Izuru: Eu... Cred ca m-am indragostit de Miyamoto-kun...
Eu: P-pe bune?
Izuru: Da... Si nu stiu cum sa fac sa ii spun...
Eu: Uite cine vine sa imi ceara sfaturi... Candva tu imi dadeai sfaturi.
Izuru: Aia era altceva... Hai, te rog!
Eu: Ok... Pai... Ai putea sa ii spui direct ca il placi...
Izuru: Cum?
Eu: Te duci la el si ii spui... "Hei, Miyamoto-kun... Eu... Te plac!"
Izuru: Mi-e teama! Ajuta-ma!
Eu: Off, o sa incerc.
Ne-am intors la patura, unde Tobi si Miyamoto-kun vorbeau.
M-am pus langa Tobi. Lasand-o pe Izuru sa stea langa el. Am mai povestit pana s-a inserat, apoi ne-am intors la pensiune. Tobi a venit langa mine, Izuru era pe hol vorbind cu o colega, iar Miyamoto-kun era in dus. Eram conplet singuri.
Tobi: Hei... Poate suna ciudat, dar stii cumva daca Izuru place pe cineva?
Eu: Umm... Da, de ce?
Tobi: Intrebam... Pe cine?
Eu: De ce vrei sa stii?
Tobi: M-a intrebat Akira-kun.
Eu: Umm... Pai... Ea pe el il place.
Tobi: Wow...
Miyamoto-kun a iesit din baie si s-a asezat in patul lui.
Tobi: Hei, man, vreau sa te intreb ceva...
Akira: Ce este?
Tobi: Tu... Ai vrea sa iesi la o intalnire cu Tsurumi-san?
Akira: D-de ce intrebi asta?
Tobi: Tu... M-ai intrebat daca iivplace de cineva... Si... Am aflat ca tu esti acela.
Akira: Vrei sa zici ca ai mai zis cuiva asta? *spune ridicandu-se si venind in fata lui Tobi*
Tobi: Nu. Doar am intrebat-o pe Misaki daca lui Izuru ii place de cineva.
Akira: Adevarul e ca eu o plac... Pentru ca ea nu e ca celelalte. E amuzanta, draguta si uneori atat de rece. As putea sa ma schimb total pentru ea.
Eu: Surpriza, si ea te place... Si nu stie cum sa ti-o spuna. Eu spun sa faci tu primul pas invitand-o la o intalnire.
Pe usa a intrat Izuru. Miyamoto-kun s-a apropiat de ea punand o mana pe fata ei.
Akira: ...
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...