~6

205 8 3
                                    

POV Iris
Ik weet niet waar Jeremy me heen zal brengen. Zenuwachtig loop ik achter hem aan. Opeens zie ik Link en Joost staan. Ze kijken Jeremy lachend aan en kijken dan naar mij. Link begint te praten. 'Zo, dus jij bent het meisje van die snap? Right?' Ik knik. 'Jongens dit is Iris, haar vriendin Jaimie is aangereden. Dat is dat andere meisje uit de snap.' Zegt Jeremy tegen de rest. 'Oh god meis wat erg voor je..' zegt Joost. 'Iris, wij gaan zo naar Harm toe om te kijken hoe het met hem is. Wil je misschien mee?' Vraagt Link. 'J-ja, maar ik moet wel op tijd terug zijn voor Jaimie!' Zeg ik gespannen. 'Komt goed hon..' zegt Jeremy met een knipoogje. "Noemde hij me nou zojuist 'hon'?" Denk ik bij mezelf. Het gaf me een vleugje blijheid van binnen. Aangekomen op de afdeling waar Harm ligt, lopen we de kamer binnen. Ik zie Harm met een vergaard glimlachje liggen. 'Wat is er zo grappig?' Zegt Joost. 'Ik ben gewoon zo'n sukkel, het is ongelofelijk!' Hoofdschuddend lopen we met z'n allen naar hem toe. Hij kijkt me eng lang aan. 'W-wat?' Zeg ik. 'Jij bent het meisje uit de snap, wat doe jij hier?!' Vraagt Harm. Snikkend probeer ik mijn verhaal te vertellen en het lukt aardig. 'Oh, Iris dat spijt me voor je...' zegt hij. 'Jongens, Iris moet op tijd zijn voor Jaimie dus misschien moet iemand haar even bij de wachtkamer brengen.' Zegt Joost. 'DOE IK WEL!' Roept Jeremy te enthousiast. Ik schrik er van. 'Oké Jer, tot zo.. veel geluk Iris!' Zegt Link. 'Tot zo jongens.' Ik loop met Iris mee als we opeens 2 zusters met haast zien lopen. In een flits vang ik een glimp op van Jaimie's blonde haren. 'JAIMIE!' Gil ik en ik begin te rennen. De zusters schrikken van me en vragen wie ik ben. 'I-ik ben Iris, h-haar BFF!' Zeg ik uitgeput. 'Och meisje, het is beter als je even blijft wachten...' zegt de zuster twijfelend. Ze lopen snel verder. Ik begin te huilen. Opeens voel ik iets warms op mijn wang, het is ook een beetje vochtig. Ik kijk in een reflex naar rechts en zie Jer. 'G-gaf je mij nou zojuist..' 'een kus, ja.' Zegt Jer, ik kan mijn zin niet eens afmaken. Ik voel dat ik moet blozen. Nog een beetje huilend loop ik naar de wachtruimte. 'Iris, het komt goed, geloof me...' zegt Jeremy. 'Hoe lang blijf jij hier zitten? Ik neem aan dat je terug moet naar Harm.' Zeg ik tegen hem. 'Harm redt zich wel, jij en Jaimie daarentegen niet, ik blijf hier.' 'GUYS! GUYS KOM SNEL ALSJEBLIEFT!' Horen we achter ons. Als we ons omdraaien, staat Link huilend en uitgeput achter ons. 'Wat is er?!' Gil ik in paniek. 'Het is Jaimie! Kom mee, ik leg het onderweg wel uit!' We rennen achter Link aan. Ik ben bang, doodsbang...

Een wat langer deel vandaag, hope you like it!

Fanmail (ft. DHD Squad)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu