Neyse ki kendimi tutmayı başarmıştım ağlamamıştım yani.Biraz zor olmuştu,ama ağlarsam her şeyi anlarlardı ve ben artık onlara demir ile ilgili hiçbir şey anlatmak istemiyorum. Ben kendimi bizim eve attıktan sonra arkamdan da arda ece ve derya geldi tabi onlar bir şey olduğunu anlasalar da sonra konuşuruz diyerek onları geri çevirdim neyse ki halden anlıyorlar fazla üstelemediler. Onları yolcu ettikten sonra ben de rahatlamak için duşa girdim çabucak yıkanıp çıktım ve kendimi uykuya teslim ettim yarın sabah annemler gelicekti bir şey olduğunu anlamamalılar.
Şu an yeni kalktım saat 07:33 üç dakika geç kalkmışım ama olsun annemler de bir saate gelirler ben de o zaman kadar etrafı toplarım tabi bir de süpriz bir kahvaltı...
Etrafı toplamak biraz yordu bayadırlı dokunmuyorum ki, içinde bir tek kuş sütü eksik olan bir kahvaltının ardından artık annemleri bekliyordum.**********************
Dinggg donggg!!! Dingggg dongggggg!! Ve sonunda beklediğim ses hemen kapıya koştum ve kapıyı açtım annemler 1 hafta demişlerdi ama uzayan bu salak işler yüzünden tam tamına 14 gün 12 saat orda kalmışlardı özlemiştim ben de ne yapayım.Hemen babamın boynuna atladım elinde valizler olmasına rağmen babacığım oyyyyşş sizi çok özledim dedikten sonra babamın valizleri bırakmasına fırsat vererek annemin boynuna sarıldım tabi o da bana. İçeri geçtikten sonra annemler hemen odalarına çıkıp kısa bir duş aldılar sonra beraber kahvaltı yaptık.
Biraz bekledim ama olsun onlarda yol yorgundu kendilerine zar zor geldiler. Ben de anneme oraları soruyordum arbayala olsun uçakla ile olsun hep yolculuk etmeyi sevmişimdir.
Oralar nasıldı anne sevdin mi? Diye sordum heyecan ve merak içeriside çünkü farklı yerlere gitmeyi gezmeyi çok seviyorumm.evet kızım güzeldi zaten gittiğimizde ilk aklımıza sen geldin ateş ve duruyla(denizin kardeşleri amerikadalar okumayanlar için)beraber gideriz bir gün dedi yüzünde ki büyük tebessüm ile kafamı olmulu anlamda salladım o sırada odamda ki telefonum zil sesini duyunca odama çıktımArayan ardaydı ece derya ve ben ile neredeyse 1 saat konfetans yaparak konuştuk biraz sora aşşağıdan annemin sesi geldi deniiiizz kızımmm bir gelir misin?baban ile senle konuşmamız gereken önemli bir şey var telefonumu masanın üzerine bırakıp aşağıya indim.merdivenlerden aşağıya inerken gelddiiiiimmm diye karşılık verdim neşeli sesimle.
Aşağıya indiğimde annemle babam 3 kişilik koltukta yanyana oturmuş,annem dizlerini birleştirmiş oynatırken,babam yine elleri yardımıyla dudaklarıyla oynuyordu.
Bir dakika,bir dakika dejavu yaşıyoruz galiba çünkü en son annemle babam babaaannemin bir tafik kazası sonucu vefat ettiğini söyleyeceği zaman böyle idi.Allah Allah meraklandım ben de şimdi kötü bir şeymi oldu acaba.
Gidip karşılarına oturdum.ne konuşacaksınız sizi dinliyorum dedim ciddi bir ses tonu ile.ilk babam konuşmaya başladı bak bu bizim için de zor ama mecburuz kızım her şey çok çabuk gelişti üzgünüz ama senle konuşacağım konuda itiraz etme şansın da yok anlamadım noldu ki tamam baba sizi dinliyorum ben de amerikaya falan mı gidicem? Dedim merak ile. Bu sefer söz sırası annemdeydi bu öyle bir şey değil kızım Aaaa iyice meraklandım ama hae ne olduğunu söyliyecek misiniz artık dedim çünkü suyu çıktı iyice.
Annem ve babam gözlerime bakmıyordu,galiba bu sorun var alarmı gibi bir şeydi.Babam konuşmaya başladı tekrardan evet kızım biliyorsun bu son senen 18 yaşına giridin artık okumak istiyorsun değil mi? Bu ne ya iyice baydı tabi ki istiyorum baba dedim ciddi olan bir tavır takınarak.
Tekrar babam konuşmaya başladı ııı bak kızım çok zor ama bunu sana söylemeliyim durdu ve derin bir nefes alarak devam etti biz battık donup kaldım batmamız için hiçbir sebep yok çünkü işlerde gayet iyi gidiyordu bildiğim kadarıyla.
Tekrar konuştu babam,annem adeta dilini yutmuş gibiydi.