Tobi era in spatele meum se pare ca si el voia sa se inscrie la acelasi club. L-am lasat sa se inscrie. El nu ar fi trebuit sa fie la clubul sportiv?
Dupa ore am ramas la activitatea clubului de gaming. M-am dus in sala si m-am pus la un pc, in spate. Pe usa intra si Tobi. S-a gandit unde sa se aseze. Venea spre mine. Ce sa fac? S-a pus la pc-ul de langa mine. Mi-am luat inima in dinti si am vorbit cu el.
Eu: Buna.
Tobi: Buna.
Eu: Ma numesc Aishi Misaki. Sunt in clasa 2-C.
Tobi: Seijuro Tobi, incantat! Esti in clasa cu Tsurumi-san, nu?
Eu: Da. Ma inteleg bine cu ea.
Tobi: Si eu. E chiar de treaba. Imk era prietena in copilarie, imsa acum ne-am distantat mult.
Eu: De ce?
Tobi: Ne-am schimbat de atunci. Defapt... Ea nu s-a schimbat, eu sunt cel care nu mai e acelasi... Dar nu imi place sa vorbesc despre asta. De ce sa nu vorbim despre tine.
Eu: Despre mine? Nu am multe de zis. Nu am prieteni, nu imi place sa vorbesc cu oamenii...
Tobi: Si de ce vorbesti cu mine acum? Sau vrei sa zici ca eu nu sunt om?
Eu: Nu... Dar cu tine e altceva...
Tobi: Eii da.
Eu: Eh. Acum hai sa ne concentram pe motivul penteu care suntem aici... Jocurile.
Tobi: Exact.
Eu: Umm... Seijuro-san... Tu erai capitanul echipei de bascket, nu?
Tobi: Exact. Cum de ai stiut?
Eu: Pot spune ca imi place sa ma uit la meciuri de bascket. Insa nu imi place sa joc.
Tobi: Asa eram si eu in trecut. Insa am jucat si acum imi place.
Eu: Totusi... Nu trebuia sa fii la clubul sportiv?
Tobi: Ba da, insa profesorul nostru a fost de acord sa participam la doua cluburi, avand in vedere ca cel sportiv isi desfasoara activitatile doar sambata.
Eu: Hmm, interesant.
Tobi: Hei... Te-ai rosit.
Eu: Ce? Eu?
Tobi: Da, tu.
Mi-am plecat capul in pamant.
Eu: Seijuro-san... Eu... T-te iubesc!
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...