'P.O.V Jaimie
Ik draai naar rechts en zie Hacer. Wat doet ze hier?! Niet dat het me uitmaakt. 'HACER OMG!' Ze komt naar me toegesneld en knuffelt me. 'Jaimie, omg, ik heb je echt lang niet gezien.' Ik knik.Pascall legt uit wat er is gebeurd en daarna gaan ze met z'n allen naar iemands huis..
Hier is het. Ik bel aan. Al snel wordt er opengedaan. 'Jaimie? Iris? De squad?! Pascall?! Hacer?!!' Ze wordt steeds enthousiaster. 'SELINAA!' Schreeuwen Iris en ik in koor. We geven elkaar een group-hug.
'Wat doen jullie hier?' De twee andere meisjes stellen zich voor. 'Hey, ik ben Dewi, Joost's vriendin.' 'Ik ben Gait, Harm's vriendin.' Harm's vriendin? Ik slik.Pascall komt weer ff met z'n uitleg xo
'Oh oke, kom binnen.' Zegt Selina.
P.O.V Selina
'Dus wat is de bedoeling? We zijn nu hier maar eh ja.' Zeg ik. Jaimie knikt. 'Zouden we kunnen blijven slapen? Lijkt me wel een slim idee, aangezien we anders allemaal zo al onderweg naar huis moeten.' Ik knik, ik vind het wel gezellig. Vooral met Harm, maar dat zeg ik niet. 'Gezellig toch, ik zoek wel een paar matrassen.' Ik ga onderweg naar boven en pak wat matrassen. Ik leg ze op de zolderkamer neer. Vijf aan de ene kant, zes aan de andere kant. Top. Ik ga onderweg naar beneden, als ik aankom is iedereen weg, of verstopt, ik weet het niet. Ik hoor iemand lachen. 'Verdomme Jaimie, houd je bek.' Sist iemand, klinkt als Link. 'Jongens, doe niet zo stom.' Lach ik. 'Ik hoor jullie gewoon.' Ik schuif een grote ligstoel aan de kant en daarachter zit Jaimie, huilend van het lachen en Link met een geïrriteerd gezicht. Ik glimlach.
'Dit wordt nog lachen.'P.O.V Iris
Na het avondeten, wat patat was, gaan we met z'n allen liggen op de ingedeelde plekken. We gaan een film kijken, Unfriended. Ik kan persoonlijk niet zo goed tegen horror.'AH JER HELP!' Gil ik, als ik me rot schrik door een jumpscare. Hij pakt me vast en knuffelt me stevig. Daarna geeft hij me een kusje op mijn voorhoofd. 'CUTE!' Schreeuwt Hacer er doorheen, die op Pascall's schouder ligt. 'HASCALL!' Schreeuw ik terug. We lachen, en Pascall wordt rood. Selina zit sip naar Gait en Harm te kijken. Ze knijpt haar ogen tot spleetjes. Zou ze Harm leuk vinden?
selina_hood
irisruggenberg
Volg^
JE LEEST
Fanmail (ft. DHD Squad)
FanfictionDoor een simpele tekening en een lieve brief komen Jaimie en Iris op een wel heel bijzondere manier in contact met Link, Jeremy, Harm en Joost. (love to them :3)