Biz battık ne demek hem de işler gayet iyiyken saçmalık.Babam derin bir nefes daha alarak konuşmaya başladı.''ve bu bizim elimizde olmadan gerçekleşti ama bundan kurtulmanın tek bir yolu var'' dedi ve durdu annem devam etti.''bize yardım etmek istiyor musun kızım?'' çok zor konuşuyordu.''tabi ki anne saçmalama sorman bile hata ne yapmam gerekiyor?'' babam bana zaten yapacaksın bakışları atıyordu anlamamıştım ne olduğunu.
''demir ile evleneceksin kızım'' ne demir mi? yuh artık şakamı bu daha yeni ayrıldık onla napıcaz biz ya '' saçmalamayın ya ne demiri ne evlenmesi daha okulum var'' annem devam etti ''okumana engel değil kızım evlendikten sonrada okursun'' bana ağır gelen bu cümleleri babam devr aldı ''
bak deniz itiraz etme ve odana çık çünkü ne kadar itiraz etsen de evleniceksiniz işte onlara bir miktar da borcumuz var anla işte beni kırıcı konuşmaya zorlama beni şimdi odana'' sona doğru sesi gerçekten sertleşmişti ve ben korkmuştum ömrümde babama bana kırcı bir lafı bırak sesini bile yükseltmemişken şimdi bana bunu yapması ağır geldi.
********************************************* Demir den devam
''Hoş geldiniz baba'' dedim sarılarak zaten deniz ile yaşadıklarımız yıpratmıştı beni bir de şimdi hiç uğraşamayacaktım ellerinden valizleri alıp odalarına bıraktım ve aşağı geri inip tatil nasıl geçti diye sordum annemden olumlu bir cevap aldıktan sonra odama çıkmak için merdivene yönelmiştim ki babamın sesini duydum ''bir dakika demir senle konuşmamız gereken önemli bir konu var oğlum aşağıya gel'' uf neydi şimdi bu sonra konuşsak olmaz mıydı yani ''sonr-
''sana önemli dedim değilmi demir, bir kere de itiraz etmeden gel işte''annem araya girdi son zamanlarda gerek iş konusunda gerek başka konularda babam ile çok sık tartışıyorduk '' tamam sakin ol'' dedi ve bana doğru döndü ''hadi oğlum gel otur şöyle de konuşalım biraz' anneme hayır diyemiyordum sessiz kalarak annem ve babamın karşısına oturdum babam konuşmaya başladı '' hiç uzatmaya gerek yok'' derken anneme bakıyordu '' direk konuya giriyorum'' biraz duraksadı ve devam etti ''deniz ile evleniyorsun'' gözlerim birden pörtlemiş gibi açıldı ve tepki göstermek amacıyla ayağa kalktım tam ağzımı açıp konuşacaktım ki''sakın itiraz etmeye kalkma çünkü itiraz etme hakkın yok'' hemen odama çıktım neydi bu şimdi lanet olsun.
ayrıldık ya biz onla yusuf geldi okul var ne olacak off kafam çok karışık
***************************************************** Deniz den devam
Yaptığım tek şey:odam da ağlamak pencere kenarında ağlıyordum neden mi yusuf vardı okul vardı arkadaşlarım vardı ve tabi evlilik ben evlilik hakkında tek bir şey bilmiyorum ne olacak biraz sonra kapım çaldı ve annem girdi odama ''kızım hadi bu akşam yüzükler takılacak yarın da kına var pazar günü de düğün istiyorsan arkadaşlarını çağır gelebilirler'' kafamı olumlu anlamda sallamakla yetindim ve getirdiği elbiseye baktım başka bir zaman yani isteyerek evlenmiş olucak olsam elbisenin içine mutluluk ile girerdim ama şimdi...