~21

17 0 0
                                    

P.O.V Selina
"VERDOMME" Denk ik bij mezelf. Gait en Harm samen zien doet me wel een beetje pijn. Ik wil op Harm's schouder liggen, en in zijn mooie blauwe ogen kijken. Oh my god, ik ben zó verliefd op hem. Ik zie dat Jaimie slaperig op Link's schoot ligt. Ze kan haar ogen amper open houden.

Pascall en Hacer liggen al te slapen. De film was blijkbaar toch niet zo interessant. Ik draai me ook maar om, ik moet bijna huilen. Harm en Gait zo zien doet me pijn. De realisatie schiet te binnen dat ik de enige single ben hierzo. Half-slapend probeer ik mijn gedachten aan de kant te zetten, als ik mijn deken ineens voel bewegen.

POV Harm
Ik zie dat Selina zich snikkend omdraait. De rest is half-slapend de film nog verder aan het kijken, maar er is weinig interesse voor. Ik zie dat Gait in slaap is gevallen. Zal ik Selina proberen te troosten? Gait slaapt toch al.

Ik doe de dekens van mij af en loop zo stil mogelijk naar Selina. Link vraagt nog wat ik ga doen, maar ik zeg tegen hem dat hij het moet laten. Link knikt en doet zijn armen op Jaimie's middel. Ik duw Selina's deken opzij. Ik zie haar bh-bandjes. Mag ik dit zien? Ik doe haar shirt erover heen, voor de zekerheid. Ik ga bij haar zitten en vraag fluisterend: "Hey, wat is er aan de hand? Ik zag je snikkend omdraaien. Ben je oké?". Selina draait zich om, verward. "Harm?". Ik vraag haar nog een keer of ze oké is. "Het is fine, je kan het toch niet oplossen dus laat me maar met rust". Toch maak ik me zorgen om haar. Ik blijf nog even bij haar zitten. Ik sla een arm om haar heen om haar te troosten. Ze begint nu te huilen. "Wat is er?" Vraag ik bezorgd.

POV Selina
Harm's sterke armen gaan om mij heen. Het voelt fijn. Ik krijg een warm gevoel van binnen. Zal ik het doen? In een flits draai ik me om, en doe ik iets waarvan ik weet dat het fout is. Maar het voelt zo goed om dit eindelijk te doen!

POV Jaimie
Ze denken dat ik al slaap, maar stiekem luister ik ze af. Gewoon voor de lol, er zit verder niks achter. Althans, dat dacht ik. Tot ik Harm met Selina hoor praten. Ik doe mijn ogen een klein beetje open, en zie het ondenkbare. Selina en Harm zijn aan het zoenen!

Ok het is 5 jaar later. Ik heb nu infinite rizz, maar eerlijk. Ik moet deze wel ff afmaken. Sorry Link, Jeremy, Harm, Pascall, Joost en alle andere mensen in dit verhaal (vooral Enzo en Milan Knol, did u guys dirty) love 🫶🫶🫶🫶

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 11, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fanmail (ft. DHD Squad)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu