Yeni Hayat!

109 3 0
                                    

Kafam gerçekten çok karışık. Ne mi oldu? şöyle ki eve geldik ve düğünden dolayı oluşan stresten çok yoruldum ve bu stres bittiği için üstümden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Dediğim gibi de hiçbir şey konuşulmadı. Şu an yeni evimin salonunda televizyonun karşısında koltukta yatıyorum televizyon izlemek bana her zaman iyi gelmiştir aynı şu an olduğu gibi.

Daha açıklayıcı olayım o zaman eve çoktan geldik üzerimizdekileri-ki bu gelinlik ve damatlık oluyor-çıkardık ben hemen odadan yastık ve yorganımla çıktım o oda da yalnız ve ne yaptığı ile ilgili hiçbir fikrim yok benim ne yaptığıma gelirsek düğün günümün gecesinde salonda televizyon izliyorum ve bu koltuklar oldukça rahat.

Biz zorla evlendik ve ben başkasını seviyorum evlilikte ikimiz için formaliteden ibaret zaten bana dokunacak değil ayrıca Yusuf yüzünden bele doğru düzgün konuşmuyor bile bunun da benim pek umurumda olduğu söylenemez.

Ben düşüncelerimde yarın okulda ne yapacağımı çıkarmaya çalışırken merdivenler hazırlanmış ve kol saatini takmaya çalışan bir demir indi. Neydi şimdi bu tamam anladık zorla evlendik ama bari bu gece evde kal be adam, ben ne olacağını merak ederken konuşmaya başladı ''ben dışarı çıkıyorum beni beklemezsin zaten iyi geceler'' ve sonrasında kapının kapanma sesi Neydi şimdi bu saat 1 oldu ve biz daha bir kaç saat önce evlendik bu kadarda olamaz! bu gece yalnız kalmak isteyeceğim en son zaman eceyi, deryayı ve ardayı da arayamıyacağıma göre bir yalnız geceyle daha boğuşmaya merhaba deniz! 

Ben televizyonun sesine dalmış uyumak ve uyumamak arasındaki köprüde gidip gelirken göz kapaklarımın açılıp kapanması beni uykuya daha çok sürüklerken telefonumun mesaj sesi kulaklarımı doldurdu. Ben böyleyim uyku beni sevmez hemen kaçar ve tutabilene aşk olsun o sesi duymam bütün odaklanmamı yıktı ve bu gece uykuya dalamam biraz zor olacak gibi görünüyor.

Telefonumu elime aldığımda bende kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini gördüm aklıma gelen ilk ihtimal demirdi açıkçası ama onun numarası bende kayıtlı bir dakika onun numarası bende kayıtlı mı ya??? telefon rehberimde demiri görünce o olmadığı kanısına varıyoruz tabi merakla mesajı açtığımda 'nasılsın?' sorusunu görmem beni şaşırttı tanımadığım numaranın nasılsın sorusuna nasıl cevap verebilirim tabi ki 'çıkaramadım' yazdım ve beklemeye başladım gelen mesajı yine merakla açınca okuduğum cevap karşısında şoka döndüm 'ben yusuf' yazıyor ama bir dakika nerden bileceğim ki berki biri beni işletiyor.

*******

Gözlerimi açtığımda saat öğlen 11 di ve demir eve gelip işe gitmişti saat kaçta eve geldiğiyle ilgili bir fikrim yok ben yusuf diye gelen mesaja ise cevap vermedim.
kısa bir duştan sonra siyah eşofmanımı siyah tişörtümü giyip saçlarımı düzleştirdim ve en rahat olan beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip saçlarımı at kuyruğu yaptım ve guruldayan karnımı susturmak için mutfağa indim.

Tost yanıcak bırakamıyorum telefon zır zır bi susmadı tam 1.32 saniyede telefonumu tezgahtan kapıp tost makinesinin başına geçtim arayan Arda. Bana en çok iyi gelecek kişilerden biri de arda. Telefonu açıp omuzumla kulağım arasına sıkıştırdım ve tost makinesi tutmaya devam ettim.

''Alo arda''  

''prenses''   

''özledim yaa''

''biz de özledik prenses aslında gelicektik ama bilirsin öyle yeni evli çiftlerin evine hemen ilk günden gidilmez''

''pislik yapma arda zorla evlendiğimi çok iyi biliyosun bi de dalga geçiyosun aferin sana''

''o prenses bu ne alınganlık ya bak bu evliliktenidir işte''

''uyuzsun muyuzsun ama ben yine de seni çok seviyorum (Kapı sesi duyulur) keşke eski günlerdeki gibi olsaydı bu gün de burda olacağıma yanınızda olsaydım ya senide özledim kızları da bu kadar ayrılık yetti bile''

''o prenses şunun şurasında ne kadar ayrıyız ki daha dün gece beraberdik hem ben kocandan sonra bizi unutacağını sanmıştım yakışıklı falan ama biliyorum sen bize aitsin biz kardeşiz ece ve derya da konuşmak istiyor bak veriyorum unutma sen benim prensesimsin''

gülümsedim''evet senin prensesim bu hep böyle olacak koca bebek''

''deniz kızım çok özledim be görüşebilsek olmaz mı bu gün müsait değil misin?''

oyy ya yerim hemen de özlermiş denizini bu gün buluşabilir miyiz.... sanmam evde olmam gerek biliyosun işte''

''tamam denizim öptüm bak deryada konuşmak istiyor''

''tamam''

birden telefon hışımla omuzum ve kulağım arasından çekildi ben daha ne olduğunu anlayamadan hem de.
Kafamı çevirdiğimde gördüğüm manzara kızgın surata sahip bir demir. Ne olduğunu sormadan konuşmaya başladı

"Hayrdır kızım sen kiminle böyle prensesli kocabebekli konuşuyosun"

"Demir ver şu telefonu"

"Yusufla konuşuyodun demi"
Hışımla telefonumu elinden aldım "kendine gel sana hesap vericek değilim"
Birden koluma yapıştı üvey annelerin çocuğun kolunumtuttuğu gibi tutuyor ve canımk çok yakır suratı sinirden kıpkırmızı olmuş büyütecek ne var
"O ne demek lan biz evlendik denizz evlendik sen bana hesap vermek zorundasın duydunmu sana ne sorarsam cevap vericeksin ve herhangi bir erkekle konuştuğunu görürsem çok fena olur"

Gözlerimin içine nefret dolu bakıyordu ve kolumu hışımla canımın yanmasını ister gibi bırakıp beni yanlız bıraktı.

Akadaşlar biraz kısa bir bölüm oldu kusura bakmayın hayırlı bayramlar  (bölüm düzenlenicek ek olucaktır.)

Zoraki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin