ŞARKIYI DİNLEYEREK OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM BEN DİNLEYEREK YAZDIM BÖLÜMÜ MULTİDE DEMİRİN DAMATLIĞI VAR AMA GELİNLİĞİ EKLİYEMEDİM:(
Sabah yine 08.30 ve ben ayaktayım. Yine bir ödüllü soru deniz neden pazar günü bu saatte ayakta? Ben,ben,ben biliyorum çünkü;deniz anne ve babası tarafından zorla evlendiriliyor ve bammmm doğru cevapp yine zorla olacak düğünüm için sabahın köründe kaldırıldım kalkmadım dikkatinize kaldırıldım akşam düğün var ve biz daha gelinlik bile almadık.
Yine siyah kot pantolonumu bordo tişörtümü giydim havalar hala sıcak ve ben yanıyorum bu yüzden uzun saçımı hemen at kuyruğu yapıp çok sevgili annemin çok sevgili kızı bendeniz deniz için hazırladığı kahvaltıyı görmek ve ret etmek için aşağı iniyorum.
Aşağı indiğimde gözüme ilk takılan bir kuş sütü eksik olan kahvaltı masasının başına oturmuş keyifle yemeğini yiyen babam. Babam benim her şeyim daha doğru her şeyimdi bana o gün 'karar verme hakkın yok deniz evleneceksin' diyene kadar.kararı bana bıraksaydı da ben sırf onun için o üzülmesin diye kabul ederdim bu teklifi ama benim kızdığım konu bana inanmayışlarıydı demek ki onların lehine olan bir şeyi ret edeceğimi düşünüyorlardı.
Babamın gözleri bana döndü ve bana hala gülümseyerek bakıyor. Anlamıyorum onları gerçekten anlamıyorum ben kızları mutsuzken onlar nasıl mutlu olabiliyorlar tabii şirketleri kurtuldu ya ama ben kararımı aldım evlendikten sonra annesini her gün evine çağıran kızlardan olmayacağım annemi evime zor çağırırım ben. Ben hala merdivenlerin sonunda bana gülümseyerek bakan babama bakıyorum.
Annem bi mutfağa bi salona gidip gelip duruyor ve aceleci davranıyor arada da konuşuyor ''hadi deniz sen de yardım et bi zahmet bak şimdi Demirler gelecek masa daha hazır değil'' ve ben yine şok neden mi bir ödüllü soru daha çünkü bana hiç soran yok kesinlikle soran yok evlenecek olan şirketiniz mi ben miyim anlamadım ki sadece kafamı aşağı yukarı sallamakla yetindim. ve gidip mutfaktan poğaçaların oldu tabağı alıp yavaş yavaş yürümeye başladım zaman dolsun diye annem zaten 1 saniyede bir gidip geliyor ben tam tabağı masanın üzerine bıraktığımda kapı çaldı ve annem açmak için kapıya yöneldi.
Gelenler beklediğimiz gibi sevgili müstakbel eşim ve ailesi. İçeri girdikleri an demirin annesi konuşmaya başladı başka zaman sevimli kadın ama şimdi zorla evlendiğim adamın anası olunca biraz itici geliyor. Annemin hoş geldiniz demesine karşın güler yüzle '' hoş bulduk '' dedi zaten demirin babası çok sevgili şirket ortağımız hakan bey de babamın yanına gitti bile.
Ben tam kapıyı kapatıyorum ve demir gelmemiş o inşallah gelmez diyorum ve sevinmeye başlıyorum biri kapıyı geri itiyor ve gelen kim? kim mi bu da soru mu Allah aşkına tabi ki sırf ben sevindim diye demir evet evet yanlış duymadınız gelen demir. Ah yine elinde telefonu kafası telefona dönük suratıma bile bakmadan kapıyı araladığı gibi içeri geçti annem ve babamla selamlaşıp masada benim yanım olan yerine kuruldu. Açıkçası ben çok tedirgin ve endişeliyim neden mi ah yine bir soru çünkü bu gün evleniyorum ve demirle bir ev de baş başa kalacağım daha deryalarla konuşamadım bile neyse ki akşam olmadan gelecekler canım arkadaşlarım beni hiç yalnız bırakmıyorlar.
Ben de hala kapıda dikildiğimi fark edip kapıyı kapatıp yerime oturdum sohbetlerine dahil olmak gibi bir derdim yok kahvaltıyı ret edecektim zaten ama madem akşam için ben de alışverişe çıkmak zorundayım aç aç dolaşamam karnım doyurmalıyım.
Demir ise sessizce yemeğini yiyor ah uslu kocam benim aferin ona benle bile konuşmuyor zaten konuşmasın evlendikten sonra aynı evde baş başa ne halt yiyeceksek artık okulun kapanmasına daha 2 ay var ve ben mezun olmak istiyorum bunun içinde ne yapmalıyım yine bir bingolu soru daha tabi ki okula gidip son sınavlara girmeli ve üniversite sınavına hazırlanmalıyım. Her neyse kahvaltı bitti ve annemler masayı toplamadan dışarı çıkacaklarını söylüyorlar ben de demirle gelinlik ve damatlık bakmaya gidecekmişim itiraz etmek gibi bir derdim yok zaten şu gün bir an önce bitsin de.