saat daha 8.30 ama ben ayaktayım. günün ödüllü sorusu deniz neden cumartesi günü sabahın köründe ayakta? ve cevabı ben biliyorumm. çünkü deniz;zorla evlendiriliyor ve bu gün kınası var onun için alışverişe çıkacak.
Ve yine annemi sesini duydum kapının arkasından Deniz yemek hazır diye bağırıyordu bu durumda Nasıl keyiflice kahvaltı yapabilirdim ki ama annem bunu düşünemez Çünkü beni zorla evlendiriyor hiçbir şey demeden Oturduğum yerden kalktım ve kapıya yöneldim Bu saatten sonra başka ne yapabilirdim ki onlar kendi çıkarları için kararlarını vermişlerdi bile Merdivenler son günlerde bana çok uzunmuş gibi geliyor nedeni de belki kendini boşlukta hissetmemdir.
Salonun ortasında duran büyük Kahvaltı masasını gördüğümde Yine şaşırdım çünkü annem çok sevgili komşularımızı Ayrıca yeni dünürleri olacak insanları bana haber vermeden kahvaltıya çağırmış Annemin yaptıklarını gerçekten hiç anlamıyorum bari o böyle yapmazsa babandan zaten ümidi kesmiş durumdayım o çoktan kararını vermiş ama annemin bana destek olacağını düşünürken orada iyice köstek oluyor .
Çok sevgili Kaynanamın gözleri beni bulunca gülümsedi Aslında iyi bir kadın Ama zorla evlendirildiğini adamın oğlu olunca işler değişiyor ve dudakları oynamaya başladı gel kızım sen de otur Biz de seni bekliyorduk Bense suskunluğunu bozmayarak Kafam olumlu anlamda salladım ve kahvaltı masasına yürüdüm O da ne tek boş koltuk müstakbel kocamın yanı mecburen oturdum onunla Son bir haftadır doğru düzgün konuşmuyoruz bile nasıl karı koca olacağız acaba Çok merak ediyorum hoş Ben de istemiyorum ya.
Kafası sadece tabağına bakıyor ve yine Dalgın Beni ilgilendirmez Ben de onunla evlenmek istemiyorum okula gidince Yusuf ne olacak çok merak ediyorum ya benimle tekrar sevgili çalışırsa ki zaten bende onu unutmuş değilim demire karşı içimde nefretten başka hiçbir şey Yusuf'a karşı da sadece ilgi var Ben bu düşüncelerimiz arasında tabağındaki yerle oynamaya başladı mı yeni fark ediyorum ve annemin artık katlanamaya başladığım sesi yine kulaklarım dolduruyor Kızım şu tabağındakileri ye artık oynama bu durumdan dolayı anneme içimde biriken öfkeli ve kızgın deve arttırmak için bir bakış atman yeterli oluyor boş bakışlarım onun kafasını öne yemesini sağlıyor ve artık gözlerimin içine bakmasını istemiyorum.
Babamı Demir'in babası Hakan Bey masadan kalktı sanırım Dışarı çıkacaklar Bense Demir'in annesini ve kendi annemi alışverişe çıkmayı istemediğimi ve onlar ne alırlarsa alsın itiraz etmeden beğeneceğimi söyleyip ikna ettim ve onları da dışarı gönderdim Tabii Demir'in annesini de demiri evden çıkmaması konusunda tembihlediğini gördüğüme pek anlam veremedim.
Neticede şu an Demir ile evde yalnızız O salonda telefonu ile uğraşıyor Bense masayı topluyorum sonra ne yapacağımı gelirsek Hiçbir fikrim yok bu akşam olacak olan o lanet kınadan dolayı çok stresliyim benim yerimde olsa kim strese girmez ki masayı toplamaya bitirdiğimde salondaki koltuklardan birine kendimi atıp televizyonu açtım.
Demirde cebinden telefonunu çıkarıp televizyona odaklandı Yaklaşık Beş dakika sonra sesi kulağımı doldurmaya başladı Kendini nasıl hissediyorsun bu da soru muydu şimdi bir insan zorla evlendirilirken Kendini nasıl hissediyorsa Ben de öyle hissediyorum Öfke dolu ve kızgın sen? cevapladı yapılan ihanetlere karşı pek bir şey hissedemiyorum Ne yani şimdi bana gönderme mi yapıyor bu Cevapsız bırakmayı tercih ettim çünkü söyleyeceğim her kelime bir tartışmaya zemin hazırlayacak Zaten ikimizde Pimi çekilmiş bomba gibi her an patlayabiliriz birine Ve bu süreçte Kimseyi kırmak istemeyiz En azından ben istemem
ikimiz evde Yalnızız ve ikimizin de şu anki tek odağı Televizyon Ve yine konuşmayı başlatan Demir oldu evlenince ne olacak bugün fazla konuşmadı mı nereden bileyim ben ne olacak Gözlerimi devirdim ve sen ne düşünüyorsan ben de aynısını düşünüyorum dedim Yine sesi odayı doldurmaya başladı Ben mutlu bir evlilik istiyorum Ne yani bu benle Zorla evlenmedi mi Sen ne düşünüyorsun sorduğu soru ve cevap beni bir hayli şaşırttı bayağı konuştu bugün bu Senin bugün biraz çenen düşmüş sanki Biraz susmayı denesen her şey daha güzel olacak bence Tek odağım televizyon fakat arkamdan gülümsediğini hissedebiliyorum Biraz değişik biri sanki.
Saatler böyle hızlı geçedursun Annemler çoktan alışverişten geldi kınanın başlamasına yarım saat var Ece Derya ve Arda da burada ben de odamda tek başıma hazırlanıyorum buradan düğün salonuna gideceğiz düğün kır düğünü Ben de böyle isterdim zaten .
Annemin ve demirin annesinin aldığı elbiseyi beğenmediğim söylenemez giyebileceğim bir elbise güzel bir kınalık. elbisemi giydim küpelerimi taktım ve hala odamdayım Ve yine Kapı çalıyor gir kapının başında Derya ve Eceyi görmem beni şaşırtmadı beni onlardan başka kim düşünüyor ki zaten Ve tabii arkalarında da Arda.
Arda ve takım elbise ahhh bu çocuk karizma yaa takım elbisesini bu sefer sporlaştırmamış siyah takımının altına siyah ayakkabı giymiş normalde o resmi olmayı sevmez karizma ve spor takılır ama hadi bakalım derya onu değiştiryor bence. Derya uzun mor balık model bir elbise ece ise dizlerine kadar sırtında kocamann bir kurdele bulunan bordo bir elbise giymiş.Hepsi harika görünüyor.
Derya boynuma sarıldı hadi denizcim üzme kendini bak aşağıda herkes sizi bekliyor bahçe muhteşem oldu. Nasıl olduysa kına ve düğün için davetliler vardı ve bi dolu insan gelmiş ama basın yok tabi ailelerin şirketleri tanınca basın da duyarsa bu kadar erken evlilik neden deyince ailelerden babam ben battım kızımı evlendiriyorum batmaktan kurtulucam,demirin ailesi de kızını bize vermesi karşılığında bu şirketi iflastan kurtarıyorum diyemeyeceğine göre basın yok.
tamam deyip ayağa kalkınca arda demir nerede diye sordu ben de omuz silkip nereden biliyim deyince tekrar kapı açıldı bu sefer içeri gelen jilet gibi takım elbisesiyle demirdi. Aşağı inmemiz gerekiyor deyince gözleri beni buldu ben de ayaktaydım kafamı olumlu anlamda sallayıp yanına gittim,yan yana durup merdivenden öyle indik ve bizi bir alkış tufanı karşıladı ben de istemeden de olsa gerçekten gülümsedim güzel bir görüntü bu.
Aşağı inince konukların eşliğinde itinayla süslenmiş olan aynı zamanda benim sevdiğim gibi sade olan masaya doğru yürümeye başladık. Yol sanki bitmiyordu sonunda masaya varınca demirin sandalyemi çekmesi için bir hamle yapmasını beklemeden yerime oturdum ki onun da öyle bir şey yapacağını hiç sanmıyorum....
Yarım saattir yerimde oturuyorum altım uyuştu be ne be. millet kurtlarını dökmüyor resmen kurtlarıyla beraber oynuyor pist dolu ve çalan havalarda bir alem sonunda tutulan görevlilerden biri yanıma gelip programda sırada kınanın olduğunu söyleyince bi oh çektim şükür sonunda şu gece bi bitse de uyuyabilsem. Ben yerimden kalkınca demir de peşimden kalktı ve gelin odasına girdik.
Hemen bir çırpıda beni de demiri de hazırladılar demirin sırtında o yeşil örtüyü görmek bir garibime gitti açıkçası sonuçta o Demir Atalay bu durumda biraz farklı oldu bütün rütiellere uyuyor resmen.Onun koluna girmiş bir şekilde dışarı çıktım kızların mumları tutan ellerinin altından geçerek önümüzde kına tepsisini tutan kızın peşinden biraz dolandık sonra pistin ortasında bulunan iki sandalyeye oturduk avuçlarımıza kınayla altın koyulduktan sonra benim ellerimi eldiven gibi bi şeylerle bağladılar demirde hemen elini yıkamak için lavaboya gitti yüzünden kınadan hoşlanmadığı belliydi.
kına merasiminden sonra bizi de zorla biraz oynattılar ve yavaş yavaş sona geldik davetliler birer birer kalkıyor bizse masada oturmuş gelen tebriklere gülümsüyoruz neyse ki yarın bu saçmalık son buluyor...
sonunda tüm misafirler gittiğinde saat 11.30 u olmuş bile bense arkadaşlarıma veda edip gönderdikten sonra hiç beklemeden odama çıktım hizmetliler de zaten bahçeyi topluyor tek planım hemen üstümdekilerden kurtulup kısa ve sıcak bir duştan sonra kendimi yatağa atmak sonuçta çekecek bir gün daha var....
İnstagram hesabım- merve_gumus5 takip isteği atabilirsiniz ve tabi mesaj da :)) seviliyosunuz canlarr.