Gözlerim arkasından doldu bile henüz demir ile çok fazla zaman geçirmedim benden neden bu kadar nefret ediyor anlamıyorum. Bir dakika ya bana o gün parkta seni daha önceden tanıyorum demişti onunla bir ilgisi olabilir mi acaba?
Hayır ama ben onu daha önce gördüğümü hiç hatırlamıyorum ve bu sene tanıştık şu an ise evliyiz çok merak ediyorum Annemler 18 yaşımı doldurmuş olmasaydık ne yapacaklardı!!
Demire arda ile konuştuğumu söyleyemedim ,zaten beni dinlemedi elden ne gelir ağlamaya bile değmez gözümden düşen bir damla yaşı elimin tersiyle silip tostumu aldım ve salona geçtim demirde koltukta uzanmış televizyon seyrediyordu bu gün hafta sonu diye, ama okulda ne yapacağımı hiç bilmiyorum.
gidip yemek masasına oturdum ve tostumdan bir ısırık aldım demir ayağının ucundan bir bana bir televizyona bakıyor ve amacını anlayabilimiş değilim. What the amaç demir?? bir daha bana baktığında gözlerimi devirdim ve portakal suyundan bir yudum aldım. Bu gün okul yok da işi de mi yok bu adamın!? evde niye kalıyosun kılıbıklar gibi diye duvara bakıp düşünürken telefonum çaldı arayan annemdi.
''efendim anne'' ''aaa öyle mi demek geldiler'' '' anne bu şimdi mi haber verilir ya tamam ben geliyorum'' diyerek telefonu kapattım ve ayaklandım ateş ve duru amerikadan dönmüş evdelermiş hatta, ben de şimdi yanlarına gidicem annem evli olduğum kişiyle gel dedi ama bu benim umurum da değil konuşmayacağım için tek ben gidicem .elimdeki tabakları mutfağa bıraktım ve hala camış gibi koltukta uzanıp televizyon seyreden ev kuşu kocama baktım ''ben çıkıyorum''.dedim ve arkamı döndüm. ''nereye?''
cehennemin dibine demek isterdim ama maalesef ''annemlere'' dedim derin bir nefes alırken . koltukta oturur hale geldi ''benim de gelmem gerekiyor mu?'' onun yanından gerçekten gergin olacağımdan ''hayır'' dedim ''kafasını olumlu anlamda salladı ve geri uzandı ne beklenirdi ki zaten.
**********************
taksi durdu ve arabadan indim evimin daha doğrusu eski evimin önündeyim ve hiçbir şey hissetmiyorum annem ve babam sağ olsun. Kardeşlerimi çok özlediğim için hemen zile yapıştım kapıyı açan eşofmanlarıyla çok tatlı olan ateş.
Hemen boynuna atladım '' abla dur dur bak ben de seni özledim ama fıtık olmak istemem''
'' Ablaya cevap verilmez Ateş zaten Sizi çok özledim'' deyip Yanaklarını sıktım.Ateşin ardından duruya da kocaman bir sarılış verdim. Annemler de ben geldim diye kapının önündeler l ve Bana soran gözlerle bakıyorlar Eminim ki Demir neden gelmeli diyecekler benim Buna vericek cevabımsa bi dakka.. benim buna verecek cevabım yok Sevgili anneciğim Demir Televizyon seyrediyor Biz aslında normal evli çiftler gibi değiliz Diyemeyeceğime göre Tabii ki şirkette çalışıyor diyeceğim ben böyle saçma sapan düşünceler içinde kaybolurken annem konuşmaya başladı ''kızım Demir neden gelmedi'' yapmacık bir gülümsemeyle ''işi var'' dedim.
Annem Amerika'dan yeni dönem Demir ve Duru Ah demir dedim sanırım demir beni düşünüyor arkamdan beddua ediyor olabilir Neyse Ateş ve Duru için yine masayı donatmış anlaşılan Bir ben sevilmiyorum.Hemen masaya oturduk ve özlediğim kardeşlerimle özlem gidermek adına Sohbet etmeye başladık evin içinde üç kardeşin kahkahası yankılanıyordu şu an çok mutluyum Keşke hep böyle kalsaydık.
Ateş konuşmaya başladı ''Vay be abla demek evlendin ve bizi düğüne çağırmadın bari bekleseydin haberimiz bile yoktu senin nerede olduğunu sorunca öğrendik ablamızın evlendiğini'' annemlere gönderme yaparakduru da ona onay verircesine kafasını salladı birden yüzüm düştü ateş ve Durudan sakladığım hiç bir şey yok En azından ateşten O benim kardeşten öte en yakın dostlarımdan ''sonra konuşuruz'' dedim Ateş ona anlatacağım bir şeyler olduğunu anlamış olacak ki ısrar etmeden kafasını olumlu anlamda salladı ve Konuyu değiştirdi.